A 4S, ha műszakilag makulátlan, akkor értékállóbb választás és különlegesebb, mint a sima szériakivitel.
Való igaz, hogy a 911-eseknél, különösen amióta átálltak erre a vízhűtéses és tömegtermelt nagy példányszámú dologra, mindenképpen a limitált darabok az értékesebbek. Legyen az egy jubimodel, egy GT-3 vagy GT-2, GTS, Sport Classic stb, még a 4S is ilyen, különösen a 996 esetében. Amúgy sok tesztből, német autós cikkből is az olvasható ki, hogy a 996 4S az egyik legjobban sikerül tizenegyes a 2000-es évek elejéről.
Én vásárlóként minenképpen a Szerémi útra gondolnék először, bár nem tudom hogyan dolgoznak és természetesen az eladótol is függ, de átvizsgál(tat)ás nélkül nem veszek autót, főleg nem Porsche-t :)
És persze a leellenőrizhetősége is nagyon fontos, mert mostanában mindenféle 1M km alatti autót behoznak, aztán meg megy az óra tekergetés, utána meg találja ki aki akarja, hogy mikor kéne vezérműszíjat, vagy más fontos alkatrész cserélni.
A 2007 után gyártott Mondeok amúgy nekem is bejönnek... dizájnra a Ford mostanság nagyon figyel.
Én speciel nem a Szerémi úton szervizeltet(t)em az autóimat, viszont amikor az eladói oldalon voltam, csak oda engedtem vinni, mivel ha bármi gebasz van (mondjuk leesik a csáposról, vagy valami :) ), akkor ott tudnak rá garanciát vállalni. Eladóként én nem szivesen engedtem akárkit a közelükbe, holott elismerem, hogy nagyon jó szakik vannak szerte az országban, csak ugyebár azok nem az általam ismert és megbízott emberkék.
Köszönöm, hogy ilyen segítőkész vagy, és külön öröm, hogy több Porsche is volt már a tulajdonodban.
Ha augusztusban az még teljesen oké, én azt hittem több mint 1 éve :)
(Megjegyzem most egy 2000ccm diesel Mondeom(2008) van és nem egy rossz autó, én szeretem, de ez tényleg nem állhatna hónapokig. :)
Azt hiszem mind a kettőt megnézem. Mivel én nem vagyok autószerelő (bár nem vagyok teljesen laikus)és még egy Porsche-m sem volt, még egy kérdésem lenne.
Hol, hogyan lenne érdemes vásárlás előtt átnézetni? Márkaszervíz, esetleg máshol?
Augusztus végén néztem emlékeim szerint. Ez annyira nem sok állás... ezeknél az autóknál elő szokott fordulni... ugyenár a kereslet nem túl nagy. Én a magyarországi, sérülésmentes, szervízkönyves, patika 130e km-es Cayenne-emet 7 hónapig árultam, kb 5 telefon volt, 3an jöttek megnézni szumma, a vevő még aznap el is vitte... szóval pár hónap nem jelent semmit. Ezek nem kombi manökendízelek :)
Köszönöm, igen első Porsche lenne, de ha ilyen régóta áll akkor nem is biztos, hogy megnézem. Be tudnád határolni, hogy mi az, hogy jóideje?
Azt láttam a képen, hogy szét van ülve a bal1, dehát mégiscsak 15 éves, ha elhanyagolt lenne az sokkal rosszabb lenne. Sohasem vennék elhanyagolt autót, én használni szeretném nem a pénzt dönteni bele, hogy valahogy egyben tartsam, az előző gazda hanyagsága miatt.
Amikor én keresgéltem, akkor ezt is megnéztem. Jóideje hírdetik, bár ez ezeknél az autóknál nem meglepő.
Egészen szép állapotban volt, kicsit a bal1 van szétülve, azon látszik, hoyg nem vitték túlzásba az ápolást.
Menni nem mentem vele, csak beindították. Hallásra semmi csúnyaság nem volt.
Végül én facelift-est vettem egy "kicsit" combosabb motorral, mert nem tudtam kibékülni ezzel az első lámpával... pedig próbáltam... de ez meg már ízlés... gustibus non est disputandum :)
Szóval menj el, szagolgasd körbe és érezni fogod, hogy mozdul valami vagy sem. Ha első Porsche vásárló vagy, akkor valaminek nagyon nagyot kell mozdulnia ;)
Persze nézesd is át alaposan, ha komolyra fordul...