Van egy 2007-es T5 Caravelle-m Comfortline felszereltséggel, 1.9 PD. Climatronic, de állófűtés vezérlőpanel nincs, a kieg. fűtés gyári és tökéletesen működik, Thermo Top C (7H0815071G).
Szeretném megoldani, hogy elsősorban a motort fel lehessen melegíteni a kályhával, távolról. Örülnék a telefonos kapcsolgatásnak, de akár "sima" távvezérlő is megfelel. Ha lehet hozzá műszerfalra ragasztható időzítőt csatlakoztatni, akkor már a GSM-is használható lenne.
Amit idáig összeszedtem:
Hidegen indulva, alapjáraton, először az utasteret fűti, és csak később a motort.
Kici, óccó VCDS szerint van egy aktív távvezérlő az állófűtéshez(!); a teszt engedi az N279-es szelepet vezérelni, de utastérből hallható eredménye nincs; keringető szivattyú működik (a klíma "Rest" funkciója is jó).
Hogy tudom megállapítani, hogy valóban gyári távvezérlős-e, csak nem kaptam meg hozzá a távirányítót (az előző gazdi sem)? Az ülés(ek) alatt és a bal A oszlopnál nem találtam hozzá vezérlőegységet.
Ha igaz, akkor a kályha csak a CAN BUS-on keresztül hajlandó kommunikálni, elindulni.
Ehhez képest a neten több bekötési segédletet találtam (pl. a Webasto T91, 1533) kimondottan T5-be szereléshez. Mindnél a (a tápon és antennán kívül) csak egy vezetéket kell bekötni, a kályha X1 csati 1-es helyére. Mondjuk, évjárat nincs meghatározva.
Az ilyet el kell engedni, többek között emiatt is nem jár már ide a magamfajta ember szívesen sajnos...én ha havonta bekukkantok, de ez sztem ritkább lesz már idővel. Van sok más felület ahol szűrve vannak a jelenlévők megfelelően és ott bizony csak a lényeg ami megjelenik. A lényeg pedig h megoldódjon az adott probléma mielöbb és lehetőleg hatékonyan, tartósan.
Szájkaratások mindíg voltak, vannak és lesznek is. Ez emberi sajátosság....úl a kalviatúra elött és erre áll fel neki...gondolom viagrára sem tellik, ez olcsóbb :)
Szerencsére kikopnak azért a kibicek, mert akiket behintáztatnak azok egyre öntudatosabbak és nem hagynak veszni 1-200e ftot.
És sokszor nem is az a gond h le akarják húzni az adott embert feltétlen hanem inkább merő tudatlanságból viszik tévútra miközben az user meg locsolja a pénzét...persze aki aklaviatúra mellöl okoskodik az nem a sajátját kockáztatja.
Sziasztok! Vásároltam egy 2012 Passat Alltrack 2.0 dízelt. Nem a lerúgott 500-ról 200-ra visszeatekert példány, hanem végig márkaszervizben szervizelt 109 ezer km.
Sajnos standheizung reményeimmel ellentétben nincs benne.
Érdeklődnék, milyet lenne érdemes hol belerakatni és mennyibe kerül? Jó lenne valamelyest a gyári rendszerekkel is összekötni, ha tudná a klímát is távoltól/előre programozva működtetni (nem tudom villanyos-e vagy ékszíjas) az baromi jó lenne, nameg persze a ventilátorokat bekapcsolni hogy be is fűtsönmés le is olvasszon. Létezik gyári valami 900 euró munkadíj nélkül. Van már elektromos is, otthon nem is lenne gond bedugni, de így bukom a függetlenséget, munkából haza pl nem tudom meindítani, csak reggel.
Sajnos néha előkerülnek ilyen pöcsök ! - akik nem hogy segítenének a bajban lévőn hanem még bosszantani akarják azt aki megpróbál lendíteni a megszorultakon.
Szerintem te a belepofázáson kívül semmit nem mutattál itt fel, úgyhogy nem tudom mi alapján képzeled bárkinek is magad . Gibbonpitti pedig segít mindenkinek . Szóval tulajdonképpen milyen céllal is jöttél ide ? Megmondani a tutit ? Hát megtetted,büszke lehetsz. Nagyon sok embernek jobbá tetted az életét ezzel . Ja nem :)
Bizonyára komoly szakember vagy, de a fogalmazásod borzalom. Erre adhatnál egy kicsit, mert így csak arra gondol az ember hogy a munkádat is ilyen igényességgel végzed.
Amúgy okos ember nem tanulópénzt fizet hanem iskolát, tanárokat, lexikonokat, szaklapokat, stb. Esetleg elmegy egy olyan helyre dolgozni ahol kitanulhatja a szakmát.
A tanulópénzt nem feltétlen veszteségként könyvelem el!
És azt lúzernek nevezni hogy vki mindent meg tud oldani a szakterületén....hát finoman mondva is vagy irigység szülte vélemény vagy tudatlanságból ered! Mindkettő legalább is véleményes embert jellemez....ha érted, de gondolom ezt semmmmmm érted. :)
Te biztos nagy ász vagy abban amit csinálsz ha így vélekedsz valakiről akit még személyesen sem ismersz!
vannak...azok akik mindaddig osztják az észt az egyszerű érdeklődőnek amíg aztán belehajszolják a saját tudatlanságukból fakadóan, és persze a rohadt nagy egójuk is benne van ebben mivel nehogy már ő a fotelból ne tudja jobban annál aki mondjuk csak ezzel foglalkozik jópár éve és tanulópénznek ellocsolt már mondjuk egy komolyabb panellakás árát. Szóval nem szégyen tanulni, sőt!!!, de ne a másik kárára tanuljunk....ja és ráadásul ezek az okoskák nem is tanulnak az elkövetett hibáikból mivel rendre eltünnek ilyenkor a behintáztatott ember látóköréböl.
Ebből mindenki azt von le amit szeretne....amíg nem az én zsebemet húzzák le az ilyenek, addig túl mélyen nem is foglalkoztat a probléma, csak az ügyfeleket sajnálom némileg....de az meg már az ő problémájuk h hogyan rendezik le a matekot a végén.
hidegen 0.25 +-0.03 a tolerancia......melegen ha már elvette a segédizzítást és felállt a láng akkor ne essen be 0.7 alá lehetőleg..... ohm-ban nyílván az érték. :)
a venturi kályha nagyon nyűgös és a javítása épp ezért nem egyszerü, ezeknek sem elég, sőt!!!, egy takarítás.
ha standheizung a kályhád, akkor lehet állófűtéssel a jó műszaki állapotát konzerválni, de kieg ( zuhaiser) kályhaként sajnos hamar döglenek főleg mióta egyre több a biokomponens az üzemanyagban.
ezt csak próbapadon lehet érdemben diagolni ahol minden "steril".
VCDS -vagy más diaggal engedélyezed a klímapanelben és kész. Fejből meg nem mondom melyik csatorna,azt hiszem a 6os. De amúgy a webasto beépítési leírásban benne van :)
Ne állj neki, mert csak locsolni fogod a pénzed a kályha meg nagy valószínüséggel nem javul meg....webasto próbapad webasto diagnosztikával és utána lehet okosat mondani, minden más csak szép ámde nem túl tartalmas frázis lenne....bár van itt pár olyan aki épp ezt szereti :)