Az enyémről mindent leírtam a linkelt népítéletben. Nemrég hívott a tulaj, aki 2008-ban megvette, azóta is gond nélkül használja. De mégegyszer, az enyém kevés kilométerrel rendelkezett, s karbantartott volt maximálisan (mint Dave volt Vifferje). Ez utóbbi a kulcs egy Duc esetében..
Jut eszembe, egyvmi nem tecc a motoron, mégedig h be van feketítve a szélvédő. Sztem ronda is, meg a funkciót sem látja így el, ha az ember mögé bújna. Ki lehet azt világosítani szted, v nézegessek bontott szélvédőket?
Remélem ezt csak a kapkodás miatt írtad hibásan és azt akartad mondani, hogy a Ducatti buziknak való és tényleg van 1-2 szép piros moci még az ismerőseid között is :)
Bár egy ilyen HRC festéssel, mint az új bringádon lehet én is elszállnék kicsit.
S sztem a Viffer színe az piros, nekem az jobban begyere. Ez már a harmadik fekete motorom, pedig ez a szín csak egy autómban tetszett (Jeep Wrangler), de azmeg másban nem tecc.. :-)
Köszönöm a segítő szándékot.Amit én kiderítettem közben: a motor 1996-os csak az első regisztrációja volt 97ben.
1996 Honda Cb400 Sf version S.
3 féle villaszárig jutottam: az általánosabb,amin egyenesen áll a féknyereg vtech előttiek.vtec-esek,amelyek hasonlóak az enyémhez,csak egy picit másak(pl sárvédő felfog),és ami nekem van. pont mint ez itt:
Hova jut a világ?! Az egyik "Csizi V4" de közben V2, a másik "KawaBazsy", de közben Kawa-ja rég nincs, VFR-re meg van (ráadásul a legszebb azok közül is, a fekete RC36I). Na, ezen igazodjon ki a jámbor lélek! :D
Sajnos tutit nem tudok mondani ezekre a telószárakra, annyit sikerült kiderítenem hogy a CB400F-nél használják az MY9 jelölést, de nem tudtam megfejteni hogy mi merre hány méter. :) Ezekre bukkantam rá: