Ha tudod az utolsó rendszámát, az alapján be tudják azonosítani a régi, kartonos nyilvántartásban kézzel és a póthagyatéki szerint papírozható. Rendszám nélkül nem nagyon.
Ha az elhunyt nevén van, akkor az örökösök bejelenthetik a kormányablaknál, hogy elveszett a forgalmi, és ha rendszerben van akkor adnak róla igazolást. Így eladható a jármű, persze póthagyatéki azért kelleni fog.
Szia, a facebook-on van par Pannonias csoport es az egyikben van, egy Horvath Csabi nevu srac, ok kezdtek el egy ideje felepiteni egy adatbazist, ahova barki bekuldhet motorszamot, vazszamot es az alapjan keresnek osszetartozo motorokat, volt mar par sikertortenet. Egy probat megerhet, hogy felvedd vele a kapcsolatot.
Üdv urak.Van valakinek ötlete hogy hogyan lehetne megtalálni egy régi t5 öst?Ezen a motoron ültem életemben először lehettem vagy 4-5 éves,apámé volt a gép.Amikor 1980-82 körül el lett adva gyakorlatilag gyári állapotban volt.Faterom azért adta el ne hogy a gyerek összetörje magát vele.Szóval elég a körités,amit tudok róla mert meg van a régi forgalmija hogy a motorszám:70032586 a vázszám pedig:T570032586 Ha valami csoda folytán valahol még megvan esetleg forgalomba van nagyon örülnék neki.Ha van rá mód visszavásárolnám.
1. A kollega ismeri Foti Gyulat (meg abbol az idobol, amikor a mostani atlag motorosok nem is ismertek)
2. Gyula nagyjabol kizarolag egyhengeres Pannoniaval foglalkozik, felesleges hozza kuldeni barkit 250-es Csepel, vagy epp kethengeres Pannoniaval kapcsolatban, mert nem arra van berendezkedve.