Én már "nyugati" technikán szocializálódtam, így meg sem fordult a fejemben, hogy az egyes blokkok alkatrészei ne lennének csereszabatosak.
Szerencsére a technológiai számok mind a négy blokknál egyeznek, (Blokkfelek, külső deklik, váltó dekli számazonos) bár kettőnél a szám csak három jegyű...
Pumpa helyett vitték. A hatnaposon terjedt el. Gondolom nem volt szerviz kocsi, cseregumi, egyebek. Egyszerübb volt a légnyomást változtatni a kis palackról. A tömlö elért az első kerékig, az ülés mögé volt felcsatolva egy kis szijjal.
Egyébként most nálam teljesen más funkciója van. Majd lefényképezem. Meg fogsz lepődni:-)))))))))))
Dákesz, a váltódeklinek stimmelni kell, az nagyon szopós. A vezérléssel nem szokott probléma lenni, az szinte biztosan egytengelyű. A balos nagy dekli is tud gondot okozni. A hengerfejhez vezető olajcsatorna néha nem találkozik a blokk furatával, és a berugótengelyt is elfesziti. Persze csak akkor lehet ilyen hiba , ha más sorszámú alklatrészt próbálsz beépiteni.