Keresés

Részletes keresés

.attus. Creative Commons License 2003.09.17 0 0 2008
A 20000 kissé sok, 7-8e már elég. Egyébként valóban, már bejáráskor szabadot adhat a jelző :-)) Erre nem is gondoltam. Megrajzolni az embert nem kell, mert megvan az Obere Ruhron, meg aztán elég hozzá kb. 8-10 poligon. Kb. századakkora munka, mint becsíkozni az InterCity feliratot a vonat oldalán...
Előzmény: lanman (2007)
lanman Creative Commons License 2003.09.17 0 0 2007
Lehagytam.

Jó a menesztő figura módszere, csak mire gebäudeeditorban megoldom (texturázás hijján)..... nem kis munka....
Másik dolog: Ha a Zugpriorität igen magas kb 20000 !Húszezer! (az önműködő térközök miatt, mivel a progi más térközrendszert nem ismer) akkor már bejáráskor kint áll a figura a zöld lapáttal..... Nem így van?! Ez meg megint illreális,

Előzmény: .attus. (2005)
lanman Creative Commons License 2003.09.17 0 0 2006
Hát alakjelző......... sajnos 90%-ban ez van a vonalak többségében (értsd: vidéki viszonylat)

Carsten nem tudom hogy oldotta meg, de működik!

Ja mellesleg ötletet kérnék az útátjárójelzőhöz!

Előzmény: .attus. (2005)
.attus. Creative Commons License 2003.09.17 0 0 2005
>>Carsten hogyan oldotta meg a nappali es az ejszakai kep kozotti atmenetet?
>A válasz minden kérdésedre IGEN!

Hehe :-))

Nos, két észrevétel a kijárati jelzőkhöz.
1., Ez egy program, itt nem lehet szóbeli rendlkezés alapján meneszteni, azt hiszem, ez egértelmű.
2., Készítsd el a következő jelzőt! Két állása van: Tilos, és szabad. A tilos állásban üres landschaft file, szabad állásban egy ember, kezében zöld tárcsával. Obere Ruhron van hasonló!

Csoportkijárat megoldása hasonló: Mindhárom vágány kijárati jelzője azonos helyen legyen! Így a három vörös jelző abszolúte egynek látszik (persze tök egyforma jelzőt használj mindháromszor :-)). A szabad jelzés (esetleg csökkentett sebességű szabad) kerüljön mindhárom vágánynál 10 centivel előrébb (azaz az állomáshoz közelebb), és csak a főlap legyen a landschaftban, semmi más. (Mivel az oszlop, stb. látszani fog a többi vágány tilos jelzéséből, de azok főlapját majdnem tökéletesen kitakarja a menesztett vágány szabad jelzése). Ez alakjelzővel pesze igen-igen nehézkes lenne, ilyen esetben ennek alkalmazása kerülendő.

Előzmény: fant0mi (2003)
lanman Creative Commons License 2003.09.16 0 0 2004
IGEN!

A válasz minden kérdésedre IGEN!

Előzmény: fant0mi (2003)
fant0mi Creative Commons License 2003.09.16 0 0 2003
A himbalozas latszik kulso nezetben is?
Es akkor most Carsten hogyan oldotta meg a nappali es az ejszakai kep kozotti atmenetet?
Valtokorzetben lassu haladasnal is imbolyog a gep?

Heee, most feldobodtam, pedig most jottem meg a korcsmabol, jo kis vadszokkal telitve vagyok :)

Előzmény: lanman (2000)
fant0mi Creative Commons License 2003.09.16 0 0 2002
FAHRSIMU
Version 2.4.2.0 vom 16.09.2003
Textur- und Ziffernabmaße werden beim Laden des Führerstands angezeigt
Verknüpfte ls-Dateien werden im Tunnel korrekt dargestellt
Bewertung "scharf angehalten" nach Güter-/Reisezug unterschieden
Einstellbares Schlingern der Züge
Nicht unterstütztes HW-Vertex-Processing erscheint nur noch als Info-Hinweis
VSync aktivierbar (nur bei Abstürzen o.ä. zu empfehlen)
Sanden-Taster rastet wahlweise ein
Darstellung des Buchfahrplans kann invertiert werden
Kennung Akku-Antrieb leicht überarbeitet
fant0mi Creative Commons License 2003.09.16 0 0 2001
AAAAAAAAAAAAAAAA

Mikor lesz man vegre hetvegeeeeeeee

Viszem haza a cuccot :))))))

Előzmény: lanman (2000)
lanman Creative Commons License 2003.09.16 0 0 2000
Boáááááááááá.....
Lanman tengeribeteg..........

Úgy himbálódzik a mozdony a pályán mint egy hajó!

(Ps: némi kivetnivalót hagy maga után a dolog, mert a Taurus úgy himbálódzik 100nál , mint a Gigant 120-nál, Ud és Ps közt......

Előzmény: lanman (1999)
lanman Creative Commons License 2003.09.16 0 0 1999
Ha minden igaz a legfontossabb dolog hogy MEGSZŰNT a nappali és éjszakai színek összekeverése!!!!!!!
Mintha Carsten meghallotta volna hogy mi a bánatom a posta Bhv-val.
Előzmény: lanman (1998)
lanman Creative Commons License 2003.09.16 0 0 1998
RIADÓÓÓóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó!

Mindenki ROHANJON A WWW.ZUSI.DE RE!

HATALMAS BEÚJÍTÁSOK TÖRTÉNTEK!!!!!

FUTÁS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

fant0mi Creative Commons License 2003.09.16 0 0 1997
Hat perszeeeeee, latok valtozarkulcsokat, iranykallantyut, meg SH fele berendezest.
Majd Sun megmondja miez, GYV-nel biztos van ilyesmi :)
Előzmény: lanman (1996)
lanman Creative Commons License 2003.09.16 0 0 1996
Hidas-Bonyhád:

A biztosítóberendezés a köv.:
Jön a szerelvény. Forgalmista odamegy egy álványon álló dobozhoz és elkezdi tekerni mint az őrült, ami nem jön a mozdonyból a füttyyyyy......
enyi. erről lenne szó:


Ez bitosítóberendezés?!?!?!?

Előzmény: SÜNÖCSKe (1995)
SÜNÖCSKe Creative Commons License 2003.09.16 0 0 1995
Pannonhalma sem rossz: mindkét irányból egy-egy nem biztosított fény bejárati jelző előjelzővel, végpont felé 1 db közös kijárati jelző a bejárai jelző és a váltókörzet közötti útátjáró miatt. Semmi több. Valami 1000 éves Integra-szerű biztosító(?)berendezés van ott, ha jól emléxem...
Előzmény: fant0mi (1994)
fant0mi Creative Commons License 2003.09.16 0 0 1994
Pelda erre Csempuszta.
Ez egy 3 vg-os, (ha jol emlexem), nem biztositott allomas, es csak egy kijarati jelzo van (kezdopont fele is 1, meg vegpont fele is 1). Az athalado vonatoknal, me'g ha meg is van huzva a kijarati jelzo, akkor is a forgalmistanak ki kell battyogni a vg melle, es szogletes zold tarcsaval lapatolni kell, hogy szabad az athaladas.

No ezt Zusival lehetetlen megcsinalni. De mindent a lehetosegekhez merten. Oruljunk hogy legalabb ilyen van, az RS-hez kepest ez is oriasi fejlodes.
Mar nagyon varom a palyaepitesi dokut, ugy nekiallnek az altalam legjobban ismert es szeretett 5-os vonalnak :) (A 29 megelozi szeretet szempontjabol:))

Előzmény: Törölt nick (1992)
lanman Creative Commons License 2003.09.16 0 0 1993
Namost... Hidas-Bonyhád
Kezdőpont felől 1j,1e,4b
Kijárati jelzőről nem hallottak, de még csoport kijárati jelzőről sem.
Itt élőszavas a menesztés (vagy zöld tárcsa), de mindkét ponton van csoportbejárati alakjelző, fény előjelzővel......
Egyszóval káosz..... ja és ez csak az állomás, és még nem ejtettem szót a Vegyimű ipvk.-ról és a Bonyhád ipvk.-ről, a mi az I.-vg.-ból ágazik ki a kezdőpont felé, előbbi pedig a IV.-ből a III.-hoz kapcsolódó líránál.
Tehát lemodellezni nem egy egyszerű dolog.
De attus javaslata lesz a legjobb.... alkalmazzunk mindent a lehetőségek szerint, mert mire Carstennal megértetjük, hogy mit szeretnénk addig elkészítjük mind a 154(?) magyar vonalat.
Ja meg a másik fontos dolog.....
Itt van kb. 1 napra 4 pár menetrendszerinti szerelvény, és 2db rendkívüli tolatós teher. ÉS vasárnaponként iskolaidőben!!!! Szerelvényvonatként M41+Bp20-67+Bp20-67+Bp20-67 Tehát nem csoda ha ittt nincvsen túlbiztosítva a dolog, mint például Kelenföldön.....
Előzmény: Törölt nick (1992)
Törölt nick Creative Commons License 2003.09.16 0 0 1992
Csoport kijárat nem más, mint az, hogy több vágányhoz egy kijárati jelző tartozik. A jelző valahol a líra mentén van felállítva, úgy, hogy egyértelmű, hogy pl. ő a V.-VII. vg-ket fedezi.

A közös kijárati jelző pedig az utolsó váltón túl van felállítva.

Minkét esetben a vonatok menesztéssel, élőszóval vagy Írásbeli Rendelkezéssel hatalmazandók fel indulásra (így tudja, hogy az övé a szabad jel).

Előzmény: .attus. (1991)
.attus. Creative Commons License 2003.09.16 0 0 1991
Namost, ez biztos jól hangzik, de én nem vagyok vasutas, és fogalmam sincs, hogy ez mit jelent...
Előzmény: fant0mi (1990)
fant0mi Creative Commons License 2003.09.16 0 0 1990
Gondolom csoport-kijarat van.
Előzmény: .attus. (1989)
.attus. Creative Commons License 2003.09.16 0 0 1989
Ez egy program, itt nem lehet látra közlekedni, meg ilyenek. Sajnos számítógépen sosem lehet 100%-ban lemodellezni a valóságot, ezt be kell vállalni.

Egyébként hogy van megoldva a kijárat azon az állomáson?

Előzmény: lanman (1987)
fant0mi Creative Commons License 2003.09.15 0 0 1988
Csoport kijaratot nem lehet megoldani vhogy?
Nemet forum?

Tenyleg kene javasolni, hogy lehetne par magyar dolgot is beletenni, ugyahogy svajci specialitast is. Pl EEVB, Zbr3,7.
De a forgalmi resze az nagy feladat lesz Carstennek is. Ha megcsinalja. De nem fogja, elegge kulonbozo logikan alapul. Meg egyelore. Remelhetoleg a Zusi3 mar szabdabb lesz. Pl foglaltra jaras, tolatasi feladatok, ilyesmi...

Hiu abrand?...

Előzmény: lanman (1987)
lanman Creative Commons License 2003.09.15 0 0 1987
Lanman vakarja a fejét a pályaépítés közben...., és szidja az echte német logikát, és a magyar F1-es szabványokat...., hasonlításként:
Ez olyan mint ha egy 37-es (ZuSi) lábbelibe, egy 42-es (Magyar F1) lábbal próbálnánk belelépni....
Ma voltam kint Hidas-Bonyhádon helyszínrajzot készíteni, és PFT-s ismreretséget szerezni, előbbi sikerült, utóbbi csak félig....
Majdnem körberöhögött a forgalmista a ZuSi-val együtt, mert a helyszínrajzba a 6 vágányos állomásra, tettem 6 db kijárati jelzőt. Erre megkérdezte hogy minek, mert itt még hírből sem láttak hasonlót.... Én meg erre hát a program így gondolkozik..... Erre Ő: Elég hülye program...... Na ekkor éreztem úgy magam, hogy feleslegesen dolgozok/unk......
LAN

Ps: Reagálni lehet...... ,sőt kellene!

lanman Creative Commons License 2003.09.15 0 0 1986
Mi az hogy mindenki megvan?!

Tudtommal csak nekem, meg neked van meg.....

Előzmény: Törölt nick (1985)
Törölt nick Creative Commons License 2003.09.15 0 0 1985
Mi ez a csönd? Mindenki a posta-Bhv-kkal nyomul? :-)
Törölt nick Creative Commons License 2003.09.12 0 0 1984
Eddig a pillanatig ide nem jött semmi sem.
Előzmény: lanman (1983)
lanman Creative Commons License 2003.09.12 0 0 1983
Először nézze meg a postafiokot aztán reklamáljon!
Előzmény: Törölt nick (1982)
Törölt nick Creative Commons License 2003.09.12 0 0 1982
És a Bhv-k? :-)
Előzmény: lanman (1981)
lanman Creative Commons License 2003.09.12 0 0 1981
A részletes jelentés még ma a postaládában lesz!
Előzmény: Törölt nick (1980)
Törölt nick Creative Commons License 2003.09.12 0 0 1980
Az MVV BDV üzemszünetének okairól részletes eseményjelentést (és Bhv-kat) kérek.
Előzmény: lanman (1978)
fant0mi Creative Commons License 2003.09.09 0 0 1979
Hja, leforditottam, de ez hogyan tukrozodik a programban? Valaki tajekozodik amugy a nemet topikon? Keszulodik most valami ujitas?
Előzmény: lanman (1977)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!