Keresés

Részletes keresés

Balint Kisbalazs Creative Commons License 2021.10.11 0 0 19124

Üdv! Ezüsttankos fekete, vagy pedig teli bordó arany csíkkal. A 3/10 számozás amúgy nem feltétlen jelent 53 októbert. Szívesen látunk a 250-es Csepel csoportban a facebookon. Ott már elég komolyan kivan vesézve ez a téma, vázszám és felszereltség alapján 99%-ban kideríthető hogy mikor és hova készült a motor.

Előzmény: jogepek (19123)
jogepek Creative Commons License 2021.10.11 0 0 19123

Szerintetek egy exportra gyártott 53 októberi 250-es esetében milyen színösszeállítás elképzlhető?

triplaharom Creative Commons License 2021.10.10 0 0 19122

Attól függ, melyik irányba indulsz előbb ... (:-)))

Előzmény: robert1002 (19121)
robert1002 Creative Commons License 2021.10.10 0 0 19121

Tegnap rendeltem pont bringát a hervisből,bár a küllő legyártása 2-3 hét,de annyi idő alatt csak odaérek :)

Előzmény: triplaharom (19120)
triplaharom Creative Commons License 2021.10.09 0 0 19120

Holnap ha nem esik, átugrasz bicajjal érte ... (:-)))

Előzmény: robert1002 (19119)
robert1002 Creative Commons License 2021.10.09 0 0 19119

Köszi!

 

Dobtam is nöki egy ö-mailt Neki,2 faluval van csak odébb :)

Előzmény: triplaharom (19118)
triplaharom Creative Commons License 2021.10.09 0 0 19118

Csatárinál Békésön kapsz küllőket.

Előzmény: robert1002 (19117)
robert1002 Creative Commons License 2021.10.09 0 0 19117

A küllők beszerzését honnan tudnám megoldani itthonról,illetve az első lámpa üvege milyen mintázattal volt?

 

Köszi a választ!

Előzmény: Balint Kisbalazs (19115)
robert1002 Creative Commons License 2021.10.09 0 0 19116

Üdv!

 

Nagyon köszönöm,rengeteg hasznos infót kaptam.

A képeket is átfutottam,nagyon szép gyűjtemény.

 

A blokkokat szétszedem,le szeretném gyöngyöztetni,összerakásnál mire figyeljek,csapágyakat japánt vagy maradjak az olcsóbb kategóriánál?

Hajtóműolajat milyet tegyek bele?

A keverékhez szintetikus vagy ásványi,melyikből mi az arány?

 

Nagy kérdés még a csavarok,anyák beszerzése.

11-es kulcsnyílás,gömb volt a fejük,ha az enyémről jól emlékszem.

Vegyek skf-ben köszörüljem meg és galvanizáljam?

 

Az első fékbowden kitámasztója a villán festett volt?

 

Előzmény: Balint Kisbalazs (19115)
Balint Kisbalazs Creative Commons License 2021.10.08 0 0 19115

Üdv! 

 

A közepesen felszerelt D-Csepeleken az alábbiak voltak krómozva:

*fék és kuplungkar, kormánybefogató bilincsek

*első és hátsó fékkar a fékfedélen, + ezek rugói

*első sárvédő tartó bilincsek

*küllők, keréktengelyek, tengely csavarok

*kipufogó könyök, váltó és berúgókar, olajbetöltő és ellenőrző csavar

*bakteleszkóp középső pohár, sztender rugó, lámpakeret

az ülésrugó kérdéses, képek alapján szürke volt, illetve amiket eddig kézbe tartottam azokon króm nyomát nem láttam. Lehet hogy előcsiszolás nélkül, de krómozták, mindenesetre nem a tipikus csillogó króm. 

 

Külső gumiból a Fortune-t ajánlanám ha az eredetiség is fontos. A profilja szinte megegyezik a Ballon Emerge-vel, illetve az ára is kedvező. 

https://mofaker.hu/termek/2-1-2-19=(250-19)-Kopeny-40N-F-872-TT-2PR-Fortune-__006825

 

A lánc egy elég nehéz dolog. A DID vagy YBN 420-as (elvileg 120 szem elég, nem emlékszem pontosan) szélességre jó volna, viszont a görgők mérete 0,7mm-el kissebb mint a lánckerék kívánná. A 428-as görgő mérete jó volna, viszont nagyon széles. Én az enyémre 420-ast raktam, szépen fut, de nem tudom hogy rendszeres használat mellett milyen gyorsan kopna el.

 

A kormányszorító eredetileg D betűs bakelit, nehezen beszerezhető. A hátsó lámpa ez a kicsi, féklámpa nélküli. Volt belőle műanyag és üveg prizmás is. Ezt is nehéz beszerezni, és eléggé zsebbe nyúlós, liciten tizenezer forintokért szoktak elmenni. 

A képekkel kapcsolatban e-mailben küldök egy linket, ahol megtudod nézni az évek alatt összegyűjtögetett korabeli képeket, szinte az összes magyar motorról. 

 

 

Előzmény: robert1002 (19114)
robert1002 Creative Commons License 2021.10.08 0 1 19114

Szia!

 

Egyenlőre az egyéb hiányzó dolgok beszerzése van folyamatban a blokkokat félretettem.

Mindenképpen mindkettőből motor lesz,de nem akarom összelapátolni.

Semmiképp nem önzáróanyás és imbuszcsavaros,nem korhű alkatrészekkel összerakott szobadíszt szeretnék csinálni...

Ebben szeretném a segítségedet kérni.

 

Mik voltak ezeken az évjáratokon krómok,mi volt festett?

 

A vázat szintereztetni szeretném a többit fényeztetni,csíkozni.

 

Külső gumit mit ajánlasz?Láncot milyet,méret,márka?

 

Hátsó lámpával és a kormányszorítóval vagyok bajban. Ezek nem tudom milyenek lehettek rajtuk.

 

Fényképek sokat segítenének,rengeteget körbenéztem és körbefotóztam,de 2 egyforma sem volt...

 

Köszönöm ha tudsz segíteni.

Előzmény: Balint Kisbalazs (19113)
Balint Kisbalazs Creative Commons License 2021.10.07 0 0 19113

Üdv! Ezek egész jó alapok, akár még mindkettőből is lehet motor. Évjáratazonos blokkot sikerült azóta találni? 

Előzmény: robert1002 (19112)
robert1002 Creative Commons License 2021.10.07 0 0 19112

 

Előzmény: Balint Kisbalazs (19086)
Balint Kisbalazs Creative Commons License 2021.10.06 0 0 19111

Üdv! Van, emailben tudom küldeni, de a tiéd nem publikus. Írj rám: balint.kisbalazs@gmx.at

Előzmény: jogepek (19110)
jogepek Creative Commons License 2021.10.05 0 0 19110

250-es Csepelhez van valakinek haszalhato alkatreszjegyzeke, akar digitalis formaban?

petrol pet Creative Commons License 2021.09.27 0 0 19109

Nálam ezekből volt 3, de már csak 2 db. Sajna mindkettő u, esetleg cserélném értékegyeztetéssel mezei 250-re. Csak szép érdekel, ezek is hibátlanok.

Előzmény: moci60 (19108)
moci60 Creative Commons License 2021.09.27 0 0 19108

moci60 Creative Commons License 2021.09.27 0 0 19107

Sziasztok.

Csepel 250 kezelesi konyvet keresek.

 

woodootroll77 Creative Commons License 2021.09.22 0 0 19106

Akkor meg se lepődök az ország szokásos életképtelenségén.

Skodri84 Creative Commons License 2021.09.22 0 0 19105

Illetve, dobálóznak az OT-vel, meg összeépítésivel, de a tulajdonjog kérdése itt is erősen tisztázandó, meg rendesen a kijárt utat még sehol sem láttam leírva, de az biztos, hogy a vége több macera és nem kevesebb lóvé lesz feltehetőleg, mintsem akár egy túlárazott rendszámos.

Előzmény: Skodri84 (19104)
Skodri84 Creative Commons License 2021.09.22 0 0 19104

Sajnos ugyanolyan komplikált, mint 10-20 éve.

Előzmény: woodootroll77 (19103)
woodootroll77 Creative Commons License 2021.09.16 0 0 19103

Sziasztok! Hosszú évek után újra lett egy D Csepelem. Azt szeretném kérdezni hogy hol találok értelmes és valós információkat arról hogy milyen úton módon lehet forgalomba helyezni a vasat. Régen ez nagyon komplikált volt, talán mára lett kijárt ösvény a siker érdekében...

roncsfelújító Creative Commons License 2021.09.05 0 0 19102

A tegnapi Mosonmagyaróvári kiállításon fotóztam ezt a lemezvillást, a nyergen a keleti motorok közötti legszebbnek ítélt serleg látszik. Sajnos csak ezt az egy képet készítettem, pedig oldalról jó lett volna még egy. Nagyon sokan voltak, az egész Wittmann park megtelt nézelődőkkel, motorokkal,autókkal és csónakmotorokkal.

Nem sok Csepel volt, még kettő teleszkóposat láttam, illetve egy sorközművelőt:)

Czhufni Creative Commons License 2021.07.20 0 0 19101

Hello!

 

Pár hete váltó cseréről írtam itt nektek, amit tanácsoltatok, megnéztem és

megoldódott, szóval szuper lett azóta a váltó és sebességek. köszi! :)

(annyira kopott volt az egész váltó szerkezet, hogy egy másik alig használtat raktam a

helyére, azóta tökéletes, mondhatnám még jobb mint volt.  

roncsfelújító Creative Commons License 2021.06.13 0 0 19100

Szia! A különbség attól függ, hogy egyezik-e a kivitel. Akku nélküli T és akku nélküli D esetében valószínűleg teljesen megegyezik. Eltérő gyújtáskapcsolónál lehet differencia. Milyen gyújtáskacsolód van? Kivehető kulcsos, vagy fix? Amennyiben kivehető kulcsos ez a kapcsolási rajz jó neked, az akkus részek kivételével. https://redcat.blog.hu/2009/01/12/csepel_125_kapcsolasi_rajz

De ha van akku a gépben akkor az egészet be kell kötni.

Ha fix kulcsos, akkor egyszerűbb a helyzet. A blokkból feljövő világítás vezetéket kösd az 51-re, a slussz vezetéket a 2-re. Ha alulról nézed a gyújtáskapcsolót a kettessel szembe köss rá testet, a 51-el szembe az elsőlámpa izzóját. Az 58-at pedig vidd a hátsólámpához. Ha valami nem világos kérdezz bátran!

Előzmény: Laci8301 (19099)
Laci8301 Creative Commons License 2021.06.13 0 0 19099

 Sziasztok! Csepel 125-ös motorhoz keresek kapcsolási rajzot. Illetve olyan kérdésem lenne, hogy bekötés szempontjából milyen különbség van a 125T és a 125D között(ha van).

robert1002 Creative Commons License 2021.06.03 0 0 19098

Köszönöm,közben én is talàltam. 2 kivezetés és a hajtóműolaj beöntés a dekni tetején egy csavarnàl. Illetve blokkpàrosìtók 80000 alatt. Motorszàmok kerekdedek. 

Előzmény: roncsfelújító (19091)
tomjoc Creative Commons License 2021.06.02 0 0 19097

Igen időközben rájöttem, hogy tényleg egy NSU váz a váztábla alapján. Megtévesztett a oldal csomagtartó!

roncsfelújító Creative Commons License 2021.06.01 0 0 19096

Igen, ez ráadásul forradalmi évjárat:)

Előzmény: Az igazi Spacey (19094)
Balint Kisbalazs Creative Commons License 2021.06.01 0 0 19095

Üdv. Ezen csak az oldaldoboz Csepel, a többi egy NSU Quick maradványa.

Előzmény: tomjoc (19092)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!