Keresés

Részletes keresés

BahnScorper Creative Commons License 2019.09.03 0 0 6154

Én láttam is ezt reggel a Nyugatiban... azt eddig is tudni lehetett, hogy a gőzöshiány nem akar jobbra fordulni, engem azonban inkább elszomorított a kocsik állapota... a néhány éve új fényezést kapott ABa 2305-ről már pereg le a festék, az ABak még mindig nem jut el odáig, hogy 27 év után rendbe tegyék, de az ülőkocsiként használt 252-es se szép látvány megfosztva az asztalilámpáitól, az asztalokon pedig odaszáradt italfoltokkal...

Előzmény: alkotasu (6152)
hkv Creative Commons License 2019.09.03 -4 1 6153

Tekintettel rá, hogy aznap a 424-es Veresegyházára ment, így csak olyan gőzöst tudtak a Szolnoki menetre kapcsolni, ami után toló gép kell, hogy kerüljön, vagy előfogat.

Előzmény: alkotasu (6152)
alkotasu Creative Commons License 2019.09.02 -2 2 6152

Úgy látszik, hogy nosztalgiavonat helyett cirkuszvonat ment az idén Szolnokra. Még jó, hogy az idén nem jelentkeztem, mert biztosan megütött volna a guta.

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=QpsOmwzt3p4&feature=youtu.be&fbclid=IwAR02Ruc9MK4BhFhVQERNZGFisjDOkGcWOzmMZlPL9Nwb5dVaF1Vnp_xvqCg

 

De tényleg nem értem, hogy miért nem így hirdetik meg a vonatot, hogy a végén Nohab tolja a szerelvényt. Az alkalmazott megoldás kiábrándító, félrevezető. Így akár a 301-es mozdonyt is a vonat elejére lehetne tenni, és egy gumit meggyújtva benne ugyanaz lenne a látvány.

C50 Creative Commons License 2019.07.14 -1 2 6151

Ez a gaztenger nem méltó a Füstihez.

fantal Creative Commons License 2019.06.26 -1 0 6150

És nem Bobo.

Előzmény: 1047 005-2 (6148)
fantal Creative Commons License 2019.06.26 0 1 6149

Alapvetően egy futóképességi után bármi "hurcolászható", de itt az utóbbi eset áll fenn. Persze külsőleg. Ráfér.

Előzmény: 1047 005-2 (6148)
1047 005-2 Creative Commons License 2019.06.26 -1 0 6148

Ez is szabadon hurcolászható vagy ment "revízióra" a Bobo-hoz?

 

 

http://iho.hu/img/galery/190625-muzej-miskolc_11.jpg

C50 Creative Commons License 2019.06.26 0 0 6147

Már működik.

Előzmény: fantal (6146)
fantal Creative Commons License 2019.06.26 -1 0 6146

Ismétlődő szerver kapcsolati hiba....

Előzmény: C50 (6145)
C50 Creative Commons License 2019.06.25 0 0 6145

A 2-es megint nem ad képet.

Előzmény: fantal (6142)
fantal Creative Commons License 2019.06.07 -1 3 6144

Igen.

 

A 15-ön lesz a krampácsverseny, a 16-on mögötte kell a szabad hely, hogy ki tudják húzni a régi aljakat, a 17.-en lesznek a mérőjárművek, a 18-on aláverőgép és sínhegesztési bemutató.

 

19-20-21-22. a szokásos interaktív vágányok.

Előzmény: C50 (6143)
C50 Creative Commons License 2019.06.07 -1 0 6143

Rákosrendező tele van a Füstiben lakó háló és kormányzati kocsival. Útban vannak a pályás hétvégéhez?

fantal Creative Commons License 2019.06.02 -2 2 6142

Megvan az.

Előzmény: C50 (6141)
C50 Creative Commons License 2019.06.01 0 0 6141

Hova lett a webkamera a Füsti oldaláról?

C50 Creative Commons License 2019.05.24 0 4 6140

Ideiglenesen jól fotózható helyen volt:

Majd szerencsére fedett helyre került. Közelről nézve nagyon jól sikerült a fényezés.

Előzmény: C50 (6139)
C50 Creative Commons License 2019.05.23 -1 0 6139

A kisgyőri jól fotózható helyen van? Holnap megnézném.

fantal Creative Commons License 2019.04.16 -2 1 6138

Valóban lehetett volna, de oda nem szerették volna, mert "eldugott hely"

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (6137)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2019.04.15 -1 0 6137

Rengeteg karos jelző van a Resti mögött, nem hiszem hogy oda nem lehetett volna felállítani...
Itt jelzem meg nagyon szerényen, ahogy az anyagiak meg az idő engedi, nem ártana egy sorral újramázolni őket.

Előzmény: fantal (6134)
fantal Creative Commons License 2019.04.14 -2 1 6136

Több alternatív hely is fel lett ajánlva, de mindegyikkel volt valami kifogás. 2-3 méterrel arrébb nem lehetett volna tenni, mert ahová akarták volna, a vizbekötési terv szerint egy 3x3 méter alapterületű, 2 m-es belmagasságú fogadóakna volt tervezve. 

Előzmény: alkotasu (6135)
alkotasu Creative Commons License 2019.04.14 -1 1 6135

Köszi a választ!

Elég nagy a park, nem lehetett volna másik helyet találni neki? Akár 2-3 m-rel odébb?

Előzmény: fantal (6134)
fantal Creative Commons License 2019.04.14 -3 0 6134

 

A jelzőt egy olyan helyre akarta volna felállíttatni, amiről tudni lehetett, hogy a tüzivíz hálózat kiépítés miatt el kell majd bontani egy-két éven belül, mert ott akarta a MÁV ingatlankezelő behozni a főnyomócsövet. Tehát a "csak egy betontalpat" (1x1x1-es betontömb) is szét kellett volna veretni a jelző leszerelése mellett. Ezt elmondtuk neki, ő mégis behozta, mert egy építkezés miatt kellett neki a hely a kertjében.

Előzmény: alkotasu (6133)
alkotasu Creative Commons License 2019.04.13 -1 1 6133

"Elmesélte, hogy a Vasúttörténeti parknak is felajánlott egy szemafort. Kifestette, odavitte, már csak a betontalpat kellett volna elkészíteni, de erre nem kapott engedélyt. Az adomány azóta is ott rozsdásodik a kerítés tövében - meséli."

 

Forrás: https://varosban.blog.hu/2018/10/09/mit_keres_egy_rakas_szemafor_budapest_egyik_kis_utcajanak_kertjeben

 

Ez így elég gáz. Kíváncsi vagyok a másik fél információjára is.

alkotasu Creative Commons License 2018.12.20 -2 1 6132

Az 1531-es hazaszállítása és remélhető felújítása nagyon jó hír, de az eredeti állapotú 1522-es még érdekesebb lenne. Sokat utaztam én ezzel a típussal iskolás koromban. Kifejezetten kellemes volt a még nyitott peronú pótkocsikon nyáron.
(Egyik télen hülye kiskamaszként egy hógolyót dobtam a villamosra, ami a pótkocsi nyitott peronján átrepülve pár cm-rel repült el egy pasas kalapja fölött. Lett volna szorulásom, ha megszabadítom  a fazont a tökfödőjétől...)

Előzmény: C50 (6128)
kilometerko Creative Commons License 2018.12.19 -2 0 6131
BLGB Creative Commons License 2018.12.11 -2 0 6130

Még 2010-ben készültek:

 

 

Zolcsi67 Creative Commons License 2018.12.10 -1 0 6129

"Ezek szerint valahol romosan léteznek ezek a járművek?"

 

Szentendrén, a HÉV-kocsiszín mögötti parajosban.

http://hampage.hu/kozlekedes/sze1/index.html

http://hampage.hu/kozlekedes/sze2/index.html

Előzmény: alkotasu (6126)
C50 Creative Commons License 2018.12.09 -1 0 6128

További BKV nosztalgia fejlesztés:

http://szkt.hu/ket-villamos-haza-indult-szegedrol

Előzmény: alkotasu (6119)
Tastam Creative Commons License 2018.12.08 0 0 6127
Előzmény: alkotasu (6126)
alkotasu Creative Commons License 2018.12.08 -1 0 6126

"Igazán persze akkor fogok örülni, ha majd egyszer lesz M VII + P XIII, meg pláne az első generáció kocsijai (M I - M III, P III, P IX) az 1945 előtti állapotban, két osztállyal..."

 

Ezek szerint valahol romosan léteznek ezek a járművek?

 

Más: az L VII -P XV - M VIII szerelvény mikor, hol, merre közlekedik? Hol van meghirdetve?

Előzmény: BahnScorper (6125)
BahnScorper Creative Commons License 2018.12.07 0 0 6125

Igen, a korábban már felújított P XV állt megint forgalomba. Épp ideje volt minden szempontból. (Csak kár, hogy ez a színterv pont a MÁV-os korszak után jelent meg...)

 

A mindennapos üzem során ez a típus közlekedett M VIII és L VII által vontatva is, tehát bőven belefér egy ilyen összeállítás, ha már egyszer nem maradt meg több M VIII. Annál, amikor még az L VI volt a szerelvény másik végén, mindenképp jobb.

 

Igazán persze akkor fogok örülni, ha majd egyszer lesz M VII + P XIII, meg pláne az első generáció kocsijai (M I - M III, P III, P IX) az 1945 előtti állapotban, két osztállyal...

Előzmény: C50 (6124)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!