26G is változatlan maradt, legalábbis, ami a végállomásokat illeti. (Az útvonal enyhén módosult csak, valamint az érintett megállók száma.)
Egyrészt érdekes, a gyorsjáratok kora hogy lehanyatlott.
Létezett és megszűnt a ,,gyors" 13Y, illetve klasszikusan a 20G, 32G, 37G, valamint a piros 38 és 38G is.
10G egyszem indulással - a legtehetségesebb gyorsjárat, ami ugyanannyi menetidő alatt teszi meg útvonalát, mint a sima 10-es, ami mindenütt megáll.
11G egyszem indulással létezett az elmúlt húsz évben már - most ez az egy járata új formában lehet, hogy feltámad jövő hónapban.
13G úgy létezik még, hogy sima 13 nincs már.
14-14G az egyetlen páros, ahol tényleg sikeresen fennmaradt a gyorsforgalmi közlekedés az alapvonal mellett.
26G csak névleg gyors, igazán már néhány esztendeje az útvonalán rendszeresített összes megállóhelyen megáll.
Másfelől jól megfigyelhető a város fejlődése.
37 SZKG / ÁFOR -> Farkasvermi út végéig -> Kőrösi és Rába utca hurok
20, korábban 29 - Palotavárosi-lakótelep (Lenin-ltp.) kiépülése
10 Rádió-lakótelep -> Úrhidai út végéig
11 Ikarus I. porta, III. porta -> Vásárhelyi-lakótelep
12 Vízműtelep -> Őrhalmiszőlők -> Auchan (-> Philips 12A)
15, 15M stb. Angol u. -> Amerikai fasor végi forduló
13, 16 Nehézfémöntöde -> Zsurló utca -> Babér utca
Öreghegy:
26, 31 Béla úti közlekedés
26A, 32 Kassai úti közlekedés
25 Nyitrai úti közlekedés
23, M26, 27, 28, 38 stb. Videoton Ipari Park, Európa Ipari Park