Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

byo Creative Commons License 2011.02.01 0 0 10576

Fordoknak egységes az antenna menete?

http://www.homasita.hu/index.php?modul=3&term_id=0140156&kat=r11
egy ilyet akarok a Fusionra.

precizjanko Creative Commons License 2011.01.28 0 0 10575

Igaz. Pedig a dizelbe benzint tankolni sokkal nagyobb problémát okozhat, mint forditva. Ugy látszik a benzines lobbi erősebb :-)

Előzmény: C20NE (10574)
C20NE Creative Commons License 2011.01.28 0 0 10574

A dízel töltőpisztoly vastagabb és nem megy be a benzines nyílásba, de fordítva minden gond nélkül kivitelezhető.

Előzmény: Arza (10573)
Arza Creative Commons License 2011.01.28 0 0 10573

Két imerősön meg pont fordítva járt. Dízel a benzin helyett ... nagyon köhögött, utána kicsit füstölt egy ideig, de más gond nem volt (nem Fusion volt egyik autó sem)

 

Azt nem értem, hog lehet ezt kivitelezni - még nem próbálgattam, de állítólag az egyik pisztoly nem jó a másik lyukhoz, és fordítva ...

Előzmény: precizjanko (10572)
precizjanko Creative Commons License 2011.01.28 0 0 10572

Köszönöm. Megvan a motordiagnosztika eredménye, nem találtak problémát. Üzemanyagszűrőt cseréltek - bizakodásra adtak okot, ugy tünik az autómentő is szakszerű segítséget adott. Viszont nem tudták teljességgel kizárni a nagynyomású részek későbbi károsodását. Reméljük itt megáll a folyamat.

Előzmény: C20NE (10571)
C20NE Creative Commons License 2011.01.28 0 0 10571

Semmi baja nem lesz, ha leszívták, és utána rendesen működött.

Előzmény: precizjanko (10570)
precizjanko Creative Commons License 2011.01.28 0 0 10570

Tegnap a feleségemnek némi benzinkutas segítséggel sikerült benzinnel megtankolni az 1.4TDCI Fusiont (kb 4l dizelt fullra tankoltak 95-ös benzinnel). KB 5-6 km után vette észre, hogy valami nem ok és visszament a kuthoz. Ott egy automentő leszivta az anyagot, és azt mondta, hogy ha beindul akkor nem lesz gond. Beindult, de egy km-ig köhögött , de utána mintha kidolgozta volna magából. Ma természetesen elvittük márkaszervízbe, még nem tudom mit mondott a diagnosztika, de érdekelne, tapasztaltatok-e ilyesmit, és ha igen mi lett a vége.

byo Creative Commons License 2011.01.27 0 0 10569

Pexa-t próbált már valaki ablaklapátba?

http://www.davidvasco.com.pl/item_card_wyc.php?ref=9

Így néz ki, és meglehetősen olcsó amolyan 1600huf alatti tételek.

byo Creative Commons License 2011.01.26 0 0 10568

Egyébként kösz srácok, ez a lángautós jó fajtának tűnik, láttam képeket róla máshol.

byo Creative Commons License 2011.01.26 0 0 10567

Szerintem nekem elöl hátul az eredeti van 4 éve, decsak 1 éve vettem az autót.

Előzmény: Chewwbacca (10566)
Chewwbacca Creative Commons License 2011.01.26 0 0 10566

korrekt, de ittvan inch-ben is: 22", 16", 11" (mondjuk nálam hátul az eredeti van már 4 éve...)

Előzmény: C20NE (10565)
C20NE Creative Commons License 2011.01.26 0 0 10565

56, 41, 28 cm

Előzmény: byo (10564)
byo Creative Commons License 2011.01.26 0 0 10564

A méretet esetleg nem vágjátok fejből? :D.

Előzmény: Chewwbacca (10563)
Chewwbacca Creative Commons License 2011.01.26 0 0 10563

a Láng autónál vettem Baolong Aerotech aeroblade lapátokat, pofátlanul olcsón, nagyon bevált...

http://webshop.langauto.hu/List.aspx?A&-1&3&45&0&5&1&0&

Előzmény: byo (10561)
C20NE Creative Commons License 2011.01.26 0 0 10562

Jelentem, kényszerből, Lidl-ben vett igazi ultragagyi....tökéletesen töröl :-))))

Előzmény: byo (10561)
byo Creative Commons License 2011.01.26 0 0 10561

Van valakinek tapasztalata utángyártott ablak-törlő lapáttal kapcsolatban?

Nekem még a gyári van fenn, és amikor az utolsót törli visszamenő ágon "elhártyásítja" a szélvédőt.

platespotter Creative Commons License 2011.01.25 0 0 10560

Sziasztok, eladósorba került a Fusionunk:

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/fusion/ford_fusion_1.6_fresh_maganszemelytol-4454335

 

Ha tudtok valakit akit esetleg érdekel, ne habozzatok szólni...

 

Köszi.

_ZE Creative Commons License 2011.01.21 0 0 10559

Köszi, tényleg. Valakitől kaptam a doksit korábban, most meg belebotlottam - az látszik, hogy nem lapoztam el az utolsó oldalig :-)

Előzmény: byo (10558)
byo Creative Commons License 2011.01.21 0 0 10558
Előzmény: _ZE (10557)
_ZE Creative Commons License 2011.01.21 0 0 10557

Nézzenek oda, mit találtam... (Ford műszaki adatok)

Törölt nick Creative Commons License 2011.01.21 0 0 10556

Olvastam én is a Fusion klubba, van akinek kibírt 130-40-50 ezreket, azzal hogy cserélgette a gyertyát serényebben. Sőt alátámasztom van benne valami, mert dettó ugyanolyan céges és saját IIes Foka kombim volt (tényleg csak a szín tért el, meg az egyik félévvel idősebb volt) és a sajátomba cseréltem 20 ezrenként gyertyát, a másikban meg valahol 50-60 ezernél volt cserélve először, 88 ezernél be is döglött a trafó. A Fókát 155 ezer kilométerrel adtam el és a trafónak semmi baja nem volt... sőt valamelyik nap találkoztam a kocsival, szomszéd településen a boltos vette meg, neki is megy azóta is gond nélkül, 30 ezret belepakolt.

Előzmény: C20NE (10554)
Chewwbacca Creative Commons License 2011.01.21 0 0 10555

én 40e-nél cseréltem gyertyát, gyári-t tettem bele ujra, 2 évet ki kell hogy birjon (40e km)

Előzmény: Chewwbacca (10551)
C20NE Creative Commons License 2011.01.21 0 0 10554

Szerintem megspórolhattad volna, de erre azok a márkatársak tudnának válaszolni, akik 100.000 km felett vannak az eredeti trafóval, gyakran cserélt gyertyával. ( Nekem 150.000 km van benne az eredeti trafó hibátlan, de egy fecske nem csinál nyarat, kérdezz meg másokat is!)

Előzmény: Arza (10553)
Arza Creative Commons License 2011.01.21 0 0 10553

Ezek szerint, ha pl. a 100.000-es szervíznél kicseréltem volna a 4 gyertyát is, most megspórolhattam volna a trafócserét? Vagy a trafó 100.000 környékén különben is cserélendő?

 

Ezek után akkor minden olajcserénél (20.000 km) cserélem a 4 gyertyát is ...

 

 

Előzmény: C20NE (10552)
C20NE Creative Commons License 2011.01.21 0 0 10552

Mert nálam ennyit bír, és másoktól is hasonlóak a visszajelzések. A gyári füzetet szerintem a platinaelektródás gyertyához írták csak nálunk nem az került bele, az az AYFS 22 P lenne. Nekem a hézag nagyon megnőtt, rángatott,  és ha tönkre megy, a trafó is repülhet vele. A gyertya 800 Ft a trafó meg nem. Az AYFS 22 C ami ezekbe való sima rézelektródás gyertya, ezeket 60.000 km - ig használni istenkísértés!

 

-szerintem-

Előzmény: Chewwbacca (10551)
Chewwbacca Creative Commons License 2011.01.21 0 0 10551

miért?

Előzmény: C20NE (10544)
C20NE Creative Commons License 2011.01.21 0 0 10550

Nem! Pont annyit kell kibírnia, amennyit a gyártó előír rá! Ha ez 60.000 km, akkor annyit. Vannak amikre 120.000 km-t adnak meg azoknak meg annyit.

 

-szerintem-

Előzmény: byo (10549)
byo Creative Commons License 2011.01.21 0 0 10549

A Platinának viszont többet kellene birnia mint 60e km nem?

Előzmény: C20NE (10544)
byo Creative Commons License 2011.01.21 0 0 10548

És ha már témánál vagyunk

Gázüzemben állítólag nagyobb terhelést kap a trafó, szóval aki esetleg lpgvel jár az jobban figyeléjen oda erre a tényre.

A linkelt gyertya lpgs fusionhoz való.

Előzmény: byo (10546)
C20NE Creative Commons License 2011.01.21 0 0 10547

A gyárit a VISTEON gyártja, de a Valeo sem egy elvetendő alternatíva. Nálam az ár döntene.

 

A gyár nem mond 60.000 km-t a gyári rézelektródás gyertyára! Csak a platinára ad meg ekkora futásteljesítményt!

 

Az olajcsereperiódus, nálam 20.000 km és ezt szépen ki is bírja a jó minőségű belevaló olaj.

 

 

Előzmény: byo (10545)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!