Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sanstus Creative Commons License 2019.05.29 0 0 137330

Sziasztok, lehet egy kicsit amatőr vagyok ebben, de azért megkérdezem.

Adott egy 1.9 TDI AFN 1749va turboval. Egr off, kati off, katiháztól 54, hátsóhídtól 60-as kipufogó.

A kérdésem: miért mem huhog, mint a társai?

Armogur Creative Commons License 2019.05.28 0 0 137329

Visszatérve az eredeti témára tudnátok olyan megbízható szerelőt ajánlani Pesten vagy környékén, aki felújítja az adagolómat, és kicseréli az eredeti csúcsokat 502-es DTP-re? Olyat, aki jól dolgozik, és hozott alkatrészt is beépít...

Armogur Creative Commons License 2019.05.24 0 0 137328

Érdekes az a fékutánfutó, nem is tudtam, hogy van ilyen...

Te ilyennel dolgozol? 

Pár kérdés felmerült.

Ez egyenértékű egy utánfutóval? Tehát ha én nem vontathatok 1350 kg-t akkor ezt a fékutánfutót sem csatolhatom a kocsimra?

Hogyan szimulálod a különböző hőmérsékleteket és magasságokat? 

Nem jött át a hozzászólásod második fele...

Előzmény: no_holy_shit (137327)
no_holy_shit Creative Commons License 2019.05.24 0 0 137327

"nem tudom"

mi egy ilyennel be szoktuk fekezni minden 500-s fordulatszamnal ugy hogy folyamatos padlon is allando legyen a fordulatszam:

https://totalcar.hu/magazin/technika/2011/03/17/millenium_falcon_vonohorgon/

 

addig tartunk egy fordulatszamot, amig minden homerseklet beall allandora. akkor allitgatas es varas.

 

es az egeszet tegerszinttöl kezdve 500m-s szinteken 2500m-ig. az egeszet 20°C-n, majd 30°C.

 

de elsö közelite

 

 

Előzmény: Armogur (137326)
Armogur Creative Commons License 2019.05.23 0 0 137326

"160 km/h 4-esben"

 

Szerinted mi a nagyobb terhelés, 160 km/h négyesben, vagy 195 km/h 5-ösben? Magyarul egy végsebesség próba 10 km-en át?

Előzmény: no_holy_shit (137325)
no_holy_shit Creative Commons License 2019.05.23 0 0 137325