Szerintetek invitáljam őket a 2001-es Sziget fesztiválra?
Egy kis sátorszínpadra gondoltam, max. 8-10 fős
állandó hallgatósággal, kaja a krisnásoknál,
pia a WC-furgonokban...
(persze szigorúan csak mint magánember... :~) )
Nekem először a "Gimme back my bullets" volt meg, kb. 16 évesen és azóta is őrzöm a kazit, az nagyon nagy királyság. A Bill (illetve az akkori zeneszerzője, akit most nem tudok, ki volt) is onnan nyúlta a "Bill kapitány"-dalt, ez konkrétan a "Cry for the dead man" volt.
Azután persze jött a többi is, de amit néhány éve az "Endangered Species" akusztikus albumon műveltek, az tényleg törvénytelen.
Én máig nem tudok még megközelítőleg hasonlóan tökéletes albumról sem.
Minden nyáron minden autóból azt üvöltetem...
Szóval az azért nem egy alapmű, mert AZ ALAPMŰ.
És akkor még a banda-sztori, az élő lemez után a repülőbaleset és a rokonokból újraalakított (kipótolt) zenekar, ami talán még jobb, mint valaha. Szóval, a SZIGETRE velük!!!!!!!!!!
Nem, a tanár asszem Leonard Skinner volt, a kiejtés kábé "Linörd Szkinörd" - kábé.
A Convoy amúgy nem a Lemmy-dizájnos, hanem egy finom pop-doom csapat, ahol van Bekksztrít Boj ( ének ) vörösszakállas sztóner ( bassz ) yuppi fejű hipochonder ( dob ) és még valaki, csak arra nem emlékszem. Lemmy azonban sajnos nincs (még) :))
Lynyrdtől amúgy szerintem az első kettő az igazán ász!
Vegyél majd új Convoyt azon, mint azt Saturn írta, killer Lynyrd feldolgozás lesz. Viszont szerezd meg az előzőt (Good Old Melodies) és a nyitódalban meghallgathatod, hogy hogyan kell kreatívan és posztmodernül felhasználni a Sweet Home Alabama alapriffjét :)))
Ja: mondom tavaly a Jimmy Bowernek, Te Jimmy, képzeld, a zenekarommal nyomjuk a Lend a helping hand-et, tudod melyik az? ( mer'hogy nagy Lynyrd Fan...) Erre Jimmy nagy vigyorogva szépen elénekelte nekem a nótát az öltözőben. Aztán adott egy Clearlight-demót ahol nyomják a Cheatin' Woman-t Pepper Keenan-el : finom. )
Mai Lynyrd nem tudom milyen lehet élőben...azért megnézném.