Keresés

Részletes keresés

MedZ Creative Commons License 2009.03.04 0 0 2255

extrém járművek bérlése:
.lajosba Creative Commons License 2009.03.03 0 0 2254
MEDZ

ott az üzlet nem ugrasz rá te csináltál ijesmit (jokis lehetöség) !!!!!
.lajosba Creative Commons License 2009.03.03 0 0 2253
sziasztok!!

zsomi kérdezném, hogy a motor eggyüt billeg (gázadásnál ) a ventivel????
Nolet Creative Commons License 2009.03.03 0 0 2252
Sziasztok!

Van itt valaki, aki rendelkezik olyan, üzembiztosan működő légpárnással (esetleg többel?) amit rendezvényre ki tudnék bérelni? Természetesen pilótával együtt.

Akit ez érdekelne keressen meg a berenyi@xtrm.hu emailen.


Köszönöm
zsomi.vac Creative Commons License 2009.03.02 0 0 2251

Ezt csak úgy.

zsomi.vac Creative Commons License 2009.03.02 0 0 2250

A gyűrű és a test közötti 1,5cmet, Tátra szélvédű kédergumival próbáltam tömíteni mert ezt lehet csavarozni és van 1 20 cmes pereme ami olyan mint egy ablaktörlőgumi és ez tuti jól tömít.

Hiába a jó alapanyag,a hiba itt is felütötte a fejétt.A tömítés annyira vastag volt hogy ha a torony 5 mm-nél többet mozdul akkor a test beleért a gyűrűbe és deformálódás utáa a lapát belevert a gyűrűbe.Ezért újra szétszedtem és majd újra kell vágni a testet.Ez már a finis ezért ezt inkább tökéletesítésként fogom fel.Hiszen én akartam szétszedni.Elfogadhattam volna a kockázatot,lehet hogy soha nem ütődött volna össze a 2 rész,de mivel ezt nem lehet hazavontatni ha gond van így inkább előre gondolkodom

zsomi.vac Creative Commons License 2009.03.02 0 0 2249

Már 60 percre voltam a működőképes légpárnástól

Bár ez a lerekesztés nekem túlzásnak tűnik.Ez 29 cm,a progi ezzel szembem 31et ír de akkor a lapát már ki sem látszik a lemez mögül.

zsomi.vac Creative Commons License 2009.02.26 0 0 2248

Medz

Tegnap lemerültem,és 9 után jutottam töltőhöz.Akkor már nem akartalak zavarni.Mareggel én hívtalak 2szer,dehallhatatlan voltál.A szombatot át kell tegyük jövő szombatra.Erről még beszélünk

csonakszerviz Creative Commons License 2009.02.24 0 0 2247
Köszi az infót megkeresem őket,a motort amikor emlitetted erre gondoltál,mert mást nem vettem észre rajta? Még -10 ben is rögtön indúl jelenleg, nyilván melegíteni kell de ez kétütemü ez normális ilyenkor! Gondoltam teszek bele egy moto guzit amit említettem is de minek melózzak feleslegesen ez is erös könnyű nemcsörög nemzörög,megy ameddig megy. Az expresszen árultak egy vizhűtéses rotax blokkot 200 ért ha valaki ilyesmit keres,de szerintem a jetski motor is jó hozzá.
MedZ Creative Commons License 2009.02.24 0 0 2246
Szia!
szoknya anyagot én anno tel: 1/3334322 tel számú boltba szoktam venni, keresd a PTP vastagabbik anyagot. Nem tudom létezik e még a bolt illetve mibe kerül, de ha visszaolvasol egy kicsit a motorcsónak fórumon akkor ott volt egy másik bolt is ahol talán olcsóbb volt. Ez a PTP anyag nem a legtutibb mert viszonylag gyorsan kopik ha szárazon is használod. de itthon ez van. vízre tökéletes. Ha a szoknya aljára 5 cm csíkban felvarrasz ponyvát akkor a ponyva tovább bírja.
non pressured szoknya a sima szoknya.
a pressured szoknya pedig amit írtam a visszavarrással. Ez az állat (kinti gyártó) körbe teszi ezt a szoknyát mert ugrálgat a hóbuckákon és akkor jól jön, hogy körbe van túlnyomásos szoknya nem a testre huppan rá teljes erőből.
Előzmény: csonakszerviz (2245)
csonakszerviz Creative Commons License 2009.02.23 0 0 2245
Még mindig keresek zsákhoz való anyagot.ha tud valaki kérem jelezze' A kinti fazon azt kérdezte pressured,,,,,,,,,no pressured  zsákot akarok,mi a külömbség? Ö nem mondta meg csak a szivszorító árat irta meg nyilván nem szaladtam a bankba,mert többet akart mint amennyiért te árultad a sárgát,sajnos azt nem tudtam megvenni de mind1! Azért köszi hogy segítettél mindig ha gondom volt csak már szégyeltelek állandóan hívogatni.
csonakszerviz Creative Commons License 2009.02.23 0 0 2244

Köszi az infót,igazából nemszeretnék gyorsan menni vele,csak amikor egyenesen megyek akkor félgáznál is felgyorsúl nagyon,olyankor vagy fordulok egyet vagy elsporolom a gázt,de az sem jo mert leül. Volt amikor kistemponál is megviccelt! A motornál arra gondolsz hogy néha nemforgott el rendesen? Két dolog volt ami okozta egyik a pipa mert ha fejjel lefelé van a motor akkor a vízpára bentmarad a pipába,és nagyfordulaton terhelésnél akadozik a motor,tettem rá másikat olyat ami az aqvascuterekben van,,,ezeknek a motorja vizalatt müködik,és nem áll le.

A másik gond az volt,hogy bizonyos fordulat fölött nem müködik rendesen a porlasztó mert a properrel nagyobb vákumot csinál a szivotoroknál mint ami még elégséges a jó müködéséhez. A tulnyomás az hasznos lásd airbox motoroknál,de a külsö vákum katasztrófa mert lelassitja a porlasztóban az áramlást,még megragadáshoz is vezethet. 1db müanyag lemez sokat javítot a dolgon! Mást nem találtam hibát a motoron. A felfogatás,és csapágyház elrepedt a rezonanciátol,de megmerevitettem csak 2db 3szög lemezt kellet volna gyárilag felhegeszteni,illetve kisfurdulaton szebben járna ha lenne némi lendtömege a fötengelynek,majd megnézem hová tudnám tenni,elég lenne 1 kiló is.

MedZ Creative Commons License 2009.02.22 0 0 2243
Hi mindenki!

zsomi: látom működni fog az a légpárnás. :) kitartás

csonakszerviz: Szia! tölem vetted a járgányt. Szóval sikerült megcsinálni a motort. Kérdezném mennyivel szeretnél menni azzal a légpárnással?????? Tolóerő van benne bőven 100-110 biztos kihozható belőle. De ne feledd az már inkább verseny kategória. Első és 20x alkalommal beleülök elégedjenek meg a 80km/órával ami még biztonságos.
Gondod egyértelmű elmegy a nyomás az elejéből 100km/h nál. Ezen tudsz segíteni az első 6-8 szoknyát belül be kellene varrnod valami olyasmi elven mint ami hátul van csak a "lezárás" kb 7-8cm feljebb legyen ne a szoknya végén. és ne zárd le teljesen. Ezéltal csinálsz a szoknyában a nagyobb nyomású buborékot, a hajód így is meg fogja adni magát 100km/óra körül de a vízbefuródát tompítani fogja a légbuborék a szoknyákban.
Ez a jelenség azért keletkezik nálad mert "hobbi" légpárnásról van szó az ememlésed kb 20cm míg egy verseny gépnek 10cm. Így belátható azoknak sokkal kevesebb légmennyiség kell. és nehezebben is megy el a nyomás, persze ennek meg más egyéb mellékhatásai vannak. Egyébként azért sem csinálnék vele semmit mert ha megoldod és 110 felett fogsz száguldozni akkor ellenkező problémás lesz elkezdi emelgetni a légpárnás elejét. Nem kicsit nagyon. Azt hiszem nem kell részletezni mi történik ha 110km sebességnél egy 160kg +80kg alá bemegy a szembeszél a test elja pedig lapos. Hátraszaltó keményen!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jó az a légpárnás úgy ahogy van ha a motort sikerült megcsinálnod!
zsomi.vac Creative Commons License 2009.02.22 0 0 2242

http://www.youtube.com/watch?v=XYm-NLknHLo

Ez a multhéten kélszült,de mp4et csinált a telem és a youtube nem engedte lejátszani.Erre ma belépek az oldalamra és működik.Tehát ez a videó egy általam hibrid ventivel készült 6 lapát 3x840 és 3x500as lapát.Ezt fogon szabadalmaztatni Medz bíztatására:-)

csonakszerviz Creative Commons License 2009.02.21 0 0 2241
Üzletnek gondoltam lenne rá igény emberkéket szállitgatni,az enyémet is vitték volna állandóan,volt olyan fazon aki azért is fizetni akart ,hogy én menjek,csakhogy videozza és lássa,pár embert vittem is de ez kicsi hozzá,illetve a leirt okok miatt stresszes is volt a dolog mert nemlett volna jó reklám ha megfürdetem öket,vagy kikell húzni minket. A terv nagy jábol az,hogy egy pontiak transporter lumina kaszninak a külső héja mert az olcson van és müanyag,és ez alá építeni egy testet ami elviszi a hat embert,tudom nemkis dolog de elöbb utobb megcsinálom van képem is az elkébzelésről majd megkeresem.
baltech Creative Commons License 2009.02.21 0 0 2240

Ezt a sárga gépet láttam én is. Ez egy eredeti ospray hovercraft.

Ami Abátszalókon volt piros, az is ospray csak az ettől nagyobb, és hátul dupla gyűrűje van(tolatni is tud).

Szerintem ezek nagyon nehéz légpárnások, nem szabad velük foglalkozni.

Előzmény: csonakszerviz (2239)
csonakszerviz Creative Commons License 2009.02.21 0 0 2239
Kb ilyesmi, alol csak normál gyorskötözők tartják a zsákokat mert azok tudnak csuszkálni jobra balra,de gondolom nyomás alatt eligazodnak?saját
baltech Creative Commons License 2009.02.21 0 0 2238

Egy gyári scat légpárnás elején ekkora lyukak vannak:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A tiéden is vannak ekkorák?

Előzmény: csonakszerviz (2226)
.lajosba Creative Commons License 2009.02.21 0 0 2237
a lapát és a gyürü között mennyi a távolság????????
.lajosba Creative Commons License 2009.02.21 0 0 2236
zsomi a lapátokat én is méretre vágtam de utánna megmértem eggyesivel
zsomi.vac Creative Commons License 2009.02.21 0 0 2235
A keresekedésben még nem voltam.Addan bízom,ha nem ugrok rá az érkezés első napon, talán nincs rá érdeklődő és akkor az ürge hajlandó lesz velem foglalkozni mégha csak érdeklődöm is.
zsomi.vac Creative Commons License 2009.02.21 0 0 2234

Ezt a bonyolult szerkezetet arra alkottam hogy minden lapát egyforma méretű legyen.Ez a nap a ventik beszerelésének volt szentelve. 

És TÁDÁÁÁÁÁM.

Kész.A venti a helyén és a szíj sem mászik le üzem közben.Bár ezt nem mertem megforgatni,megvárom míg az esztergályos elkészül a vezetővel.A lerekesztést dübon táblábol vágtam ki,de a beépítés csütörtökig várat magára.Azutána szombaton kormányzást csinálom meg és ha sikerül akkor még 1 kört is tudok majd vele csapatni.

zsomi.vac Creative Commons License 2009.02.21 0 0 2233
Kép feltöltése,majd a kép alatt beszúr.Így menni fog.
csonakszerviz Creative Commons License 2009.02.21 0 0 2232
A képek hová tünnek,amikor megírom a szöveget,és feltöltöm még látom a szöveg alatt ezután csak a szöveg jelenik meg,mit csinálok rosszúl?
csonakszerviz Creative Commons License 2009.02.21 0 0 2231

Üdv mindenkinek!

Mai teszt elmaradt mert volt dolgom de holnap kimegyek,senki nem szólt egy szót sem pedig a vizirendörség ablakából pont ide lehet látni. Velem még nem voltak szigorúak,igaz nem egésznap mentünk vele,sőt felajánlottam ha jégről kell esetleg menteni horgászt,vagy rabsicot szóljanak mert ezzel biztonságosan belehet menni messze is. A másik része a dolognak mivel jön utánnam a hináron ,és nádason át?

Mert ez még csak lassulni sem lassul ott ahol csak a szúnyogok járnak. De nem provokáltam öket soha sem,illetve még rejtve sem volt a cucc mert a strandon van kölcsönzőm,és ez is a parton van nyáron végig. Igazából csak lekellene halkítanom némileg mégha gyengébb is lessz mert akkor föleg nem zavarna senkit,még hullámot sem csinál. Valahol Abádszalókon van egy nagy méretü gép amit nem tudtak rendesen beüzemelni majd megkeresem,állítólag nem volt elég tolóerö,de lehet nem jól informáltak. Mielött ezt megvettem néztem egy másikat is valahol Debrecen környékén egy idösebb emberé volt,sárga színű,és elég komoly darab,de azota a telefonom 9 méter mélyen van,és nemtudom a tel.számát. Abban egy nissan motor volt. Vannak képeim is!

.lajosba Creative Commons License 2009.02.21 0 0 2230
zsomi - szia nagyon elvagy-veszve miujs az auto kereskedésben létezö hajoval milyen a látványa
.lajosba Creative Commons License 2009.02.21 0 0 2229
medz-nek irnám, mire gondoltál amikor azt mondod hogy lebuktam (tudom) csak kinederüljön..!!
.lajosba Creative Commons License 2009.02.21 0 0 2228
csonakszerviztöl kérdezném atiszatonál még mindig basztatják a légpárnásokat mert korábban hallotam valakit nagyon meg b... vágtak pedig ezek a ladikok sport eszközöknek látszo tárgy na meg gondoljon mindenki amit akar!!!!!
.lajosba Creative Commons License 2009.02.20 0 0 2227
baltech-nak mondanám vagy is a figyelmébe atelcsi számot jegyezze föl!!!!!!!!!!!!!!!
csonakszerviz Creative Commons License 2009.02.20 0 0 2226

Köszi az infót!

 

Elöl a lukak oválisak,hátul kisseb kerek lukak vannak,elsök kb 50% nagyobbak így,lentebb képeken láttam hasonló kivitelt. Végül is elég kopottak a zsákok,de sajna nemtaláltam anyagot hozzá. A kinti forgalmazó pedig elég horror árat mondott rá,kb 1500 eu t. Gondoltam ennyiért én is megvarrom még kézzel is,ezeket is varrogattam már mert a gyári varrás elengedett mert gagyi cérnával csinálták,elsöket átvartam kevlár fonot zsinorral,még jó hogy horgászom is!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!