Érdeklődni szeretnék, hogy valakinek nincs-e véletlenül 2005-2006-os modellhez (olaj-levegős) bal oldali oldaldeklije amitől megválna és sértetlen vagy esetleg enyhén karcos.
Sajnos nekem balesetem volt és az enyémet csúnyán, mélyen összekarcolta a beton.
Sziasztok ! Ki tudja nekem megmondani,hogy a 2005-ös 650 Bandit szelephézag állítása lapkacserés vagy hagyományos mechanikus(csavaros)? Most lenne itt az ideje és ezért kérdezem.. A válaszokat előre köszönöm ! Szép napot mindenkinek !
Ezt nem ismerem . Tapasztalatom a Louis saját márkájával van. Nagyon keménnyé válik. Nem tudom hogy alapvetően ennek köszönhetően-e de 19ekm-nél le kellett dobnom a gyári láncot az 1.2-esről. Akkor felszereltem egy Mccoi-t meg egy DID láncszettet. Most járok a motorral 54ekm-nél eddig háromszor állítottam láncfeszességet.
Hozzáteszem volt olyan haverom aki Castrolt használt (ez jóval lágyabb) és elment 40ekm-et a gyárival.
Van egy Suzuki Bandit 250 V 96 os Évj. Piros színű az újabb fajta bontásra ajánlanám! Akit érdekel az írjon a szebasz@hotmail.com címre! Csere is érdekel!
A sportdob kérdés mindig kényes dolog, mindenkinek más az ízlése, valaki a hangos magas hangó verseny stílusú dobokat kedveli, valaki a a mély dörmögős hangot (ami hosszú túrákon is kellemes, nem zsibbasztja le az ember agyát), valaki pedig a középutat próbálja megtalálni.
Én sokat túrázok és a mély hang jön be amúgy is.
Nekem egy 650 S-em van, még az olaj levegős mint neked.
Én ezt a márkájú dobot használom és nagyon meg vagyok vele elégedve:
https://www.youtube.com/watch?v=a_aEOAUC8XQ
Ha esetleg ezt választod akkor tudok segíteni a rendelésben, ugyanis Magyarországon nem kapható, a gyártótól kell rendelni. Angliából 4-5 munkanap alatt leszállítják futárral.
(Nekem annyi idő alatt jött meg.)
Ja és árban sem vészes az itthon kaphatókhoz képest. Én szállítással együtt fizettem kb 58e-t.
A napokban vettem egy '96-os 1200 S-t. Elvileg állt néhány évet, az utóbbi időben nemigen használta már a tag. Nagyon szép állapotú motor, 36.600 pár km-rel, első tulajtól vásároltam.
Mit érdemes nullszervizként megejteni? Olaj/szűrők csere alap, én Actevo 10W40-et vettem, de az imént olvastam alant a Motul-t, h az jobban ízlik neki..?
Gyertyacsere és k.szinkron is ajánlott. Könnyen indul és egyenletesen jár, de inkább megkérdem.
Szeretnék rá egy finom hangú sportdobot, e témában is szívesen fogadnék bármilyen tanácsot.
Ez egyben a fékpedál tengelye is amin elmozdul és egészen a bokatámaszig megyen. A bokatámasznál egymással szemben egy-egy kis kiálló rész van amik a nútba mennek.
A héten bokatámaszt cseréltem a vason és a jobb oldali lábtartó csavarját a gyárban annyira telenyomták fémragasztóval, hogy csak egy kis rongálás útján tudtam leszedni. Nem a lábtartó sérült mert azt levettem az U alakú konzolról, az U alakú konzol sérült, a menet egy kicsit megfáradt benne és a két kis pöcök letört róla ami a bokatámaszban lévő nútba menne.
Esetleg nincs valakinek ilyen U alakú konzolja?
Van CNC ismerősöm de elég drágán csinálna egy újat nekem.
A neten is próbáltam bontott darabot keresni de nem jártam sikerrel, még komplett lábtartót sem találtam bontottat.
Ennyire jó ez a típus, hogy nincs mit bontani mert az úton van mind. :) Erre következtetek abból, hogy nincs bontott darab.
A szikrat ugy nézd h a szelepfedelen lévő csavarhoz tedd őket aztan ugy lesz ha beindul lennie kell.... amelyiknel meg nem lattal anyagot ott dugulas lehet pucold ki a karbit aztan szikra teszt...
Eddig úgy néz ki a dolog, hogy kivettem a gyertyákat 3 benzines egy nem, de ha szikrát akarok nézni a blokkon akkor nincs egyik hengernél sem, visszarakom a gyertyákat ráindítok elindul kb 5 másodpercre. :D Most már tényleg nem tudom mi lehet a hiba.
Valószínűleg az van amit zöld mond de mint attol fugg mennyit allt meg milyen anyag volt benne... en 100sat toltok bele aztan ha ugy hagyom akkor is lesz egy kis sargas zöldes vmi ott de nem ugy mint a 95os esetében. Most nekem is hasonló a bajom nem indul rendesen es fog sincs mi a baja megint talan falsot sziv valhonnan nem tom...
Pontosan az volt hogy a needle fúvóka meg volt gorbulve es sztem nem kapott anyagot kijukaszgatam tűvel es jo lett:)))
Bocs h csak most valaszoltam...
Masik kérdés ami egyszerűbb: hideg inditasnal amikor kb all a moci 2 3 napot alig akar beindulni szinte egy perxig is szarakodnom kell amire elkapja... a szivatora gyanakszom de nem ertem mert darabjaira volt szedve a karbi kb 1 hete amikor megcsinaltam. Olyan h ha elkapja gyonOruen megy semmi baj patent de amikor kb all egy hosszabb ideig 2 3 nao akkor kezdodnek az inditasi problémák. Ha ratolom a szivatot egy picit felporog majd szinte lefolytja a motort meg ilEn daráló hangja van aztan ha nem tolom vissza leall....
Az van, hogy ha jó a benzincsap és nem PRI állásban van, akkor a úszóházból elpárolog a benzin, lesz a helyén egy zöldes patinaszerű trutyi, ami beleül a fúvókákba. Ettől nem indulnak a motorok.
Tudom, az kondenzvízgyűjtés, de havonta célszerű elindítani, bemelegíteni, végigváltani a gangokat.
Szerintem arra gondol Zöldi, hogy a hosszabb állás alatt képes az üzemanyag "szétesni" . Méz szerű dzsuva válik ki belőle, ami gyakorlatilag eldugítja. Ehhez azért szerintem kicsit többet kell állnia, mint egy tél és talán az üzemanyag minőségétől is függ. De ha egyszer megtörténik, akkor hihetetlen bosszúságot képes okozni. Nekem volt egy öreg motorom, amihez vettem egy bontott karbisort. Mikor kibontottam a dobozból, már gyanús volt a dolog, mert cseszett büdös ez a szmötyi. Szét kellett szedni a karbisort, minden gumialkatrészt kiszedni és a fém részeket csak a kromofág szabadította meg a szennyeződéstől. Abban szerintem éveket áll a benzin. Szerintem ilyesmi probléma adódhat, ha sokat áll a benzin a karbiban. Ezért szoktam a biztonság kedvéért beindítani időnként télen. Havi egyszer beindítom.
Ezt a "Tele karbival tetted le?" dolgot valaki légyszíves magyarázza már el nekem, hogy miért gond vagy nem gond. Már sokadszorra látom ezt a kérdést és nem tudok rájönni a nyitjára.
Én sem engedtem le a karbikat ősz végén amikor letettem a vasat (október végén). Kivettem az akksit belőle (ugyanis sajnos én nem tudom fűtött helyen tárolni DE fedél alatt és falak között van/volt), február vége felé amikor megjöttek a jó idők vissza tettem minden rátöltés nélkül, gyújtás, szívató maxra és az 5-6-ik indítózásra be is indult.
Hát nem engedtem le a karbikat, arra gondolsz, hogy leragadt valami a karbiban vagy megszívta magát és ezért durrogot? Az a baj, hogy be sem röffent ma...
olyan volt mintha teli verte volna a kipufogót és az berobbant a sokadik indításra.
Érdekes volt mindenesetre, nagyon idegesít ez a dolog, lehet szerviz lesz belőle :S
Ahogy Norbinetnek is írtam, én leginkább csak felhasználó vagyok, szóval lehet hogy nem sokat ér a hozzászólásom, de ugyan ezt a hibát produkálta ez egyik ismerősöm Hornet 600-a 2 éve. Neki a vezérlőelektronika (nem tudom valóban mi a neve, a Horneten az ülés alatt volt egy pénztárca méretű doboz, gyors csatlakozóval) volt rossz. Azt kellett cserélni. Ha jól emlékszem meg volt repedve és beázott, az tett be neki. Bontottan szerzett egyet, azóta hibátlan.
Sajnos én csak felhasználó vagyok, így nem tudok segíteni a problémádon, de annyit meg tudok tenni, hogy sok - sok balesetmentes km-t kívánjak a Bandittal :)