Ittam nemrég egy kávét, úgyhogy felfrissültem :-) Mégiscsak lemértem a méreteket, most egyeztetem össze a régi vázlatokkal, mert a prototípus méretein is kell kicsit finomítani. Már csak le kell skiccelnem a vázlatokat, aztán ha öcsém hajlandó bescannelni, akkor elküldöm ma, csak add meg az email címedet. legjobb, ha a mailomra küldöd: hamvasat@freemail.hu
Fél órája értem haza Erdélyből, vezettem 10 órát úgyhogy most hulla vagyok, de holnap még szabadságon vagyok, lemérek mindent, amit kell holnap délutánra, jó úgy?
Sziasztok nem sokat szoktam irni,de mindig el olvasom Az is valami.... !!!!!Mindenkinek nagyon Boldog Új Évet!!!!!! és BALESET és MOTORTÖRÉSmentes MOTOROZÁST Minden Hayabusásnak és persze a többi Motorosoknak is 2007-re Hátha valakikkel összefutok már személyessen is egyszer
hát ööööö ez is benne van a pakliban, de szerintem kissebb az esélye mint egy szimpla 5 km/h alatti borulásnak. / a borulások 90 % egyhelyben való ügyetlengetés miatt szokott lenni :) / nagyobb esésnél viszont a gomba sokat nem véd mert úgy is kap mindenhonnan a gép ..... sajna.. üdv.
Mint utólag kiderült, nekem is kicserélték volna a Pirellit, de mivel ezt nem tudtam akkor amikor cserélték, otthagytam a gumisnál. Ha ezt tudom, megspórolok egy kis pénzt! :(
Termeltetek ám gyerekek hsz-t! Majd mindenhez van beleugatni valóm :-) Megyek sorban:
Cool13!
Szálszakadás: nem tudom, hogy mi volt a pontos ok, tippem van csak. A srcnak egy honda cbr1000rr-je volt még tavasszal, és pályagumi volt rajta Pirelli Dragon Supercorsa PRO SC2. Még szinte új volt a gumi. Kátyúba nem hajtott a srác, semmi különös nem volt a motorral, csak ment és hirtelen elkezdett szitálni az eleje mocskosul, megállt, és látta, hogy két teniszlabda nagyságú dudor van a gumin. Az a tippem, de talán még a Pásztói is ezt mondta, hogy ez pályagumi, nem olyan merev a drótváza, mint az utcai gumiknak és valszeg nem bírta a magyar utakat. Lehet ugyan gyári hiba is, ki tudja... nekem Pirelli autógumival voltak komoly gondjaim, ott mind a négy szar volt, de korrekt volt a Pirelli, mert a már alig volt 3mm minta gumikon, kicserélték mind a négyet újra. Csak hát motoron 200-nál egy szálszakadás nem vígasztalja az embert... Egyébként egyedi esetnek titulálnám, mert a paksi motorosbrigád évente elkoptat ebből a márkából 20-25 garniturát, és ez az egy ilyen eset volt. Lehet, hogy mégis belehajtott a srác előtte akár hónapokkal valami kátyúba, csak nem emlékezett...ki tudja...
BV6!
Január 4-ig nem leszek, utána tudok csak majd foglalkozni az emelővel sajnos. Fém fékcső. Én most vettem a nagyvas-tól Lucas fém-fékcsövet, amit direkt a hayabusához készít. Többféle színben kapható, a pontos ár a weboldalon van, kb 23e körül jön ki. Nyomáspróbázott, tutibiztos. ha úgy akarod darabokbó összerakni, azt is tudsz tőle rendelni, a méreteket és a fittingtípusokat le tudom mérni az enyémről, mert még nem szereltem be. Úgy kijössz olyan 17-18e körül, de én inkább a gyári Lucas-t javaslom. Itt nézhetsz utána: www.nagyvas.hu .
Dtamas80!
Igen, meg kell vágni az idomot sajnos, de megéri. Nekem tavasszal az első busa restélyes körülmények között hajnalban felborult és csúnyán lehorzsolódott az oldala. Namost a fejidom eltörött egy helyen, az oldalidom tiszta karc lett. drága móka, mert csak egy gyári matrica olyan 25eft+fényezés is 30-60eFt. A bukógomba megfogta volna. A bukógombákat meg úgy csinálják, hogy nagyobb csúszáskor, ha elakad, akkor törjön le a feje bizonyos nagyságú erőhatásra. Ez azért kell, hogy a vázat ne húzza el a csavaron keresztül. De ideális esetben akár 140-es taknyolásnál, ha sima betonon csúszik végig, akkor megvédi. De p, ha már murvás részen csúszik, akkor baszhatod bukógombával, meg anélkül is az idomodat, kapni fog a jóból.-)
A gomba csak akkor tuti, ha simán csúszik a gép kis sebességgel, vagy feldől. Pl megborítod a gépet mosás közben, nem cseszi össze az idomot, tükröt, kormányvéget stb. Ha a motor csúszás közben beleakad vmibe, akkor annak már nagy valószínűséggel kapáltak gombával vagy anélkül.
A saját magam által összerakós mennyi péz egy busára? 5 éve vettem a gpz 305-re ilyen szerelőet, akkor 25e pénz volt, viszont csak nagyon kevés helyen árultak. Emlékeim szerint a cső volt az olcsó, a 6 fitting került valami 18e forintba.
vagy kész galfer a danger.hu vagy motoroazis.hu es ott viszont meretre vagjak, fittingeket te valasztod, ez a legolcsobb de neked kell összeraknod (elivleg csak villas kulcs kell)
Bocs, hogy galád módon emlegettem, de most ez volt kéznél..:))
Amit leírtál és a képek alapján amit láttam továbbra is érdekel /fekete663 a plexid is!/ . Ha megvagy a kalkulációval és büszkeségeddel, akkor szólj. Nem akarlak siettetni, de a gumikat majd már ezzel a tartóval szeretném cserélni:)) Bukógombákon és is gondolkodtam, szerintem fel is teszek majd. Gumi kérédésben hasonló véleményen vagyok, kell a jó papucs. Nálam a kuplung nem kemény, tavaszi felkészítéskor szintén tervezem az olajcserét és a fém fékcsovek cseréjét is. Tényleg, hol kaphatok normál áron jó fém fékcsöveket?