Az önindító relé hibát elsősorban kizárnám (ha kontakt hibás az érintkezője, akkor nem felejt az óra, ha a tekercse zárlatos, akkor meg melegedne nagyon). Ha indításkor lassan forgat az önindító és az óra is nullázódik, akkor valamiért nagyon lecsökken a feszültség. Ennek 4 jellemző oka lehet:
- rossz akku (elvileg új és nem minden esetben csinálja, ezért ezt kizárnám).
- rossz testkábel, vagy tápkábel kontatktus (ezt érdemes megnézni, de mivel nem minden esetben csinálja, ez sem tattom valószínűnek.
- önindító menetzárlat tud ilyet okozni (lassú forgatás és a nagy terhelés miatt akksi feszültség lehúzása)
- kopott csapágyazás miatt befeszülő önindító (ez tűnik legvalószínűbbnek)
Én először az önindítót venném ki és vizsgálnám meg...
Igen a gyárin gondolkoztam de mivel te javasoltad a MotoMike alkatrészét, ezért akkor megpróbálom a nem gyári alkatrészre kicserélni. De ha a Louis és a Moto Mike által forgalmazott u.a. akkor a Louis lesz.
Köszi :-)
Az alkarészek nagyrésze már meg van. Remélem, hamarosan kész lesz a gép.
Az önindító relét és annak biztosítékát 30A nézd meg, illetve a kábeleket,aksi előtt van. Ha neked még a gyári van bent a kis késés bizti, akkor érdemes venni kompletten egy új oninindító relét vagy csak a műanyag tetejét.
Volt e már valakinek baja az öninditó relével, vagy az önindítóval? Nekem néha azt a hibát produkálja, hogy az indítógombot megnyova nem tudja az önindító átfordítani a motort. A következő indítási kísérletnél, pedig már jó. Ismerem az imo-s hibajelenséget, ez nem az. Itt konkrétan néha nem tudja a motort átfordítani az önindító. Ekkor az időmérő óra és a napi számláló, nullázódik. Az akku új Yuasa, biztos forrásból származik.
Ha valaki találkozott már ezzel a hibával, vagy hallot már erről, az kérem ossza meg velem.
NG tárcsáról van szó,de még nem cseréltetem le. Több éves tapasztalat után mondja a szerelő,hogy jó lesz. szerintem is. Majd. Köszi mindenkinek az ajánlatokat.
Szerintem igen. De várj míg a többiek is bólintanak rá egyet. Az idomod ennyire sérült? Nem hiányzik semmi belölle, csak repedt,akkor inkább hegesztesd meg.
Azonos a keét évjárat idomzata? Az enyém 2008 as. A hirdetett pedig 2003 as. Ha igen, már hívom is... (Salgótarjáni a hirdetés... basszus tegnap arra jöttem haza :-) )
Bal oldalon a rugóstag tekerő mellett van a színkód matrica (talán NHA65),az alapján ki tudják keverni a festéket. Egy jó műanyagos simán jól meghegeszti az idomot.
Bukócső GIVI TN454 vagy Kappa kn454 ez olcsóbb szokott lenni,egyezik a kettő. Alkatrész ha kell, pl matrica,felírat stb Honda Karasna,Dream szerviz 1-3nap alatt beszerzi.
Ezt a bejegyzést máshová is beírtam. A story igaz történeten alapul. A szereplők valóságos személyek. Ezért tényleg a valós tapasztalatokra volnék kíváncsi.
Tisztelt fórumozók!
Történt velem, hogy ma Zakopane közelében 2 szemből jövő autós leszorított z útról. A saját sávomban. Az útról letérve, átestem a motorom kormányán.... szerencsére jól vagyok, még a ruhám sem lett koszos. Biztos látványos leszállás lehetett. Sajnos a motorom bal oldla viszon, megsérült. Az idom törött, a bukócső görbült stb.
A gép járóképes mardt, némi Powe Tape összefogta. Ma haza is jöttem vele. Még nem voltam szerelönél, de az idom elég csúnya.
Ha esetleg van valkinek tpasztalata, azt kérem írja meg, hogy érdemes e az idomot javíttatni. Nem fog e a heggesztéseknél újr elrepedni?
Esetleg van valakinek 2008 as nagy varához bal oldali idomzata? Vagy tudna szerezni? A netet nics türelmem feltúrni...