Pár ezer vezetett km után az alábbiakra lettem figyelmes. Egyenetlen úton néha olyan hangok jönnek valahonnan hátulról, mintha a hátsó ajtók mozognának, nem zárnának rendesen. Pedig az ajtók rendben csukva vannak, kp zár rajta.
Találkoztatok már ilyennel? Esetleg tipp, hogy mi okozhatja, rendellenes-e?
Eddig problémát nem okozott, de hamarosan kicsi gyerekek kerülnek hátra.
Sziasztok, ki mit talált ki a vezetőülés hátrohasztó hatásának csökkentése érdekében? Egy egy hosszabb út után úgy érzem egyben lejön a bőr a hátamról. Azt gondoltam hűvösben jobb lesz, jobb is lett, de nem sokkal, így is nehezen viselem.
Ez nem egy tipikus gyerekcígölős bevásárló autó, nem gondoltam rá, hogy képes órákig haladni egyfolytában? Erre a gagyi műanyag üléshuzatra nincs mentség.
A DRL fény megoldására egy ötletet találtam a kínai elvtársak jóvoltából. Berendeltem, egy próbát megér...
A lényege, hogy az index izzó helyére (PY21W) helyére kell tenni. A nagy fényerejű LED duál rendszerű, alaphelyzetben adja a DRL-t. Irányjelző üzemmódban borostyánsárgára vált. A szett tartalmaz 2 db-ot a hozzátartozó ellenállásokkal, hogy a kocsi villogási üteme normális maradjon.
Én már beszereztem, teszteltem. Nagyon jó fénye van! Eleve kicsit magasabb a fénye, mint egy 5W-os izzónak, de fékezéskor már szinte vakít, de égesse is a szemét annak aki közelebb van a kelleténél!
Szóval a bekarikázott rostélyokon nem jön levegő, hiába állítom maxra a ventilátort. A baloldali rostély felett lévő, nyíllal jelölt oldalsó szélvédőre fújó kis lyukon kersztűl jön a levegő rendesen.
Mintha olvastam volna itt, hogy egy alkatrészt kell cserélni, de most sehol nem találom. Aki tudja mi a gyógymód, kérem jelezze. Budapesten vagy környékén szívesen megyek szakemberhez is, ha van aki vállalja. Köszönöm előre is.
Sziasztok, C4 2010, a középső szellőzőn nem jön levegő, bármire állítom a ventillátort. Mintha olvastam volna itt, hogy típushiba és valami kis alkatrésut
Ne rendelj márkaszervízben, van itt egy fórumtárs, csak régen jelentkezett: Zolysys
Javít, vagy ha másik kell, jóval olcsóbb megoldást tud. Keressél vissza ha találsz egy hozzászólását, a bal oldali nick nevére kattintva bejön az elérhetősége.
Adtak hozzá egy közepesen kopott távirányítós kulcsot és egy újszerű nem távirányítósat. Ezekkel el is lennék, ha nyitnák az ajtót, de nem.
(A WD40 kezelést még nem sikerült elkezdenem, nem sikerült még WD40-et vennem.)
Gondoltam mivel úgy is kopott a távirányítós kulcsom, rendelek egy újat és így akkor is biztonságban leszek, ha az egyik lemerül vagy elhagyom. De ha csak márkaszervizből lehet szerezni és pl. 50e Ft., akkor azért még gondolkozom rajta egy kicsit.
Ha a zárral van gondod, akkor a zárat vagy sikerül megjavítani WD40-el, vagy sem.
Ha sikerült, akkor jó.
Ha nem sikerül, akkor rossz esetben zárcsere. Komplett zárhoz jár a kulcs. A cserének része a betanítás.
Ha csak a kulccsal van bajod, annak az elektronikájával, akkor jöhet a rendelés és feltanítás, de van egyéb opció. A leggyakrabban a nyákra ültetett mikrokapcsolók mondják be az unalmast. Pont az Ebay-en fillérekért lehet kapni javító készletet, mikrokapcsolókkal, elemmel stb. De akkor már érdemes házat is rendelni hozzá, ez is gyorsan kopik.
Ebben az esetben nem kell diaggal feltanítani, hiszen a saját javított kulcsát kapja vissza az autó.
DE!
A távirányítóban történő elemcsere esetén előfordulhat, hogy a kocsi elfelejti az immo-t, de ebben az esetben nem kell diag az újratanításhoz. A gyújtás ráadásával + egyéb trükkel (keress rá, itt is le lett írva, de a Google a barátunk, hogyan) megoldható.
Ha megvan a kód, akkor nem feltétlenül márkaszervíz. (Ill. Ha nincsen meg, akkor sem feltétlenül)
Az ebay-en vett (kínai) távoknál 50-50% az esély rá, hogy nem lehet feltanítani. Esetleg az értékeléseknél érdemes olvasgatni, hátha kiderül.
Ha az immo-ra gondolsz, akkor a tanításhoz kell egy négyjegyű immo kód, amit elvileg az autóhoz datak és egy diag amivel feltanítod. Ha a távirányítóra gondoltál, annál is hasonló a helyzet, ha újról van szó.
Okát nem tudom. Egyszercsak elromlott. Szétesett a gyári távkapcsolós kulcsom 10 év után, a pót meg nem az. Pár évig a póttal nyitogattam, egyszercsak meghalt, lehet, elkopott a belseje. Megcsináltattam a szétesett távkapcsolót, de az akku lemerülése bezárt állapotban egy mumus!
WD 4 vagy megoldja, vagy nem! A tansapkánál segített(volt mikor a pótkulccsal tudtam csak tankolni!) a vezetőajtónál kuka, semmi nem segít. Imádkozom(neked is ajánlom), hogy az akku nehogy lemerüljön bezárt ajtóknál. Kétszer már alig-alig nyitotta ki a távkapcsoló, mert bekapcsolva maradt az a hülye rádió napokig némítva!
Gondoltam ma kipróbálom nyílik-e az ajtó kulccsal. Belemegy (nehezen), de nem fordul semerre. Mindkét kulccsal ez a helyzet. Volt valakinek ilyen? Lehet 9 éve nem használták és kell neki egy kis WD40? Vagy más valami?