Sziasztok. 1,3 8v. swiften túl lehet-e egy vezérlést feszíteni? Vezérlést cseréltek és azóta teljes alapjáraton van egy kis hangja. Mintha csapágy lenne talán. Vagy mi okozhatja?
Független járműjavító vagyok illetve vizsgabiztos . A jogszabályok ide vonatkozó részére próbáltam utalni . Ha a márkaszerviz elismeri a hibáját és jelen esetben kapsz tőlük valami "kártérítést" akkor tedd össze a kezed . Viszont ha elhajtanak mint a magzatvizet ne essen zokon .
És igen ez olcsó mivel a Suzukinál 85.000 Ft (most néztem pontos árat) a gyár árrést nézve is 55.000 Ft a bekerülési ára . Ahogyan már írtam a BOSCH nem ad ki külső piacra befecskendező fejet . Az általad fényképezett fejen lévő BOSCH szám a 0280150665 .Nos ez az alkatrész a CHRYSLER 2.5 literes motorjaihoz gyártott fej . Magyarul kurvára köze nincs a Suzukihoz . A Suzukihoz a 661-es végződésű való . És ezzel az infóval már mehetsz reklamálni , hogy nem belevaló fejet szereltek be .
Koszonom a választ. 3 független Szerelo mondta ugyan ezt. Nem én szedtem szét hanem 4-5szerelo. Tanúk vannak a dologra. Elsőre a suzuki szakszerviz tagadta a dolgot. E-mailben elküldtem a képeket akkor már kicsit más hangnemben válaszolt az úr. Nem fogom annyiba hagyni hogy egy szak szervizben ilyen emberek dolgoznak. Ennyi pénzel legomboljak az embert és ilyen sz@r munkát végeznek!olcso az ár? Ugyan ilyen van 29000 ért. Utángyártott meg 12-15 ezer közt mozog.
A befecskendező műanyag részének a repedése valamint a gumigyűrű elnyíródása egyértelműen a beszereléskori eröltetésnek a jele . Vélhetően szárazan próbálták összerakni . Azzal viszont légy tisztában , hogy mivel Te bontottad most meg az autót semmiféle garanciális követelésed nem lehet a beszerelő műhellyel szemben . Magyarul buktad a történetet . Az megint más dolog , hogy gyanúsan olcsó az ár . A BOSCH már nem gyárt külső piacra ilyen fejeket , a SUZUKINÁL 93.000 Ft körül van a legutolsó emlékeim szerint ez a fej .
udv sorstarsak!injektor problema volt parom 2001es swiftjevel!SZAKSZERVIZ kicserelte!gyaro bosch 44300ft.1 honapot nem bírt ki!szerintetek ezek a serulesek a KI vagy a BE szerelesnel keletkeztek?
Próbálj ki egy olyat , hogy felhúzod a legmelegebb állásra és a középső rácsokra fújjon . Kapcsold ki a ventillátort tartsd a motor fordulatot kb 2000-en. Egyik kezedet tedd a befújohoz a másikkal kapcsolj 2-es vagy 3-as fokozatra a ventillátort . Ha először meleget fúj majd kezd hűlni akkor nagy az esély hogy el van tömődve a fűtőradiátor . Slaggal hiába nyomatod = halottnak a beöntés . Azt még érdemes megnézni hogy a fűtőradiátorra menő csövek közt van-e érezhető hőmérséklet különbség . Ha csutkán megy a ventillátor akkor egy jó radiátor esetén nagyon is érezhető a különbség ha dugult akkor kb egyforma a két cső hőmérséklete .
Lehetséges. Bár amikor húzom a fűtés karját meg az ajtóét látom alul, hogy valamit állít. Na meg van ellenállása is a karoknak. Egyszer jó lenne látni egyet kint az asztalon mert így a helyén bonyolultnak látszik. :)
Mitől lehet az, hogy alig fűt az autó? Cseréltem benne hűtőfolyadékot. Hamar fel is melegszik üzemi hőfokra még hidegben is. Levettem a fűtőradiátorról a csöveket és megnyomattam óvatosan a slaggal mindkét irányból. Mégis, ha kint mondjuk 0 fok van akkor langyos levegőt fúj a venti. Múltkor egy 50 km-es utat kabátban kellett lenyomni és nem volt melegünk.