Keresés

Részletes keresés

zöld_I Creative Commons License 2012.04.05 0 0 31674

NEm biztos. A 700-nak tudommal rövidebb az áttétele, mint a 650-nek, lehet fickósabb. 

Előzmény: KawaBazsy (31667)
jim32 Creative Commons License 2012.04.05 0 0 31673
Ezek a suly-loero dolgok a te 30 kilodnal meg szamithatnak, de ha mi Juniorral felulunk ketten plusz a csomagok, hat az 200kg plusz.
Előzmény: KawaBazsy (31667)
kiss_atti Creative Commons License 2012.04.05 0 0 31672

Erről beszélek, Nyuszómuszó !!!

:-))

Előzmény: KawaBazsy (31667)
KawaBazsy Creative Commons License 2012.04.05 0 0 31667

Jah, nem ugyanaz. A 650-es változatnál Deauville: 238kg/56LE, Transalp: 216kg/53 LE. 700-asnál: 214kg/60LE, 254kg/65LE. Úgyhogy a Transalp mindenhol dinamikabb jármű, a Dövíjen Csizi csalódna.. :-)

Előzmény: kiss_atti (31666)
kiss_atti Creative Commons License 2012.04.05 0 0 31666

700-as Transalppal mentem, de az majdnem ugyanaz mint a Dögvill

..

 

Nyilván semmi különség a 19-es első kerék, a 10 centivel hosszabb rugóút, a 10%-kisebb motorerő, az eltérő váltóáttételezés, az endurógumizás és a teljesen más váz ( stb, stb) miatt.

Ettől persze még majdnem ugyanaz, hiszen a motor az - majdnem - azonos, szintén két kereke van, elől-hátul egy lámpája, a lábfék jobb oldalon a blokk mellett, az első fék a szintén jobb oldalon lévő gázkar előtt található, a váltón ugyanúgy lefelé van az egyes és felfelé a többi sebességfokozat, valamint a működési elve is az Otto-motorokéra hajaz.

 

Ezeknek a majdnem ugyanaz kritériumoknak megfelelne még - a teljesség igénye nélkül - egy Aprilia Falco 1000, egy CR250 esetleg - kis kompromisszummal - egy BMW R1200 LT is.

 

:-)

Előzmény: Csizi V4 (31664)
Csizi V4 Creative Commons License 2012.04.04 0 0 31665

;)

Előzmény: kiss_atti (31663)
Csizi V4 Creative Commons License 2012.04.04 0 0 31664

A szerpentin más téma, ott nem a póver számít. :) Igaz én csak 700-as Transalppal mentem, de az majdnem ugyanaz mint a Dögvill, csak a kasztni más. Kis kellemes, stresszmentes, könnyen kezelhető motor, de nem mondom rá hogy odabasz. Azért jójaz ha olyan bika van a motorban hogy nyúlik a kezed ha megtéped a gázt, de a Dögvill nem erről szól.

Előzmény: jim32 (31661)
kiss_atti Creative Commons License 2012.04.04 0 0 31663

a Dögvill nem egy lóerőgyár, és elég selymes a teljesítményleadása is, ilyen papás motor. :)

--

Minden bizonnyal így van... hiszen nekem is ez van...

:-)))

Előzmény: Csizi V4 (31658)
kiss_atti Creative Commons License 2012.04.04 0 0 31662

Ne vészmadárkoggyá,

 

majd rájön a lejány, hogy lehet húzni azt a gázkart máshogy is..

:-)))

Előzmény: zöld_I (31656)
jim32 Creative Commons License 2012.04.04 0 0 31661
Kissatit aze kevesen erik utol a szerpentinen. En sem. Jo az a dovill.
Előzmény: Csizi V4 (31658)
zöld_I Creative Commons License 2012.04.04 0 0 31660

A banditot, azt próbáld ki. Csak aztán nehogy dövillke utána menjen a hahura :D

 

Ja, motorhibás robogó eladó :D

Előzmény: Törölt nick (31657)
Csizi V4 Creative Commons License 2012.04.04 0 0 31659

Drága buli az átírás, főleg amióta nem a hengerűrtartalom, hanem a motorteljesítmény a vagyonszerzési illeték kiszámításának alapja. :(

Előzmény: Törölt nick (31657)
Csizi V4 Creative Commons License 2012.04.04 0 0 31658

Vazeee... nemrég még az volt a szempont hogy ne legyen sok lóerő a gépben, most meg kevesled a lovakat... :DDD A jó ZRX1200-vel vagy Nagybandittal nem lett volna ilyen gond. :) Naja, a Dögvill nem egy lóerőgyár, és elég selymes a teljesítményleadása is, ilyen papás motor. :)

Előzmény: Törölt nick (31655)
zöld_I Creative Commons License 2012.04.04 0 0 31656

"Az biztos, hogy még egy kis lóerőt elbírnék,"

 

Nem akarok vészmadárkodni, de ha ezt mondod az első rövid, sík utas, csomag nélküli menet után, akkor nem jósolok hosszú közös jövőt nektek....

Előzmény: Törölt nick (31655)
KawaBazsy Creative Commons License 2012.04.02 0 0 31654

7 évvel ezelőtt új motort vettél? Burzsuj! :-)

Előzmény: zöld_I (31652)
zöld_I Creative Commons License 2012.04.01 0 0 31652
hehe,ja, nemmost volt, iden lesz 7 eves;) hajra;)
Előzmény: Törölt nick (31651)
zöld_I Creative Commons License 2012.03.30 0 0 31649

Én szóltam, mit kéne venni :)

Te, azon a banditon a gyári gumi van hátul???

Előzmény: Törölt nick (31648)
panamo Creative Commons License 2012.03.30 0 0 31646

Köszi az infót. 

A motorvásárlás egy hirtelen jött ötlet volt. :)

A biztosítást már a vásárlás napján megkötöttem.

Előzmény: Csizi V4 (31644)
Kranfater Creative Commons License 2012.03.30 0 0 31645

Cruisert keres. Mivel még mindig az eladott Drag Starját isteníti. Nem jó a kormány, nem kényelmes az ülés. Akkor vegyél másikat baszod...

Előzmény: Törölt nick (31642)
Csizi V4 Creative Commons License 2012.03.30 0 0 31644

Jókor jut eszedbe... :) Amúgy gugli a jóbarátod, egy ilyen egyszerű kérdésre egy 5 éves is 2 perc alatt megtalálja a megoldást. :DDD

 

Vagyonszerzési illeték: 51kW, 2002-es évjárat, 480 Ft/kW >>> 24480 Ft

Eredetiségvizsgálat: 17000 Ft

Új forgalmi + törzskönyv: 12000 Ft

Biztosítás: az egyéntől és lakhelytől függ

Előzmény: panamo (31643)
panamo Creative Commons License 2012.03.30 0 0 31643

A tegnapi nappal sikeresen tulajdonosa lettem egy 2002-es SV650S-nek.

Mennyi pénzembe fog fájni az átírás, meg az egyéb járulékos költségek?

Kranfater Creative Commons License 2012.03.29 0 0 31641

Nem lett. :-(

Előzmény: Törölt nick (31631)
Kranfater Creative Commons License 2012.03.28 0 0 31640

:-D

Előzmény: Törölt nick (31631)
Kranfater Creative Commons License 2012.03.28 0 0 31639

Azért a szakadék romhalmaz se az aminek látszik, bal oldalt látni a tuning gyújtást, meg a nyitott primert,szerintem vezérműtengely se a gyári, a karbiról nem is beszélve.

Előzmény: Csizi V4 (31629)
KawaBazsy Creative Commons License 2012.03.28 0 0 31638

Az általam próbáltak is, csak a V motorosokat alul éreztem erősebbnek, a sorosokat meg felül. De tkp mindegy, mert ez a hangolástól is függ.

Előzmény: zöld_I (31637)
zöld_I Creative Commons License 2012.03.28 0 0 31637

Mentem tavaly 3 féle 600-as sornéggyel. Fzs, CBF, 650 kisbálna. Mind szépen húzott alapjárattól, pedig a fazék az 13-ig is elforog.

 

Előzmény: KawaBazsy (31634)
KawaBazsy Creative Commons License 2012.03.27 0 0 31635

A te motorod kifejezetten alacsony fordulatú nyomatékra van hangolva ÉS 1200-es. A 900-as Kawám, ami csúcsteljeítményre volt hangolva, 4000-ig csak rázkódott, meg hörgött.

Előzmény: zöld_I (31625)
KawaBazsy Creative Commons License 2012.03.27 0 0 31634

Szerintem meg nem. Pont itt, a kisebb köbcentinél jön ki a különbség, V2-t sor 2-vel, V4-et Sor 4-el hasonlíts, azonos köbcentiben. A Vifferre nekem az összehasonlítási alapom az a GSX750F-em.

Előzmény: zöld_I (31625)
zöld_I Creative Commons License 2012.03.27 0 0 31633

szelep=szeret

Előzmény: zöld_I (31632)
zöld_I Creative Commons License 2012.03.27 0 0 31632

Hát mit fejtsek ezen, van egy bakkecskézős, darálós tartományon kevés nyútonméterrel alapjárattól mondjuk 2500-ig, ahol a motor nem szelep működni.   2500-nál meg jön egy nyomatékpúp, és hirtelen elkezd tisztán húzni. Sokan erre mondják tévesen, hogy nyomatékos. 

Előzmény: Törölt nick (31630)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!