"Jazz parádé"? Ja, Ózd pont a "jazz" parádéról híres. Egyenesen a jazz fellegvára. Milyen eredeti ötlet is, idehozni a koszos gyárépületbe harmad és negyedrangú "zenészeket", és előadni hogy milyen sokat teszek a városért.
Az Ózd-Alsónál az aluljáró hetek óta tiszta szemét, a víz lassan a szeméttel 1ütt bokáig ér. Esetleg ha Matolcsy György / Pintér Sándor közmunkásaiból kivezényelnének néhányat, hogy rendbetegyék. Persze csak ha már végeztek a bérkompenzációval.
Elnézést kérek, de én azon kevesek közé tartozom, akik fizetnek adót Ózdon, ezért talán joggal irritál, hogy a MÁV üres vonatokat közlekedtet Ózd-Miskolc között. Ettől olcsóbb lenne egy vonatpótló személygépkocsit indítani amely az állomásokon azt a 3-4 utast felveszi akik Miskolcra vagy hazafelé tartanak. Az Ózd-Miskolc vonaton egy két ember biztos, hogy ott van, a vezető és a kalauz.
Láttátok a krónikában torzonborz beszólását? Senkinek nincs véleménye? Szerintem nagy tuskóság, de meglepődni kár, az inteligencia valahol ott kezdődik, hogy nem vagyunk büdösek, tisztálkodunk, kimossuk időnként a ruháninkat, felhúzzuk a sliccünket, amin nem lóg ki az ingünk és nem engedjük, hogy a madarak fészket rakjanak a hajunkba. Persze ha a hétesi romák szintjének elérése a cél, akkor a képviselő úr már túl is lőtt azon! Szégyen!
Sőt, a buszos tömegközlekedést is akkor, mert zavarja az autósokat a lassú autóbusz. Meg az állami egészségügyet is, akinek van pénze (orvosra, autóra stb...) azt csak zavarja a sok sorbanállás.
Én ugyan nem járok vonaton, csak a sorompónál szoktam vele találkozni, de akkor mindig megjegyzem, hogy sokszor 30-40 autóst feltartanak 10 percre míg a vonaton még sosem láttam 2 számjegyben mérhető utasokat. Ha tényleg rövidíteni akarják az Ózd-Miskolc távolságot legalább 10-15 perccel, akkor mindenféle elkerülő utak és új Sajó híd helyett elég lenne a vonatközlekedést megszüntetni.
Erről nem nagyon volt szó, pedig szerintem ide (is) tartozik: április közepétől járatritkítások lesznek a MÁV vonalain. Akit érdekel a tervezet ide vonatkozó része:
92 sz. (Miskolc Tiszai) – Kazincbarcika – Ózd vonal: Lemondva: 5450, 5454, 5466, 5449, 5447, 5463, Kazincbarcika – Ózd között 5468, 5461 sz. vonatok. (8 vonat)
Menetrend módosítási igény: • 1 pár új vonat Miskolcról 7:40, Kazincbarcikáról 19:48. • 5419, 5467 eltörése Kazincbarcikán.
Most olvastam, hogy Nyikos László, a Jobbik 2010-es pénzügyminiszter jelöltje, Jobbikos országgyűlési képviselő 22 évig volt MSZMP tag. Bizonyára több ilyen is van. Hogyan tudnak az ilyenekkel együtt élni a Jobbikosok? Itt is listázzák a Fideszes volt MSZMP tagokat, aztán ők se különbek. Hányinger magyar politika!
A végzettség témához meg annyi véleményem van, hogy bagoly mondja verébnek. Mintha a Jobbik hemzsegne a diplomás értelmiségtől. Kisgergelynek sincs magasabb végzettsége Vitálisnál, mégis polgármestert csinált volna belőle a Jobbik. Sajnos az egész városban kevés a diplomás.
Hozzászólásaidat olvasva csak az lenne a kérdésem, a jobbikot ekéző írásaidért jár-e a fidesztől annyi júdáspénz, hogy a megadóztatott szolgálati nyugdíjadat ki tudd egészíteni az eredeti összegre?
Ennek is azt a részét, ami "K.... ödacsördít" alcímmel kezdődik.
Az "ugródeszkáról" szóló rész talán segít egy kicsit az "igazság teljes kibontásában".
Ui.: Nehogy úgy járjunk, miszerint "duzzogunk-duzzogunk, írogatunk-írogatunk, aztán megunjuk és abbahagyjuk"! (A két utolsó idézet a közelmúltból származik egy "nagy formátumú" emberünktől, önkényesen átformálva.)