Üdv! Ezüsttankos fekete, vagy pedig teli bordó arany csíkkal. A 3/10 számozás amúgy nem feltétlen jelent 53 októbert. Szívesen látunk a 250-es Csepel csoportban a facebookon. Ott már elég komolyan kivan vesézve ez a téma, vázszám és felszereltség alapján 99%-ban kideríthető hogy mikor és hova készült a motor.
A közepesen felszerelt D-Csepeleken az alábbiak voltak krómozva:
*fék és kuplungkar, kormánybefogató bilincsek
*első és hátsó fékkar a fékfedélen, + ezek rugói
*első sárvédő tartó bilincsek
*küllők, keréktengelyek, tengely csavarok
*kipufogó könyök, váltó és berúgókar, olajbetöltő és ellenőrző csavar
*bakteleszkóp középső pohár, sztender rugó, lámpakeret
az ülésrugó kérdéses, képek alapján szürke volt, illetve amiket eddig kézbe tartottam azokon króm nyomát nem láttam. Lehet hogy előcsiszolás nélkül, de krómozták, mindenesetre nem a tipikus csillogó króm.
Külső gumiból a Fortune-t ajánlanám ha az eredetiség is fontos. A profilja szinte megegyezik a Ballon Emerge-vel, illetve az ára is kedvező.
A lánc egy elég nehéz dolog. A DID vagy YBN 420-as (elvileg 120 szem elég, nem emlékszem pontosan) szélességre jó volna, viszont a görgők mérete 0,7mm-el kissebb mint a lánckerék kívánná. A 428-as görgő mérete jó volna, viszont nagyon széles. Én az enyémre 420-ast raktam, szépen fut, de nem tudom hogy rendszeres használat mellett milyen gyorsan kopna el.
A kormányszorító eredetileg D betűs bakelit, nehezen beszerezhető. A hátsó lámpa ez a kicsi, féklámpa nélküli. Volt belőle műanyag és üveg prizmás is. Ezt is nehéz beszerezni, és eléggé zsebbe nyúlós, liciten tizenezer forintokért szoktak elmenni.
A képekkel kapcsolatban e-mailben küldök egy linket, ahol megtudod nézni az évek alatt összegyűjtögetett korabeli képeket, szinte az összes magyar motorról.
Illetve, dobálóznak az OT-vel, meg összeépítésivel, de a tulajdonjog kérdése itt is erősen tisztázandó, meg rendesen a kijárt utat még sehol sem láttam leírva, de az biztos, hogy a vége több macera és nem kevesebb lóvé lesz feltehetőleg, mintsem akár egy túlárazott rendszámos.
Sziasztok! Hosszú évek után újra lett egy D Csepelem. Azt szeretném kérdezni hogy hol találok értelmes és valós információkat arról hogy milyen úton módon lehet forgalomba helyezni a vasat. Régen ez nagyon komplikált volt, talán mára lett kijárt ösvény a siker érdekében...
A tegnapi Mosonmagyaróvári kiállításon fotóztam ezt a lemezvillást, a nyergen a keleti motorok közötti legszebbnek ítélt serleg látszik. Sajnos csak ezt az egy képet készítettem, pedig oldalról jó lett volna még egy. Nagyon sokan voltak, az egész Wittmann park megtelt nézelődőkkel, motorokkal,autókkal és csónakmotorokkal.
Nem sok Csepel volt, még kettő teleszkóposat láttam, illetve egy sorközművelőt:)
Szia! A különbség attól függ, hogy egyezik-e a kivitel. Akku nélküli T és akku nélküli D esetében valószínűleg teljesen megegyezik. Eltérő gyújtáskapcsolónál lehet differencia. Milyen gyújtáskacsolód van? Kivehető kulcsos, vagy fix? Amennyiben kivehető kulcsos ez a kapcsolási rajz jó neked, az akkus részek kivételével. https://redcat.blog.hu/2009/01/12/csepel_125_kapcsolasi_rajz
De ha van akku a gépben akkor az egészet be kell kötni.
Ha fix kulcsos, akkor egyszerűbb a helyzet. A blokkból feljövő világítás vezetéket kösd az 51-re, a slussz vezetéket a 2-re. Ha alulról nézed a gyújtáskapcsolót a kettessel szembe köss rá testet, a 51-el szembe az elsőlámpa izzóját. Az 58-at pedig vidd a hátsólámpához. Ha valami nem világos kérdezz bátran!
Sziasztok! Csepel 125-ös motorhoz keresek kapcsolási rajzot. Illetve olyan kérdésem lenne, hogy bekötés szempontjából milyen különbség van a 125T és a 125D között(ha van).
Köszönöm,közben én is talàltam. 2 kivezetés és a hajtóműolaj beöntés a dekni tetején egy csavarnàl. Illetve blokkpàrosìtók 80000 alatt. Motorszàmok kerekdedek.