Elég erős felhozatal volt. Az E24 M635csi iszonyú gyönyörűen volt restaurálva. Beszéltem a tulajjal. Európából az Egyesült államokba került, aztán vissza. A kasztnin minimális lakatolnivaló volt, a belteret viszont természetesen megette a nap. Emez nagy része egy svájci donorból került át. Naphosszat tudtam volna csorgatni a nyálam, de a gyerekek nyakon csíptek :)
Az új kocsiktól tartottam a 10 lépés távolságot: )
Ki volt állítva a legújabb M3 CS, az egy bumfordi nagy dögnek tűnik a régi filigrán BMW-khez képest. :)
Azt kell mondjam, valahogy semmi rokonságot nem látok a régiekkel. Mármint hogy ez az új csak a nevében BMW M3, az eredetinek mintha nem a leszármazottja volna, hanem egy teljesen másik autó azonos névvel. Hipermodern kívül-belül; hozzá képest ezek az egykori csúcsmodellek most puritán elavult vacaknak néznek ki.
Szóval érdekes a kontraszt. Az E46 idejében még nem éreztem ekkora ugrást.
Igen, plusz azok negatívumok amiket én láttam amikor ott voltam és kipróbáltam: borzasztó hangos, tákolt kipufogó, short shifter amit nagyon nehéz kapcsolni, akku tálca alatt fenéklemez átlyukadva. Maga a fényezése viszont szép, egységes. Ezek miatt dobtam fel a linket hogy szerintetek kb mennyit érhet?
Én Alfában próbáltam a 2 literes motort a korábbi TS és a későbbi JTS (direkt befecsis) változatban és ott is jó harapós volt a JTS. Mondjuk Alfában mindkettő rossz motornak számít...
Ugye. Szerintem is a legjobb motor az e36-ban. :) Bár a sportkocsi nem épp ez, de tényleg jó az ilyenekkel gyorsan menni.
Tegnap keveset járattam az e93-at. Kicsit dízelesen csattog, vagy mi hidegen, alapjáraton. Majd némi melegedés után gázfröccsre annak is baromi jó hangja van, és a dízeles csattogás megszűnik. Egyébként feltűnt, hogy nagyon hirtelen veszi a gázt, tök jó a reakció. Majd után egész gyorsan vissza is ejti a fordulatot, szóval sportos a motorkarakter. Nem is csoda, ennek 12,0 a gyári sűrítése. El bírom képezlnia főtengelyt, hogy nem nagyok a sonkák, de egyszer úgyis szétszedem, hogy hogyan néz ki az N53 blokk belülről :))))
Novoth Tibi szerint elég szar egy konstrukció.
Nem tudom, a közvetlen befecskendezés nyilván nem jó ómen, de a karakter, a használati értéke igeni tetszik. És vegyesben 10,0-án áll a fogyasztásmérő, ami azért a 3 litertől egészen jó érték, ekkora 1600 + kilós bódéval.
Háát, nem hívom fel sem. Megnéztem a JSZP-n, pár kép van fenn, a forgalomba helyezéskorról, meg egy műszaki vizsgáról. A 2020-as forgalomba helyezés képein: A beltérben, az első ülések ócska hatású szövet sima komfort, míg a hátsó félbőr. A buta négyágú kormánya van.
A hátsó lökös több helyen festék leverőséses.
Nekem az a benyomásom, hogy ezt behozták 2020-ban, jól visszatekert km állással forgalomba helyezték, aztán most komoly értékként hirdetik.
Nekem nagyon visszás az autó összképe, mint ahogy már írtam is, de csak egyre jobban meggyőződtem, amennyit utána lehetett nézni.
A VIN kód lekérésére nem éreztem késztetést, hogy hogyan került le a gyártósorról, nem is érdekel, Mókolt autó, drágán, nem őszinte. Ennyi. Telefont sem ér meg, mire mennék vele? Hamar rájönne az eladó, hogy tesztelném, és nem venném az autóját....
Viszont a belső képen remekül látható, milyen bénán van elhelyezve a kormány és az ülés egymáshoz képest: nincs középen a kormány! Ez még rosszabb, mintha kicsit ferde lenn a kormány tengelye, az autó hossztengelyéhez képest. Ilyen autót sose vennék.
Őrület, hogy mennyire jó az autó, amikor gyorsan kell menni! Igazi régi vágású sportkocsi: lassan egy kínszenvedés, gyorsan meg a mennyei boldogság! És milyen jó, hogy már 2000-től húz! és közben meg mennyit fogyaszt, 9L-t?!!
Áldom azt az egyént, aki itt rábeszélt a 28-ra!
Gondoltam, megnézem, nem kevés-e benne az olaj, hátha utána kell tölteni, már jó régóta benne van...keresem az olajpálcát meg a beöntőnyílást - nem is emlékeztem rá, hol vannak, olyan ritkán van rájuk szükség. És persze nem hiányzott egy gramm se az olajból...szóval ez a motor tényleg egy csoda!