Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 2022.11.05 -1 0 35969

 

 Ha arról van szó, hogy melegen nehezen indul, de az adagoló jó, akkor alacsony az indítási fordulatszám. Ha emlékeim nem csalnak, akkor el kell érje a 300f/min-t.

Előzmény: Jenzen (35959)
Jenzen Creative Commons License 2022.11.05 0 0 35968

Adagolt én újítottam fel!(Picit eresztett)5 Szerelő azt mondta ,hogy ne nyúljak hozzá, mert soha nem fog elindulni!  Mert az elektronikai részét hiába, jelölöm össze nem lesz jó! De azért elindult,csak kicsit többet eszik meg maró szaga van! (JA és csak szerencsém volt azért indult el!)De előtte is ugyan így indított!

409 Creative Commons License 2022.11.05 -1 0 35967

Mert nem azonos időpillanatban szondázza a különböző mérőblokkokat.

Előzmény: balabmw (35962)
409 Creative Commons License 2022.11.05 -1 0 35966

Nem az indítási mennyiség miatt indul automatára kódolva, hanem mert ott nincs indítási fordulatszám küszöb.

Előzmény: balabmw (35961)
409 Creative Commons License 2022.11.05 -1 0 35965

 

 Login 12233

szoftkód utolsó karakter 1

Előzmény: Jenzen (35957)
Jenzen Creative Commons License 2022.11.05 0 0 35964

Hogy?

Előzmény: mica-r (35960)
Jenzen Creative Commons License 2022.11.05 0 0 35963

Hol keresem?

 

Előzmény: balabmw (35961)
balabmw Creative Commons License 2022.11.05 0 0 35962

Azt meg tudja valaki mondani,hogy a mérőblokk csoportokban miért nem egyformák a motorfordulat értékei?

balabmw Creative Commons License 2022.11.05 0 0 35961

Nem lesz jó. Az automata kódblokkban ugyan magasabb indítási mennyiség van,talán jobban fog indulni de pl. a gázpedál reakció viszont rosszabb lesz és az alapjárat sem biztos,hogy tetszeni fog.

 

Inkább a hibát keresd meg,ahogy javasolták.

Előzmény: Jenzen (35957)
mica-r Creative Commons License 2022.11.05 0 0 35960

Én inkább megkeresném a hibát. 

Egyébként úgy emlékszem, hogy simán át lehet állítani automata programra. Feltéve hogy a motorvezérlő tudja az automata szoftvert

Előzmény: Jenzen (35959)
Jenzen Creative Commons License 2022.11.05 0 0 35959

Adagoló lett javítva, de előtte is hosszú kulcsra indult! minden indításnál másképpen teker! Azt javasolták állítsam automata váltósra!

Előzmény: mica-r (35958)
mica-r Creative Commons License 2022.11.05 0 0 35958

Befecs mennyiséget is lehet hogy érdemes állítani

Előzmény: Jenzen (35957)
Jenzen Creative Commons License 2022.11.05 0 0 35957

Üdv! Olyan kérdésem volna! Hogy hogy kell automata váltósra átkódolni Seat Alhambra 1.9 tdi-t? Vcds el? Addig megvan hogy valami kód kell a belépéshez! Nehezen indul illetve sokáig teker!  VCDS  van hozzá! Köszönöm a válaszokat!

 

ras1 Creative Commons License 2022.08.21 0 0 35956

Sziasztok.

Szeged vagy környékén keresek olyan valakit aki rá tudna nézni az automra vcds-el.

Passat b7 röl lenne szó.

Bekötötték a bt modult, azota hibakodot dobott fel.

Van amit tudtak törölni de van amit nem. 😪

zerger88 Creative Commons License 2022.08.11 0 0 35955

Tegnap teszteltem volna ha bedobta volna a hibát...Mondjuk a korrekciós értékre a 4es hengeré a legsz@rabb, legnagyobb érték 2 mg volt de általában 0,5-1,5 mg között mozog.

Előzmény: 409 (35953)
zerger88 Creative Commons License 2022.08.07 0 0 35954

Értem, ha itthon lesz a kocsi akkor ránézek, remélem be is adja a hibát. Amúgy már apám tevezte hogy vesz tartalék (igaz használt, tudom reszkír) pd elemet hozzá. Multkor pd kabelcserénél fel is írtam a kódját.

Előzmény: 409 (35953)
409 Creative Commons License 2022.08.06 -1 1 35953

A szabályozás túllépte a határértéket. VCDS-ben a 13/18/23-as csatorna értékeit kellene látni amikor betegen megy.

 

 "Pd mágnesszelep probléma vagy maga a pd elem?"

 

Ez egy és ugyanaz. Fel kell cserélni a 3. és 4. henger befecskendezőit egymással és kiderül.

 

Előzmény: zerger88 (35952)
zerger88 Creative Commons License 2022.08.06 0 0 35952

Múlt héten jutottunk el hogy kicseréljük a Pd kábelt. 300 km után kezdünk reménykedni hogy elmúlt majd kövi nap indulás után be is dobta az esp jelét és rázott újra a kocsi :)
Pd mágnesszelep probléma vagy maga a pd elem?
Most nézem hogy az "eredeti hibakódot" nem írtam eddig. 17678 n243, p1270 (35 00)

 

Előzmény: 409 (35919)
cam aro Creative Commons License 2022.06.29 0 0 35951

ha eloadatban nem valtozik a hofok ,a muszer meg maszkal, akkor valami elektromos/tap nyugje lehet a muszerfalnak. (pl tolto feszko ) 

hogy ez hogyan kapcsolodik a ki/bekapcs ventihez. .azt nem tudom, de elkepzelheto osszefugges. 

Előzmény: Octi19 (35949)
Octi19 Creative Commons License 2022.06.28 -1 0 35950

Ha legközelebb hozzájutok akkor megnézem scope nézetben is. Szerintem szabályzott cuccok vannak benne, de mint lentebb is írtam, a mutató mozgásakor az élő adatoknál nem változik a hőmérséklet...

Előzmény: 409 (35948)
Octi19 Creative Commons License 2022.06.28 -1 0 35949

A mutató mozgásakor a hűtőfolyadék kijelzett hőmérsékletei az élő adatokban nem változnak, a ventilátoron lefuttattam egy kivezérlési tesztet, az jónak tűnik. 

Előzmény: cam aro (35947)
409 Creative Commons License 2022.06.26 0 0 35948

 

 Nem rendellenes az, azért annyi, mert nincs benne ez a hőérzékelő. Lesz benne még 2-3 ilyen.

 

Oszcilloszkóp nézetben kellene nézni a hűtőfolyadék hőmérséklet értékeit. Ha a jelenségnél tűszerű ugrások vannak, akkor a szenzor lehet hibás. Ha folyamatos a hőmérséklet változás akkor valami keringetési gond lehet. Milyen vízpumpája/termosztátja van? Mezei, vagy szabályozott?

Illetve ahogy cam is írja, maga a ventilátorvezérlő is lehet kehes.

Előzmény: Octi19 (35946)
cam aro Creative Commons License 2022.06.26 0 0 35947

van hogy onallo eletre kel a venti vezerloje. 

meg kellene merni hogy mi tortenik ilyenkor a jel szalon. 

akarat van a kivezerlesre, vagy csak onallosult. 

---------------

r a hőfok mutatója is elkezd fél és másfél osztás között lefele ingázni.""

 

ez viszont termosztat hibanak tunik. 

jo termosztat nem nyit 70 foknal, igy a motor hofokat nem befolyasolhatna a huto hofoka. 

Előzmény: Octi19 (35946)
Octi19 Creative Commons License 2022.06.26 -1 0 35946

Üdv Kedves Fórumtársak!

 

...hátha látott már ilyet valaki: Az alany egy 3.0 V6 TDI Tuareg 2013-as, ~360 ezer km futással de megdöbbentően jó állapotban.

A hiba: ~70°C vagy melegebb motornál elkezdi kapcsolgatni a hűtő ventilátort, kb 1-2 percenként ki-be és ilyenkor a hőfok mutatója is elkezd fél és másfél osztás között lefele ingázni. Hibakód nincs, csak az élőadatban van egy IDE04666 lokációval (Kivezetett hő hőmérséklete a hűtőrendszerben/ Heat delivery temperature in cooling system) rendellenesnek tűnő -273,1°C érték. Egyébként minden rendben lévőnek tűnik.

Hol lenne érdemes keresni az okokat? Illetve látott-e már valaki ilyen hibát?

cam aro Creative Commons License 2022.06.19 0 0 35945

ross tech szo nelkul csereli a licenses csatolot. 

nyilvan nem a klont. 

 

mit szeretnel javitani ? 

Előzmény: Nagyborz55 (35944)
Nagyborz55 Creative Commons License 2022.06.18 0 0 35944

Sziasztok!

Tudtok valakit esetleg aki foglalkozik vag-com kábel javításával?

Yakup Lerna Urs Creative Commons License 2022.06.03 0 0 35943

Hello my Friend we have Same problem with the Same car do you have Solution for this problem.

 

Hello barátom, ugyanaz a problémánk van ugyanazzal az autóval, van megoldás erre a problémára.

 

Előzmény: b_robi (34637)
WAB Creative Commons License 2022.05.28 0 0 35942

HEX V2 21.9

Előzmény: balabmw (35941)
balabmw Creative Commons License 2022.05.28 0 0 35941

És a VCDS?

Előzmény: WAB (35940)
WAB Creative Commons License 2022.05.28 0 0 35940

2008. Octavia II az autó.

Előzmény: WAB (35939)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!