3 év után datanetről váltottam tvnetre...nem a szolgáltatás mínősége miatt, hanem az áraik miatt.
Tegnap igaz nem jól indult a dolog mert a matáv emberének sikerült olyan modemet hoznia ami 1 óra elteltével beszart. ;) Remélem ez a másik tipus nem fog bedögleni az elkövetkező 1 évben.
Hogy a tvnet milyen úgyis kiderül hamar mert megyek multizni ott a pingek egyértelműek.
nekem a múlt héten valamelyik este nem jött be egyáltalán semmi külföldi oldal, a magyar domainek gond nélkul letöltődtek. tvnet ugyfelszolgalat egyébként korrekt szokott lenni, néhányszor már hivtam oket csatlakozási probléma miatt.
a telefonban az automata mindig elmondja, hogy hálozati problémák vannak, a karbantartás folyik, szives elnézésuket kérjuk........biztos ami biztos sztem rajta hagyják sztenderd :)
a sebességgel egyébként nem szokott gond lenni, picivel ugyan 512 alatt van de engem ez nem nagyon izgat.
Elképzelhető, hogy a külföld napok óta haldoklik és most eljutott odáig, hogy az egész ADSL úgy ahogy van a Tvnetnél nem megy? Olyannyira, hogy per pillanat a www.tvnet.hu sem elérhető.
Olvastam a január környéki rendszeres leszakadásokról írtakat. Bár nekem kábeles van, azért az érdekesség kedvéért:
1. a sávszélesség bővítésnél külön levélváltásokba került, hogy a minden más szolgáltatónál (kivéve invitel) duplájára emelt sávszélességet ugyan azon az áron kapjam meg. 768-ról 1024-re emeltek, először azt mondták kössek új szerződést :-o de végülis megállapodtunk a másfél megában.
2. kb ettől az időponttól kezdve egészen két héttel ezelőttig kora délutántól hajnalig random időpontokban megszakadt a net. IP cím frissítés után megint jó volt egy darabig. A legokosabb technikus kérte, hogy naplózzam, mikor történnek ezek. Semmire sem mentek vele. Nem tudom, mennyit telefonáltam nekik, de általában azt mondták, telepítsem újra a gépet. A kérdésre, miszerint hétköznap hajnaltól délutánig jó, csak utána nem, nem volt válasz. Aztán kipróbáltam egy szűz telepítéssel. Eredmény ugyanaz. Nagyjából 3 órás telefonos próbálkozás alatt (legalább visszahívtak) megállapították, hogy valami alaposan el van konfigurálva náluk, mert a saját belső hálójukról kapok IPcímet. Kiváló mi?
Egyébként semmi bajom velük, előtte és azóta is kiválóan működik.
Ma meg sikerült tudnom a Lehel úton, hogy afféle gyevi viszonyok helyi tükröződése gyanánt a Magyar Köztársaság területén bárhol érvényes a személyi igazolványom (régi fajta, lakcímes!) a személyem azonosítására, továbbá az Európai Unió területén bárhol érvényes ugyanerre a jogosítványom, kivéve a TvNet ügyfélszolgálatán. Ott ugyanis erre majd' kizárólag a szerződésszám ismeretében van lehetőségem. A bankomban bőve elég a személyes megjelenésem esetén a szig ilyen célra és miután igazoltam kilétem bármit csinálhatok. De a TvNetnél szerződést módosítani azt nem. Legalábbis ezt tudatta velem helyben egy ügyfélszolgálatos (gondolom az volt) kissé kioktató hangnemben a főnökeire hivatkozva. Ebből mérsékelten kiélezett vita alakult ki, melynek végén kiderült, hogy azért mégiscsak meg lehet oldani a dolgokat anélkül, hogy bárkit is kirúgnának onnan.
Azon most túllépek, hogy lejárt az akció (rendben van, lekéstem), lesz új akció (az is rendben van), de tényleg megengedheti magának a cég, hogy nekem ma ne legyen érvényes ajánlata?
Mindenesetre az összbenyomásom elég lehangoló lett. Csak jelzem: lejárt már az éves kötelezettség-vállalásom és így is maradtam a cégnél. Úgy mentem be, hogy aláírok még 1 évet az új akció keretében. Mire hazaértem, szolgáltatóváltás mellett döntöttem. Mire volt ez jó, egy nyavalyás szerződésszám miatt? :o
Kop-kop egyelore olyan, mint volt (ugyertem elviselheto), de tuti, hogy hiba volt naluk, mert egesz hajnalban dobalta percenkent el magat, aztan hogy, hogy nem reggel 7 korul (beernek a technikusok) stabilizalodott. De legalabb igyekeznek valamit tenni, olvasni itt-ott, hogy masok is tulvallaltak magukat, csakepp nem tudtak meg utolerni a nagy igervenyeket :)
Nálam napi probléma, h eldobja magát, majd az újracsatlakozáskor az authenticatingnál megáll. Ekkor 5-15 percig nem is lehet fellépni újra, majd beenged.
Elég idegesítő
Nnna, 2 napja szaggat agyba-fobe az adslem. Lebont 100 percenkent, van, hogy alig 2 perc online utan... Eddig mertem egy 16 ezer percer online-t is, az kb. az, amit igertek ti., hogy nincs 24 oras bontas... Na meglatjuk, ha olvassa toluk valaki: okapjatok ossze magatokat joemberek, ideje mar stabilan szolgaltatni :P
Igen sajnos ilyen trehányság bárhol előfordulhat, pláne egy faxnál, mert nincs igazi visszajelzés, hogy megkapták-e, feldolgozták-e. Én is faxon újíttattam meg és az új havidíjjal is kapom azóta is. Remélhetőleg megoldódik a problémád neked is, de én megírnám nekik emailben is a sztorit, mert azokra mindig válaszolnak.
amikor a (324)-et írtam, még nem volt ez a dolog, sőt! ezidáig minden évben faxon újítottam meg a hűségszerződést és soha nem volt semmi probléma. személyesen egyszer jártam náluk, 2001-ben, amikor megkötöttem velük a szerződést...
mivel nem személyesen intézted el lehet ez már veszett fejsze nyele...sajna nálunk nem úgy mennek ezek a dolgok hogy csak egy telefon vagy egy fax..úgy kéne de nem úgy mennek. Ha biztosra akar menni az ember csak a személyes intézés, asztal borogatás, ajtó csapkodás ecetera..
Dehogy aggódtad, csak valamiért fel vagy háborodva azon, hogy Magyarországon vagy. Miért is vagy ezen kiakadva? Itt még nem tünt fel, hogy így mennek a dolgok és azok akik a telefont felveszik, minden ellentétes híresztelés ellenére NEM Belőled élnek, így NEM KELL Veled normálisan beszélni és ügyet kezelni? ...
eddig általában dícsértem őket, most viszont szidni fogom. remélem olvassa valaki a tvnettől.
novemberben akartam megújítani a lejáró hűségszerződésem, és gondoltam, ha már úgyis emeli a matáv az adsl sávszélességeket, kiválasztottam az 1500/384-es csomagot 9900 valamennyi + áfás áron. beszéltem velük kétszer is, elmondták miket töltsek ki, miket faxoljak el, minden el is ment. mondták, hogy az 1500 csak akkor lesz 1500, ha a matáv tényleg megemeli a sávszélességeket. oké, vártam is türelmesen. erre most január elején jön a számla, 1024-es csomagról, 10000 Ft + áfa havidíjról. egyből hívtam őket, az ügyintéző mondta, hogy ő bizony semmilyen bejövő faxot nem lát nálam november hónapban. előadtam, hogy mit is akartam anno, erre közölte, hogy igen, akkor volt az az akciójuk, most nincs, de ha elküldöm nekik az akkori faxot, amiben látszik, hogy tényleg akkor küldtem, akkor visszamenőleg megcsinálják nekem. hűű, milyen jó fejek, gondoltam és még aznap elküldtem a faxot újra, meg a biztonság kedvéért még postai levélben is ment... ez egy hete volt, ma gondoltam rájuk csörgök.
felvette egy hölgy, akinek valószínű nagyon rosszul alakult a hétvégéje, mert meglehetősen zaklatott volt. előadtam neki a helyzetet, erre azt felelte, hogy neki fogalma sincsen, annyi fax hever itt az asztalon, hogy fogalma sincs, jött-e tőlem valami a múlt héten... de kapcsol egy kollégát. kattanás, majd a vonal foglaltat jelez... újrahívás, 10 perc várakozás, ezúttal a rendszer egy szerencsétleg techikust sorsolt nekem (hogy miért, nem tudom, hiszen 2-es gombot nyomtam), aki nem igazán volt képben. ő azt az egyáltalán nem megnyugtató választ adta, hogy biztosan megérkezett a fax, csak még nem dolgozták fel...
Én is.
Bár most új játékot találtak ki nekem, hónapról hónapra hozzáírnak a számlámhoz 20-40 ezer forint körüli tartozást (tényleg nincs tartozásom), és amikor e-mailben kedvesen érdeklődöm, hogy ez hogy került ide, visszaírnak, hogy tévedés volt. Aztán a következő hónapban újra jön valamennyi tartozás.
Szóvá tettem viszont, hogy az ugyan jó, hogy nincs tartozásom, de nehogy kiszámlázzák a nem létező összegek után a késedelmi kamatot (mert mit tudom én, lehet, hogy a késedelmi kamat automatikusan íródik hozzá). Erre ugyan nem válaszoltak, de nem is volt késedelmi kamat, pedig szinte mindig határidő után adom fel a pénzt.