Az agy a szgép, ami vezérli. 409 nicknevű kolléga Budafok környékén szerel, őt kell megkérdezni, h tudják e vállalni, ill. h mikor. De több más profi VW szervizt is van Bp-en, ha máshol alkalmasabb..
Sziasztok, mi lehet annak az oka, hogy elkezdett egy fél éve csak néha néha bejelezni az ESP, ABS. Aztán most már folyamatosan ég, hogy nem működik. Szoftvert kellene cserélni? Mit tanácsoltok? Amatőr vagyok ebben a témában, de jó lenne, ha működne a cucc. 2005-ös a kocsi 130 LE
Jóval korábban beszéltünk légzsákátvezető-ről galaxyba.Az enyém 1jo...AS végű amit nem találok évek ota működőt.Javasoltad,hogy BH-vsl helyettesithető.Ezt se találtam bontva persze.Most beszéltem már 2 olyan személlyrl,akinek ugyan az a multikormánya van,meg ESP is van az autóba.A szalag viszont mindkettőbe AR végű.Mi a különbség azAS,meg az AR között?Tufsz ebben segiteni?Jolehet az AR vajon nekem?
Próbálkoztam itteni szakival kiolvastatni, nem volt annyira meggyőző, de azt mondta, a vezető oldali légzsáknál lát hibát. Valami ellenállási érték túl magas.
Azt mondta, két lehetőség van, az egyik, hogy szakadt/sérült a kábel, a másik, hogy a gyújtó patron a rossz.
A bódéknál még nem hallottam, hogy a légzsák (gyújtó patronja) lenne a rossz, mindig csak a kábelt keresi mindenki.
Jól gondolom, hogy ilyenkor a kábel szokott lenni a ludas, illetve az a jellemzőbb?
A régi kábelem még megvan, kopott a réz csúszka, de még nem szakadt a spirál.
A kábelt gondolom egyszerűen ki lehet mérni, hogy szakadt-e, egy egyszerű multiméterrel.
Lehet hogy ez történhetett,elromlott és nem gyári került bele,ezt tudom valahogy ellenőrizni anélkül hogy teljesen lebontanám a lökhárítót?Mondjuk számomra kicsit furcsa(autófényzőként)hogy az autó fekete,igaz hogy a szenzorok is feketék de nem fényezett csak sima mattfekete,bár ez még nem bizonyíték de a vw fényezni szokta őket.