Nagy nap lesz a mai,Barkast megyek kiásni.Papírjai nincsenek,de minden megoldható a mai világban.Az aljára (is)kíváncsi leszek.Kb 8 éve áll.Kutyák ásták körbe szépen lassan az idők folyamán.(kergették a patkányokat.... lesznek benne sztm.)
Eladó a képen látható új Barkas oldalfal, továbbá gyári új kédergumik (2 db első ajtóba való, 1 oldalajtóba és egy a hátsó ajtóba való! az oldalfalon felületi rozsda található a belső felén, de felületi! nincs szétrohadva!
4T Barkasosok, valaki tudna segíteni? Az 180mm-es kuplungos 1.1 - 1.3 VW motoroknál a VW önindító bendixe nem nyúlik ki eléggé a közdarabból, a Barkas-Wartburg félén pedig ritkább a fogazás. Lemelegítettük a fogaskoszorút a 180-as waresz lendkerékről, de bizony a VW lendkerékre egy fél mm híjján nagy, így elakadt a munka. Milyen módszer jelentene megoldást ilyenkor? Szeretném meghagyni a 180-as kuplungot, hobbi célra tökéletes és van is alkatrészem hozzá.
Ellenőrizd a fékközlőket (ívelt lapos vasdarab villás végződéssel és lépcsős bemunkálással az oldalán). El szokták lapítani őket, amikor már túlméretes a dob. A vállát meg elköszörülik, hogy a kézifék mégse támassza ki. Ez szokott a leggyakrabban galibát okozni. Beállítás előtt mindig állítsd alaphelyzetbe a kéziféket, legyenek jó lazák a kötelek. Ha már jó az üzemi fék, akkor kezdj el foglalkozni a kézivel.
Ja, és nézd végig a merev csöveket is, nincs-e valahol belapulva vagy összenyomva valamelyik.
Segítenék szívesen, de szerintem túl messze vagyok tőled (Szabolcsban).
valószínűleg áttették "motorkódra". már nem kötelező a motorszám, új autónál nincs is. motorkód van helyette. ha olvashatatlan a motorszám, már nem kap új motorszámot, hanem kódra teszik.
Gyerekek most vettem egy 8 személyes barkácsott.Az alvázszám stimmel a motor kodja nem a forgalmiba tipus szám szerepel 353b1000 felírattal.Ez mit jelenthet?Mit csináljak?
Szeretnék venni, egy nem annyira leharcolt állapotban lévő barkas b1000-est :) Ha valakinek van az tudna nekem írni egy emailt vagy akár itt a fórumon? Az sem baj, ha apró vagy kevésbé apró felújításra szorul! korrepetalas2015@gmail.com
Ha nem tévedek az a lényege a két nyomcsapágynak, hogy a régebbi kuplungszerkezeten van egy "kalap", ami miatt magasabbra kerül a nyomcsapágy és az új szerkezet feltételekor pedig beljebb kerül, ami miatt súrolhatja a nyelestengelyt, így az újabb csapágynak már van egy kis mozgástere, ami elviseli ezt a különbséget. Javítsatok ki ha tévedek :)
Kinyomócsapágyból kétféle van: hengeres fülű és lapos/szögletes fülű. A hengeres a régebbi fajta, az csak a régi 180-as szerkezethez jó. A lapos jó az újabb 180-as szerkezethez, és a 200-ashoz is.