Keresés

Részletes keresés

Managa Creative Commons License 2012.06.09 0 0 7599

Üdv.

Nagyon örülök, hogy apám árulja az alaktrészeim. :(

Igen volt berúgókar törésem. Bár nem teljesen az amit ő írt. Enyémmel buktak és a külső része tört le amit felheggesztettek. (de ídők múlásával letört a vége és kicseréltem)

Lehet tényleg a belső fogaskerék hibája is.

De nekem 1szer volt hasonló hibajelenségem. Miután szétszedtem sokkal sújosabbnak bizonyult. :( nem a berúgó tengely volt a hibás hanem maga a váltó tört szét. Ugyanis az RD 80 MX 5g1 (tehát léghűtéses, 5 sebességes) nél a berúgótengely egy fogaskereket hajt ami a kihalytó tengely végén van (csapágyazás nélkül). Ez letört egyszerűen TŐBEN. Emiatt dobálta a fokozatokat is !!  Mivelhogy a kihajtó tengely vége sincs felcsapágyazva így nagyon kis felületen tartotta a tengely végét a blokk öntvény. Mindezekből fél blokk csere és kihaljtó tengely csere lett!! :(

NEMTUDOM pontosan, hogy az LC blokkja így működik-e de nagyvalószínűséggel igen.

De nem kell rögtön a legrosszabra. Ez csak egy feltevés volt.

Lehet, hogy csak a berúgó fogaskerék szorul vagy szétugrott valami miatt.

Remélem segítettem.

Üdv.: Peti

 

Előzmény: Kaldor 74 (7598)
Kaldor 74 Creative Commons License 2012.06.09 0 0 7598

Ezt nem is tudtam,hogy az lc ezt jelenti,Köszönöm.Ha lefényképezem a gépnek ezen részét szétszerelés nélkül,akkor meg lehet állapítani,hogy kompatibilis e az rd-vel ?

Holnap megyek berlinbe,de miután visszajöttem lefényképezem,és elküldöm e mailen a képet.

Előre is köszönöm.

 

Előzmény: Törölt nick (7597)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.09 0 0 7597

Amúg Managa a fiam... :-)

 

Előzmény: Törölt nick (7596)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.09 0 0 7596

Az élet nem ilyen egyszerű. Az RD 80 5G1 az léghűtéses. Az LC az meg vízűtéses, azért lc. A berúgó egészen más lehet de akár olyan is mint a léghűtésesé amihez van rengeteg alkatrészünk. Látni kéne...

Előzmény: Kaldor 74 (7595)
Kaldor 74 Creative Commons License 2012.06.09 0 0 7595

Nem tudom, még csak ma vettem a gépet,szerencsére olcsón.Mielött lementem érte vidékre,elötte rákérdeztem mindenre,többek közt erre is.Az eladó mondta,hogy a berugó tényleg rossz: sokszor"luftot" rúg a kar.Mire leértem már meg is mekkent.Érdekes...

Lehet,hogy eltőrt a tengely,de lehet,hogy perselyezni kellene,passz nem tudom.

Nem akarok laikusként okoskodni,de szerintem,ha el lenne törve a tengely,akkor lötyögne az egész kar,meg a másik,hogy a tengelyen van belül egy fogaskerék,és ha egyesbe rakom és kuplung nélkül rúgok rá,akkor előre megy a gép.Ha törött lenne,akkor szerintem csak recsegne,mert nem tud megkapaszkodni a fogaskerék a meghajtásba.

Elnézést ,ha orbitális baromságot irtam.

Különben úgy tudom,hogy az rd 80  és a dt 80 blokkja nagyjából hasonló.

Üdv.

 

 

Előzmény: Törölt nick (7594)
Törölt nick Creative Commons License 2012.06.09 0 0 7594

Mi a baja? Eltört a tengely? A fiamelső RD-jén is ez volt a gond de az nem LC.

 

Előzmény: Kaldor 74 (7593)
Kaldor 74 Creative Commons License 2012.06.09 0 0 7593

Sziasztok!

 

Most vettem újra  egy yamaha dt  80 Lc 2-est.Sajnos a szokásos hibája van ennek is: a berugó mehanizmus.Totál halott.Tudtok valakit Budapesten,aki megjavítaná ezt a gépen? Messzire nem akarok menni vele,mert a kuplung is csúszik egy kicsit.Kérlek segítsetek,ha másban nem is,akkor abban,hogyha van valakinek eladó használt,de müködő berugó tengelye emberi áron,az írjon nekem.

előre is köszönöm.

E mail:brocken@freemail.hu

 

Elsato Creative Commons License 2012.05.30 0 0 7592

Sziasztok! Tudnátok nekem abban segíteni, hogy DT 125 LC első telóba mennyi, és milyen viszkozitású olaj kell? Köszi előre is.

Skodri84 Creative Commons License 2012.05.23 0 0 7591

Köze nincs a két tipusnak egymáshoz!

Előzmény: Isti betyár (7590)
Isti betyár Creative Commons License 2012.05.18 0 0 7590

125-öst vissza lehet alakítani 50-esség vagy oda már blokkcsere is kell?

Berligo Creative Commons License 2012.05.11 0 0 7589

Lehet, hogy elnyírta a lendkerékéket, és elfordult a lendkerék a főtengelyen. Próbáld meg hátrafelé betolni. Nálam bevált. Havert letoltam a dombon, de nem indult. Hülyeségből megpróbálta hátrafelé, első fordulatra elindult, majd feltolatott a dombon. Mindezt a Balatonnál júliusban. Németek csak lestek, hogy Kawasakival tolat valaki a dombra fel. Ez egy KMX 125 volt.

Előzmény: jol20 (7588)
jol20 Creative Commons License 2012.05.10 0 0 7588

Sziasztok!

Egy DT 80 LCII-m van. Motorfelújítás után összeállítottuk a gépet, kis behúzás után beindult, utána még többször használtuk próbakörökre. Legutóbb feltettük rá a berúgókart, azzal próbáltuk beindítani, egyet-kettőt robbant, azóta nem indul, vontatással sem. Próbáltuk kimosni benzinnel a hengert, melegíteni a gyertyát. akkor egyet robbant aztán megint semmi. Gyertyán mindíg van benya mikor kicsavarom. gyertyát kivéve szikrázik. Nem nagyon van több ötletünk. Lenne ötletetek?

Köszi előre is

Skodri84 Creative Commons License 2012.05.09 0 0 7587

Hát én 50-es DT-t nem ajánlanék, akkor már egy Simson inkább smkp kategóriából, olcsóbb a fenntartása, és kb. ugyanolyan jó.

A 125-ös az más, az már egy "rendes" motor, de ott az átíratásra, műszakira, stb-re számolj rá egy jó + 50 ezret, és akkor még a motorra nem költöttél semmit!

Előzmény: Isti betyár (7586)
Isti betyár Creative Commons License 2012.05.03 0 0 7586

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy milyenköltség  különbség lenne éves/kétéves szinten egy DT 50 és DT 125 fenntartásában? (Gondolok itt vizsgázatatás, több biztosítás... forintba megnevezve.)

Igazából azon vacilálok, hogy 50-es vagy 125-ös lenne-e jó. Terepen max. 30-40, betonon meg max. 60-as tempó elég lenne és ott is csak 3-4 km-et menne. Olyat meg nem akarok, hogy 125-ös 50-es papírokkal.

horgszoszt Creative Commons License 2012.04.30 0 0 7585

Sziasztok.Keresek jó állapotú dt80lc2-őt megvételre.90-es évek elejéről.

Esztergom,Budapest környékéről.

horgszoszt@gmail.com

merciboy Creative Commons License 2012.04.29 0 0 7584

köszönöm a segitséget

üdv

Előzmény: Managa (7583)
Managa Creative Commons License 2012.04.28 0 0 7583

Helo

http://motoroswebaruhaz.hu/  Itt megtalálsz mindent.

De VIGYÁZZ !! Nem ugyamolyan az MX és az LC dugattyúja. ránézésre egyforma, és csak pár száz km után jön ki rajta a hibajelenség, vagy azonnal összeszereléskor (jobbik eset).

Én annakidején felhívtam őket és értenek hozzá! :)

Nekem viszont van egy 50.00 méretű dugattyú-gyűrűvel. Zsír új, sosem beépített. LC 80 -hoz való.Vagy ha találsz gépműhelyt akkor TALÁN át lehet alakítani MX-hez is.

További szép napokat.

Bye

 

Előzmény: merciboy (7582)
merciboy Creative Commons License 2012.04.28 0 0 7582

sziasztok

van egy 90-es dt 50 mx-em ebbe keresnék új dugattyút kompletten

vagy van egy 80 hengerem ebbe egy dugót szintén kompletten

ha valakinek van irjon habelemihaly@gmail.com

 

köszönöm

harcos_SOF Creative Commons License 2012.04.10 0 0 7581

Köszi még egyszer az infót. Éreztem én, hogy valami nem kerek vele. Akkor majd megnézegetem....

Előzmény: TOMcat (7577)
bojli111 Creative Commons License 2012.04.08 0 0 7580

Ja le meradt a dt 80  lc

bojli111 Creative Commons License 2012.04.08 0 0 7579

Hali skacok valaki meg tudja mondani,hogyan kell a karbit be állitani?Ha be tekerem az állitó csavarokat, mennyit  kell utána ki tekerni rajtuk ?

Managa Creative Commons License 2012.04.07 0 0 7578

Üdv.

Csak azért írtam neki, hogy Power szelep, mert nemtudom, hogy a LC2 (tehát újabbik vízhűteéses)-ben van-e.

Nekem is volt, hogy eltömődött vagy, belement egy nagy koksz darab a végébe. Ekkor NAGYON legyengült magasabb fordulaton, és túl is tudott melegedni meghajtáskor. :(

Bye

Előzmény: TOMcat (7577)
TOMcat Creative Commons License 2012.04.07 0 0 7577

Szia!

 

Az enyém már nem túl izmos de 6000 fölött kezd el menni. 1-2-3-ban 9e fölé megy ha hajtva van. Valami gond lehet vele ha nem megy 6,5e fölé - igazából akkor nem is lehet vele motorozni csak "menni". Biztos nem nagy baja van. Karburátor tisztítás (esetleg friss benzin, ha télen állt), új gyertya (csak ngk) lehet, hogy megoldja a problémát. A 80-asban még nincs power, viszont a kipufogó el szokott dugulni a szűkítéseken és akkor sem akar menni. Más ötletem most nincs.

 

TOMcat

Előzmény: harcos_SOF (7574)
harcos_SOF Creative Commons License 2012.04.06 0 0 7576

Köszi a választ!

Előzmény: Managa (7575)
Managa Creative Commons License 2012.04.05 0 0 7575

Üdv.

Mondjuk pontosan nem ismerem az LC 80-ast. Nekem egy RD 80MX van.

5000-né kezd el jobban húzni. (nem power szelepes).

Normál utazó fordulatom kb 6000-7000. Ez olyan 80-as tempó. (most perpillanat nemtudom, mert már rég mentem vele.)

Amugy 10E-ig ki lehet 3.ban pörgetni. 1-2-ben régebben 12E-ig is elment. Nekem 5 sebességes csak.

A 6500-as fordulat elég szegény. :(   Üzemanyagellátás, hiba is lehet a probléma, vagy ha powe szelepes akkor lehet nem nyit ki,és túl nagy a folytás.

 

Más: van egy LC 80-ba való zsír új dugattyúm. Bár nemtudom, hogy LC1 vagy LC2.Méretet tudok késöbb adni, ha érdekel valakit. Ára 5000Ft.

Remélem segítettem.

További szép napokat.

Előzmény: harcos_SOF (7574)
harcos_SOF Creative Commons License 2012.04.03 0 0 7574

Sziasztok!

 

Olyan kérdésem lenne, hogy meddig kellene "elforogni" egy DT80 LC2-nek mondjuk 4-ben. Nekem 6500 fölé nem nagyon akar menni. Ez normális?

 

Pré.Cs. Creative Commons License 2012.03.31 0 0 7573

A válaszokat illetve a segítséget  a    / VÁLASZOK A KÉRDÉSEKRE /    forumon találjuk.

alexand2 Creative Commons License 2012.03.31 0 0 7572

Sziasztok !

Yamaha RD 200 vagy 250-es úszószintjét szeretném megtudni és honnan kell mérni? Ha valaki tudna segíteni megköszönném.

Üdv.

appus Creative Commons License 2012.03.29 0 0 7571

bocsi

yamaha dt 50 

Előzmény: Managa (7570)
Managa Creative Commons License 2012.03.28 0 0 7570

Üdv.

Ha megmondod, hogy milyen motorhoz akkor talán tud valaki segíteni :)

Bye

Előzmény: appus (7569)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!