Részvétem.Az enyém májusban.Besegített neki a covid.Nyunyókás néni kibacta a kórházból. 2 nap mulva vitte a mentő ujra be,egy hét után elment .88 volt.A hónap végén megyünk a balcsira,lehet megleslek ,ha a nejem is ugy akarja.Addig gyógyulj.
Akkor működhet. Ha pedíg működik, akkor megbízható. Mivel azt nem tudja, hol jár a dugattyúd, csak azt mikor ér csúcsra a mágnesed, némileg módosul a szikra pillanata a főtengelyhez képest. Nem sokat, de lehet hogy azt kicsit utána kell hangolni.
van új megszakítóm,asszem. de tudok valakit,akinek pár napja alakítottam át a régi vetyiét,onnan leesett a kinézetre vacsi újnak látszó komplett alaplap. megkérdezhetem tőle adja e.
az az átalakító nem lesz neked jó a két hengeres sok mágneses motorra.
A gyújtás ellenőrzése során kiderült hogy az egyik megszakító el van törve. A másik csak koszos volt.
Szóval 1 szikra már van. A kérdés a következő:
1. Van e valakinek Moszkva megszakítója vagy kompatibilis e valamivel?
2. Alakítsam át veterokra?
3. Neten találtam univerzális gyújtás átalakítót (https://kertmotor.hu/product/gyujtas-atalakito-2-utemu/US-147-020) használt már ilyet valaki? Elvileg az eredeti tekercset használja, a mágnes polaritás váltását figyeli, az alapján adja a szikrát. Elvileg jó lehet, jelenleg erre hajlok , de jó lenne tudni valakinek van e tapasztalata vele?
A tengely jónak tűnik. valszeg a gumi betét az oka, ha odébb rakom negyed fordulatonként a gumi közdarabon a csigát változik az ütés mértéke ( az egyik pozícióba alig érezhető) szóval egyenlőre nem piszkálom, majd ha már megy a motor kiderül menyire rázza.
Szóval ez teher csiga.... Egy Bark 360 lesz rátéve nagyrészt 2-3 személlyel használva szerintetek érdemes lenne szereznem hozzá egy 2 levelű csigát?
Cuccok miatt majd keresni foglak, ha összeállt mire van szükségem.
20 ezer Ft-ért vettem egy fedél nélküli Forelle csónakmotort. Az impeller kereket kicseréltem egy újra és a próbajáratásnál nem nyomja a vizet csak pisál. Sebességben határozottanban jön a víz, már majdnem spriccel. Egy szervízes ember szerint ez ilyen. Szerintetek rendben van így.
A motor 0 üzemórás volt, az impeller hàz nincs megkopva. A szivattyúkerék egy másik 20 eFt-os motorból származik, ami 20 éve fel lett újítva. A hajtóműben még nem volt olaj, a tűgörgőről a zsírt úgy kellett melegít e lemosni, mert rá volt kövesedve.
Amúgy 1000% amcsi koppintás, még az O-gyűrűk méreteit se tervezték át metrikusra. És valóban fel kel újítani csapágyat, szimmeringet, megéri. Ha az olvtárs megcsinálja, lesz egy igen jó motorkája.
Bocs, de van a kismoszkvának 2 levelű csigája, nekem pl. van és az a gyors csiga, de szerintem a doksikból is kiolvasható. (Asszem még a Könignek is volt 2 levelű versenycsigája, mintha.)
A vetyerok olyan jól megy azóta is, hogy felbuzdulva sikereken beszereztem egy Moszkva-M et.
Hagyatékból vettem évtizedek óta állt, viszont egész jól néz ki, nem használták rommá, nem buherálták.
Kompresszió van. szikra nincs. hajtóművet szétszedtem , jó régi olaj volt benne , de a fogaskerekek szép állapotúak. viszont amikor a levett hajtóművet kézzel megpörgettem észrevettem, hogy a csiga egy kicsit érezhetően üt. sérülés csak egy körömnyi van a csigán nem hiszem hogy az okozza. viszont a csiga egy gumi betéttel kapcsolódik a tengelyhez ami ugyan jó állapotú, de elég oroszos kivitelű szóval szerintem ez okozza az ütést hogy nem tökéletesen központos. Ez így normális szerintetek?
Egyébként a csiga egy 210mm átmérőjű 3 levelű. Ez vajon teher csiga vagy gyors?
A gyújtását egyenlőre nem néztem , valszeg átrakom rá a vetyerok gyújtást, vagy láttam orosz fórumokon, hogy az eredeti megszakítós moszva gyújtást átalakítják tirisztorosra, ti csináltatok már ilyet?
Világéletemben hajós szerettem volna lenni.(hajón rádiós)Nem jött össze.Ja 16 évesen versenyszerűen eveztem.Aztán a sors fintora ,hogy a Lékai hajózási szki-kenuit egyszer velem javíttata meg a cég ahol másodállásban voltam hajójavitó.Most meg lassan csípőprotéziist intézem,éppen járóképtelen vagyok.Azt még csak 68 vagyok.Megette a fene.