Keresés

Részletes keresés

Lupus Hardwicke Creative Commons License 2017.11.19 0 0 15746

Sziasztok! CBR 600 F4-re (karburatoros, 2001-es evjarat) felmegy a 600-as hornet kormanya? Nem talalok rola semmit a neten, de ugy remlik, hogy a futomuvuk megegyezik.

zldf Creative Commons License 2017.11.13 0 0 15745

Köszönöm a segítséget!!

Írok majd hogy mire jutottam!

Előzmény: ciel (15743)
jrf600r Creative Commons License 2017.11.13 0 1 15744

Biztos,hogy jobb lesz,mert az enyémen is meg kellett csinálni és azóta jó!

Be volt gyógyulva a régi zsír!

ciel Creative Commons License 2017.11.12 0 1 15743

Lehet, hogy csak nekem volt újdonság, de itt egy nagyon részletes video az indexkapcsoló kitakarításáról.

https://www.youtube.com/watch?v=Ob4JWFQ6aTc

 

Ez alapján ma én is is kitakarítottam a régi zsírt, tavasszal elválik mennyivel lett jobb.

Törölt nick Creative Commons License 2017.11.03 0 0 15742

Ez vezetési stílus kérdése. Nekem is mm-re egyformán kopik eleje, hátulja. És ráadásul nagyjából márkafüggetlenül mindig 10.000 km alatt. Mondjuk kockásra még nem kopott soha, a gumi közepe és a széle között pont féltávon szokott legjobban eltűnni a profil.

De én PR-ot nem veszek többet. Egy PR3-ast végighasználtam újkorától a teljesen elkopott állapotig, de sok apróság zavart vele kapcsolatban.

Előzmény: Exec79 (15741)
Exec79 Creative Commons License 2017.11.03 0 0 15741

pr3 a 250 kilos, 150nm-es motoron 10e km utan sem szamottevoen kockas...  min. 2 komponensut veszek ezutan is. lehet teszek egy probat pr4-el ezutan. ami erdekes, ahogy nezem kb egyszerre kopik majd el az elso a hatsoval, ilyennel nem talalkoztam meg.

Előzmény: sziko81 (15738)
900RSII Creative Commons License 2017.11.02 0 0 15740

Majd megyünk szépen együtt újra és akkor meglátjuk! :D

Egyébként amennyit sikerült azóta mennem vele, 5,3-6,5 közt voltak a tankolások, kétszeri tankolás után, kevésnek gondolom, nem volt igazi hosszútáv sem benne....

Az már biztos ennyiből is hogy jelentősen jobb lett a kis fordulat tartományban és magason való motorozásnál is a fogyasztás.

Ha több lesz mint a gyári akkor is maximálisan megérte, mert sokkal finomabb, adagolhatóbb lett, a hangja is más lett a doboknak.

Előzmény: sziko81 (15739)
sziko81 Creative Commons License 2017.11.02 0 0 15739

A pc hangolás utáni fogyasztásodról mikor fogsz írni? 

Előzmény: 900RSII (15710)
sziko81 Creative Commons License 2017.11.02 0 1 15738

Nekem a 900-ason 2 személlyel túrázva, a diablo strada kb 4500 km után kockásra kopott, majd 6000 előtt egy defekt döntött. Azóta a michelin road 3-assal is mentem 6000-et (kb 1000 km abból autópályán). Szinte nyoma sincs a kopásnak.

Tapadás szempontjából mindkét gumival elégedett vagyok, szárazon és özönvízben is :) 

A PR3 a kb másfélszeres árát a futásteljesítményén behozza, ráadásul újabb 2 komponensű fejlesztés.

 

A pr3 / pr4 közül gumis a 3-ast ajanlotta olcsóbban, szerinte jobb.

Valakinek van tapasztalata velük?

 

Előzmény: roland556 (15735)
ciel Creative Commons License 2017.11.01 0 1 15737

próbáld ki azt, hogy indexkapcsolót elhúzva tartod. Ha akkor jó lesz akkor a kapcsoló kontakthibás.

Előzmény: zldf (15733)
zldf Creative Commons License 2017.11.01 0 0 15736

Köszönöm

Előzmény: Exec79 (15734)
roland556 Creative Commons License 2017.11.01 0 1 15735

Szia !

A vason nekem jelenleg: pirelli diablo strada gumik vannak. Eddig teljesen jók.

Itt van róla egy kis szösszenet.: http://igyszeresdageped.blogspot.hu/2012/10/abroncs-velemenyezes-pirelli-diablo.html

 

 

Előzmény: zldf (15699)
Exec79 Creative Commons License 2017.11.01 0 1 15734

proba kepp. lehuzod az index relet es egy drottal osszeerinted a csatlakozoban a fekete/barna es a szurke vezeteket (a zolddel ne csinalj semmit). ha bekapcsolod az indexet valamelyik iranyba folyamatosan vilagit. Ha ilyenkor jol erintkezik/mukodik akkor a rele a rossz.

Előzmény: zldf (15733)
zldf Creative Commons License 2017.11.01 0 0 15733

Sziasztok!

A következő problémám akadt és a segítségeteket kérném benne.A vasat ledes indexekkel vettem.De csak hátul voltak felszerelve.Gyorsan villogott nem volt látható,szóval lecseréltem. Ilyen lett.Azt tudni kell hogy a kínai után gyártott csak a kinézetre passzol.

De megoldottam.A bajom csak annyi,amit már előtte is tapasztaltam hogy a kapcsoló többszöri kapcsolásra működik csak.Nem tudom hogy a villogó relémet csinálta ki a ledes index.Vagy kontakt hibás az index kapcsolóm.Kicsit félek szétszedni!!!Nem tudom mekkora szívás összerakni.Várom  a véleményeteket!!

Köszi srácok!

Törölt nick Creative Commons License 2017.10.31 0 0 15732

Alacsony vagyok és terepre nem nagyon lenne lehetőségem menni. Egyenlőre nem igazán van a Honda kínálatában ami tetszik, hacsak nem a CB 650 F, de azt azért ki kellene próbálni. Állítólag alul sokkal kellemesebb, mint a Hornet, de a műszaki adatok alapján nag különbség nem lehet. meg tetszik a CB 1100 RS/EX, de az meg nehéz és drága.

Egyenlőre marad a Hornet, mert nagyon fekszik nekem a futómü, fék, méret kombinációja, a motor kicsit nekem kevés alul, de nem vagyok egy nagy csapatós, tudok vele élni. De ha egyszer csere lesz, akkor a kevésbé pörgős, nyomatékosabb jelöletek között fogok válogatni.

Előzmény: Joker___ (15731)
Joker___ Creative Commons License 2017.10.31 0 0 15731

A Honda még sokmindent gyárt, ha stílusváltást akarsz akkor Africa Twin meg Transalp is ott van.

Törölt nick Creative Commons License 2017.10.31 0 0 15730

Nincs belőle fiatal. Meg az sem egy könnyű motor. Nehezebbet mint a PC 41 nem szeretnék. meg olyat sem, aminek ennél rosszabb a fékje.

Előzmény: ciel (15729)
ciel Creative Commons License 2017.10.31 0 0 15729

Neked egy 900-as Hornet kell :-) Már-már unalmas, hogy bármilyen tempónál bármelyik fokozatban hajlandó tisztességesen gyorsulni.

Előzmény: Törölt nick (15728)
Törölt nick Creative Commons License 2017.10.31 0 0 15728

Amúgy a következő motorom valószínűleg nem sor négyes lesz, pont az alacsony fordulati nyomatékszegénység miatt. Tudom, az 1000+ méretű s4 már alul is nyomatékos, de viszont drága is, meg nehéz is. Meg nekem nincs rá szükségem, hogy nagyon nagy teljesítménye legyen meg végsebessége. Inkább csak nyomatékra.

Előzmény: Törölt nick (15727)
Törölt nick Creative Commons License 2017.10.31 0 0 15727

A 250-es sem rossz dolog, a kérdés mire használja az ember a motort. Egy CRF 250 rally-t simán el tudnék képzelni magamnak tereptúrázáshoz.

De mivel én országúton kirándulgatok, gyakran keresve 2000 m feletti hágókat, bizony a kis 600-asból is néha elő kell szedni a fordulatokat, hogy haladjak. A nagy motor soha nem azért kell, mert a csúcsteljesítményére szükséged van, hanem azért, hogy kényelmes legyen vele a motorozás. Aki ment régi két ütemű 125-össel az tudja. Mentek azok rendesen, de megdolgoztatta az embert rendesen.

Előzmény: Exec79 (15726)
Exec79 Creative Commons License 2017.10.30 0 1 15726

bezony, engem sem hoz lazba a 130+ naked motoron.... pesze tudom miert nem veszek akkor egy 250-est blabla.  

Előzmény: Törölt nick (15725)
Törölt nick Creative Commons License 2017.10.30 0 0 15725

Ugye? Ilyen fostorgók is kellenek a világra :-)

Haza vár a két kis gyerekem, kerülöm a tempós utakat :-)

Inkább az ilyeneket keresem :-)

Előzmény: MalterKoma (15724)
MalterKoma Creative Commons License 2017.10.30 0 0 15724

Áááúúúúú...

Előzmény: Törölt nick (15722)
jrf600r Creative Commons License 2017.10.30 0 0 15723

A srác annak idején,aki megvette a motorom,újak voltak rajta a Pirelli Angel ST-k,14 000 Km-t bírtak ki.

Merem ajánlani mindenkinek,mert egy nagyon jó gumi!Igazi sport-túra,igaz nem mai típus!

Törölt nick Creative Commons License 2017.10.30 0 0 15722

Nekem 10.000 km-t bír nagyjából minden gumi úgy hogy 120- nál többel szinte soha nem megyek, büntetést még soha nem fizettem. A kipufogóm gyári, zenét motoron nem halgatok, füldugóba motorozok :-) 

Előzmény: Exec79 (15719)
Davidon Creative Commons License 2017.10.30 0 0 15721

Nagyon sok a múlik azon, hogy milyen motoron használod. Nekem a PR2 volt egy katasztrófa Horneten, pedig azt is a mindenki ajánlotta. Végül sok vélemény után arra jutottam, hogy a Hornetnek Hornetnek nincs meg a kellő súlya hozzá. 

Előzmény: Exec79 (15717)
KisCefi Creative Commons License 2017.10.29 0 0 15720

Van egy szett bt023 ,akit érdekel jöhet és vihetni!

 

Garantáltan csuszkálásra optimalizálva :D

Exec79 Creative Commons License 2017.10.29 0 0 15719

az hogy ovatoskodom eros tulzas, nyilvan nem egetek gumit. a bugast lehet nem hallom a kipufftol vagy a zenetol a fulemben? :)

Előzmény: Törölt nick (15718)
Törölt nick Creative Commons License 2017.10.29 0 0 15718

Nyilván lehet úgy óvatoskodni, hogy sokáig tartson, de akkor meg mindegy milyen gumi, ha nincsen feszegetve soha. A búgást nagyon sokan leírták már, elég sokan hallják.

Előzmény: Exec79 (15717)
Exec79 Creative Commons License 2017.10.29 0 0 15717

ez erdekes, nalam a 150nm 10000km utan sem koptatta meg el, van meg benne 3-5e. tenyleg nem ertem. se bugas nincs amit te tapasztaltal

Előzmény: Törölt nick (15713)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!