Mondjuk a Corsa-árakat nem sorolnám az általános műveltség elemei közé, nem baj az, ha valaki nem tudja, mit ér egy ilyen. De akkor be kell vetni a bravúros kutatási módszereket (szaknyelven "megnézés"), és akkor talán nem röhögtetjük ki magunkat. :-)
Ennél a hirdetés szöveg a jó, kicsit ráér(t) a srác :D De végülis nem értem hogy ezt minek írta:
"Az egyszeri szemlélődő az első, az autóra vetett pillantás alkalmával szembesülhet azzal a ténnyel, hogy nem akar még egyszer rápillantani. Ehhez sok köze van az elöl grafit-hátul sötétkék (bicolor! ) fényezésnek, az itt-ott (balos sárvédő, mocitető) horpadt, meg-meghúzott (bal hátsó sárvédő, lökösök), neadjisten rohadó (tankbetöltő, bal hátsó sárvédő) karosszériának. Legalább a 17-es felnik nem mutatnak rosszul. Jön is a kérdés: - És kell ez alá a 17-es szett? - Nem is értem a kérdést. Miért ne kéne? Magyarországra? Peeersze! Amúgyis kicsit versenyautós, legalább lehet szlalomozni a kátyúk között! Néha az ember csak elkap egyet-kettőt, nyilván akkor fel is üt durván, de hát mégiscsak sportkocsit(? ) veszel. Na meg aztán ott van a másik szett alufelni gumival, az csak 15ös! Nyilván elég ótvar már a gumi azokon, de a téli gumit is kell valamire rakni majd, nem? Hogy mi? Az ott? Nem, nem gokart gumi! Erre való, csak slick. 4db azt is adom hozzá! Lesz még itt nyár, meg hőség, Totalcar pályanap! Aztán ajtó kinyitása után a lankadás tovább folytatódik, mikor is a szokásos helyen kiszakadt ülést szemrevételezi az ember, majd megakad a szeme az újrabőrözést igénylő kormányon. De az igazi csemege a műszaki tartalom! Fúrt Brembo tárcsa EBC kevlár-aramid betétekkel? Fém fékcső? Castrol SRF verseny fékolaj? Hátul is pár ezret futott tárcsák szintén EBC-kkel? Elöl komplett új lengőkarok szilentekkel, gömbfejekkel párban cserélve? Komplett kipufogórendszer, katalizátor helyett egy gázgyorsító(majdmegszokodahangját)dobbal? Na itt már nem akkora gond, hogy meg van gyűrve a kasztni, mint a ruha a mosás után! De várj, várj! Hát még nincs vége! Pár ezret futott új hidrotőkék? Ja persze nyilván utángyártott. Hogy mi? INA? Az a gyári beszállító? Ne már! Még a végén kiderül, hogy egybe van. Na akkor menjünk egy kört. Hogy jól le van kopva a kormány? Én kesztyűbe' nyomom, tudod, mint a versenyzők, de adom azt is hozzá. Kemény a kuplung? Persze, hogy kemény! Egy égitest keringési pályájának a módosításához elegendő nyomatékot csak meg kell fogni nem? Ja hogy már kicsit fent is fog? Na jó. Lehet ráfér egy csere. De nem kell aggódni harmincér van bontott, jó az még pár évig! Ugye hogy nem rossz a fék! Mi? Hogy taposni kell? Majd ha kicsit felmelegszik. Akkor majd harap, mint a vacogós cápa! A kevlár-aramid szóösszetétel se véletlenül volt a fékbetéten. A fékolajnak meg olyan a forráspontja, beleöntöd a napba és kialszik! Kicsit kemény a futómű? Pont az a jó benne! Hogy átmész egy húszforintoson és megmondod fej, vagy írás! Kanyarban ez a király, nem is dől, vagy ha dől, akkor is befelé! Az ott? Az a klíma. Hogy működik-e? Persze, hogy nem működik! De csak fel kell tölteni! Meg klímásba való vízhűtőt rakni bele, hogy fel is tudd tölteni. Az a sok gomb az ablaktörlő kapcsolóján? Fedélzeti kompjutter! Mert luxusautó is! Nézzed csak: fogyasztás, kinti hőmérséklet, megtehető kilométer. És 8, 5-öt ír. Mert annyit is eszik, de nehogy azt hidd, hogy odafigyelek ám. Ha úgy van nyomom a szemét, néha csak csorgok, minden reggel város. Nézd, már meleg a motor nyomd neki meg kicsit! Azaz, úgyvan 4ezertől még tol egyet, érzed? Ja hogy nem is mondtam, hogy svájci? Azok valahogy erősebbek voltak. . . . Tehát az autóhoz jár 4db 17-es alufelni, elöl 215/45 r17-es Toyo Proxes 4E gumikkal (cserére szorulnak), hátul 225/30 R17-es ContiSport Contact jó állapotú abroncsokkal. 4db 15-ös alufelni frissen görgőzve, 195/50 r15-ös barum bravuris gumikkal (öregek, 2 még elmegy), plusz 4 db Hankook 190/560 15-ös slick versenyabroncs. Kb 1 nyíltnapot még tudnak. Fékekhez egy jó ideig nem kell nyúlni, motorhoz szintén, vezérlés, tőkék, 10w60-as Liqui Moly Racing olaj pár ezer km-el ezelőtt cserélve. Rengeteg infó, sztori van, hívj fel és mesélek: )"
Egy PT Cruiserrel azt csinálni, amire való: priceless.
De tuningolni, ebben a formában? Nekünk kifejezetten jó.
Hol is kezdjük? A sárvédőíveknél? A simlis szélvédőnél? A furcsán dudorodó motorháztetőnél?
Rendszámos, igen, forgalomban is járkál. Hátsó lámpa[...] Bővebben!Tovább »
Csontiéknak még mindig jó a dumájuk, bár azt "sajnálom", hogy a belteret nem fotózták. Egyébként (btw :) ) meg a Suzuki logóval ellátott háromágú felni különösen illik az autóthoz :D