Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zoli198004 Creative Commons License 2022.03.01 0 0 67846

Sziasztok!

 

Opel astra j 2015 1,6 100kw diesel

 

Melyik az az egység ami a motorvezérlő szoftvert tartalmazza?

Kaptam egy levelet miszerint kötelezően szeretnék tönkretenni az autómat

mert visszahívásban szerepel és a motorvezérlő szoftvert frissíteni kell , hogy kevesebb legyen a káros anyag kibocsátás.

De az autóm nem lesz gyengébb és kevesebbet sem fog fogyasztani! (Na persze)

 


Fizikailag a motorvezérlő egységbe töltik bele ezt a szoftvert vagy van egy központi egység ami tartalmazza ezt a szoftvert és ő vezérel mindent.?

Vennék egyet és a frissítés idejére kicserélném.(tetném)

ohceef Creative Commons License 2022.02.22 0 0 67845

Sziasztok!
2017-es K Astra Navi 900 Intellilink 2.5 térképfrissítésre tud valaki okosságot?
Előre is köszönöm!

pega72 Creative Commons License 2022.02.05 0 0 67844

Sziasztok! A következő hibajelenség megoldásában keresek segítséget:

Opel astra g 1.6 

Hibák: p0351,p0353,p0353,p0354

Inditáskor néha megjelenő nagyon gyenge szikra. Diaggal meghajtva tökéletes szikra mind a négy trafón. Főtengely jeladó cserélve. Mi adja az ecunak vezérléshez az impulzust? Van esetleg más jeladó aminek köze lehet ehhez? Vagy nagy a valószínűsége annak,hogy tipushiba, s ecu felújítás a megoldás? Megköszönném a segítő tanácsokat.

masterflash Creative Commons License 2022.02.05 0 0 67843

Meg tudja valaki mondani, hogy astra G -ben az utastérben a kábelköteg merrefelé van átvezetve a jobb oldali ajtó csatlakozójába?

 

Bal oldalon a küszöb borítás alatt megy hátra, jobb oldalon pedig ott jön előre, de hol lehet megtalálni az átvezető részt?

 

Ez a csatlakozó van a bal oldalon a küszöb végénél lévő L burkolat alatt. Alul mennek hátrafelé a kötegben a kábelek.

A visszapillantó fűtést szeretném megcsinálni jobb oldalra is. A bal oldali ajtóhoz a zöld csatlakozó fix részébe kellett egy papás érintkezőt rakni, és felkábelezni az ajtó csatlakozóig, és oda is kellett egy mamás érintkezőt rakni. Beraktama biztosítékot, meg egy relét.

Az ajtóban a tükör csatlakozóig bent vannak a kábelek. Tükörlapot cseréltem, csináltam saruzott kábelt és a bal oldal már működik. 

 

Viszont a jobb oldalt nem tudom, hogy hol kellene levenni, és merre van a kábelek nyomvonala?

Létezik az, hogy egy pin-re van kötve mindkét oldal vezetéke a zöld csatlakozóban?

 

Előzmény: vigusz (67842)
vigusz Creative Commons License 2021.12.19 0 0 67842

Sziasztok !

Opel Astra F Caravan 1,6 benzines az autó.

Gyújtáskapcsolót szeretném kicserélni - ehhez a zárbetétet ki kell szedni .... 

Most jön a probléma : semmilyen lyuk nem található felül ahol a betétet "tartó" reteszt egy vékony csavarhúzóval oldani lehetne ...

Kérdés ezek után : hogy lehet eltávolítani a zárbetétet ? A fenn levő videókon G-s ill Zafira modelleknél látható a csere - de ott mindenhol tisztán kivehető a kis lyuk amelyen keresztül oldani lehet a reteszt ...

Syz Creative Commons License 2021.11.25 0 0 67841

Sziasztok!Tanácsot szeretnék kérni.Az autó egy 2014-es,automata váltós Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI.Hibakód nélkül a következő jelenség lép fel: főleg intenzív gyorsításkor vagy emelkedőn az autó megtorpan,nem gyorsul tovább hanem az automata váltó visszavált.Ilyenkor újra felgyorsul majd megint elfogy a kraft.Ami eddig cserélve lett: üzemanyag szűrő és légtömeg mérő.Az üzemanyagban van injektor tisztító adalék mindig.Nem az enyém az autó,csak segítek egy ismerősömnek.

analóg Creative Commons License 2021.11.23 0 0 67840

Köszönöm!

Előzmény: 409 (67839)
409 Creative Commons License 2021.11.23 0 0 67839

Izé, most látom NZ és nem XE, akkor meg marhaságot írtam, ://  az X14NZ-s motor ugyanúgy központis és osztófejes mint a C14NZ. Környezetvédelmi különbség van közöttük.

Előzmény: 409 (67838)
409 Creative Commons License 2021.11.22 0 0 67838

Szerkezetileg ugyanaz a motor, csak hengerenkénti befecskendezést és DIS gyújtást kapott.

Előzmény: analóg (67837)
analóg Creative Commons License 2021.11.22 0 0 67837

Nem írtam bocsánat, egy Astra F vásárlás lenne, ez van az X14NZ02NX motorral szerelve. 

Előzmény: analóg (67834)
analóg Creative Commons License 2021.11.22 0 0 67836

Köszönöm erről a motorról van infóm. 

Engem a X14NZ02NX típus érdekelne. 

Előzmény: t.zsolti (67835)
t.zsolti Creative Commons License 2021.11.21 0 0 67835

Nekem b corsában  ( 95-ös ) van c14nz, nem gondolnám lomhának. De a helyén kell kezelni. Lehet vele elsőként indulni a lámpánál, de sok értelme nincs a városban. Valamiért időnként bepárásodik az elosztó fedél és ugrál mindenhova a szikra, kb havonta kitöröl és ok . De mivel ismert a kocsi előélete 147000km-el vettem 3 éve, minimális ráköltés volt. ( szélvédő berepedt 30e, katalizátor letört 32e ), pár kerékcsapágy, üzemanyag szivattyú ( na ezt kellett volna kicserélni mielőtt megállt ). A meleg levegő csövet le kellett húzni a kipuf.csonkról mert nem szabályzott és kb 1/2-L többet fogyasztott és gyengébben mozgott. 

 

Előzmény: analóg (67834)
analóg Creative Commons License 2021.11.21 0 0 67834

Sziasztok.
Új vagyok itt, biztos volt téma de nem igazán találom, illetve a Google sem nagyon segít.
Munkás autónak vásárolnék egy Astra F 1.4 Start autót.
A C14NZ motorról nagy futás teljesítményeket olvastam, megbízhatóak stb jókat láttam.
Ebben az autóban X14NZ02NX motorkódú motor van, nem tudok róla semmit.
Nekem a megbízhatóság és a futásteljesítmény elsődleges a fogyasztás mellet. Elterjedt motor, megbízható, olcsók az alkatrészei? 
Nem számít, ha gyenge, és lomha.
Gondolom itt sokan ismeritek, mi a véleményetek róla.
Megköszönök minden okosítást a motorral. és az autóval kapcsolatban.
Főként mire figyeljek vásárláskor, esetleges típushibák voltak?
Köszönöm ha segítesz a válaszoddal!

Megosztó568 Creative Commons License 2021.11.13 0 0 67833

Sziasztok!

Tudnátok nekem abban segíteni, hogy egy G Astrában az EGR csatlakozójának vagy vezetékének mi a neve és hogy lehet-e ellenállást mérni rajta?

Kb 3 hete volt egy egér cserém. Azóta hibátlanul, check nélkül ment. Ma egy autómosást követő 3. indulásnál az alapjárat ugrált majd annyira leesett, hogy leállt a motor. Pöccre röff majd ugyanez plusz check. Gyanús, hogy nem-e a vezeték húz vagy hasonló.

Esetleg alapjárati motorra gondolnék.

Sikerült hazajutnom vele, de menet közben hol világított hol nem a check idegbaj jelző. Amikor éppen nem világított akkor rángatott kellően. Szvsz ha az egér lenne rossz akkor az folyamatosan rossz lenne... 

popek Creative Commons License 2021.11.13 0 0 67832

Szia,

Az indítási fordulat 280 és 420 között volt, az előbb néztem meg, a nyomás 380-400 között van, ez szinte rögtön meg van ahogy elkezd indítózni. Kézi 6 sebességes a váltó.

Előzmény: 409 (67831)
409 Creative Commons License 2021.11.12 0 0 67831

Nézni kellene mennyi  idő alatt épül fel az induláshoz szükséges railnyomás (~200bar) Ha ez több mint 1.5sec, akkor nem indul. A lehúzott csatlakozó az ECU számára hideg motort jelent, olyankor nincs időkorlát, ahogy indítási fordulatszám korlátozás sem. Mennyi az indítási fordulat amikor nem indul? Kézi, vagy automata váltós?

Előzmény: popek (67830)
popek Creative Commons License 2021.11.11 0 0 67830

Sziasztok,

 

Adott egy 2010-es 1.7cdti 110le Meriva B autó. A probléma az, hogy melegen ne indul be. Volt több szerelőnél, opel szervizbe is.

Az eddigi szerelők javaslatára az autóba ki lettek cserélve a következők.

-főtengely jeladó

-vezérműtengely jeladó

-üzemanyagszűrő

-hűtővízhőmérséklet jeladó

-4 db porlasztó felújítva

- önindító

Ezeken kívül természetesen nincs hibakód, minden szerelő megnézett minden adatot-élőadatot és mindent rendben talált. 

Miután felmelegszik 40-50 fokra már nem akar beindulni csak teker, de ha lehúzom a hűtővízhőmérséklet jeladó csatlakozóját rögtön beindul akármilyen meleg. 

Esetleg van valamilyen ötletetek, hogy mi lehet a hiba? 

 

Köszönöm.

gábor 321 Creative Commons License 2021.11.06 0 1 67829

Sziasztok! 

Újra üzemképes a Zafiránk.

Mint írtam, adagoló elektronika hiba volt, a motorkód alapján. A szerelő megjavíttatta egy ezzel foglalkozó cimborájával (szeged környékén). Konkrét összeget nem tudok írni, mert egy kinyomócsapágy csere is volt az árban. 100 ezer Ft-ot fizettem az egész szerelésért.

Szerelésmentes kilométereket mindenkinek.

Gábor

Előzmény: farkas-j (67826)
sappada Creative Commons License 2021.11.03 0 0 67828

Üdv mindenkinek !

Kedves Opelesek !

Márka váltás miatt eladóvá vált Mokkához tartott Thule XG-12 pro hóláncom, esetleg valakit érdekelhet?

 

gábor 321 Creative Commons License 2021.10.12 0 0 67827

Még egyenlőre a szerelő próbálja javítani. Ha valami megoldás született és újra működik, jelentkezni fogok.

G.

Előzmény: farkas-j (67826)
farkas-j Creative Commons License 2021.10.05 0 1 67826

Légy szíves írd ide a fórumba a megoldást, hogyha másnak is ilyen problémája lenne, visszaolvasva gyorsan megtalálja a lehetséges megoldást. Köszi!

Előzmény: gábor 321 (67823)
Gabexka Creative Commons License 2021.10.02 0 0 67825

Pontosabban a motorvezérlő kábelkötegével lenne probléma.

Előzmény: Gabexka (67824)
Gabexka Creative Commons License 2021.10.02 0 0 67824

Sziasztok!

 

Van egy 97-es 2.0 dízel B Vectrám. A motortérben kábelköteget kellene cserélni, mert eléggé kezd elfáradni. G astra ugyanilyen motorú (x20DTL) kábelkötege mennyire lehet vele kompatibilis?

gábor 321 Creative Commons License 2021.09.30 0 1 67823

Már meg is oldódott. Gugli a barátunk.

 

gábor 321 Creative Commons License 2021.09.29 0 0 67822

Sziasztok! 

Segítségre lenne szükségem. 

Adott egy 2001-es évjáratú 2,0-ás diesel Zafira. Km állás 300.000 (majdnem)

Beindítás után a kocsi egyszerűen leállt, mint ha elfogyott volna a gázolaj belőle. Semmi dadogás, leállt és kész.  Önindító pörgeti, de nem akar beindulni. Önindító, akkumulátor, üzemanyag szint jó (tank nem üres). Üzemanyag az elmúlt 1 évben csak Shell V power.

Szerelő computerrel rácsatlakozott, a következőz írta ki.     

P1630-(A) Kritikus rendszer meghibásodás.

Kb egy éve, csinál olyat az autó, hogy teljesen mindegy, hogy garázsba, vagy szabadba állt, télen- vagy nyáron, viszont általában az első indításoknál (tehát nem üzem meleg motornál), akár 3-4 másodpercig is kellett önindítózni, mire beindul. Viszont most a napokban is volt, hogy a szabadban aludt és reggel a 10 fokba a kulcs elfordításával azonnal indult! Mikor tovább kellett önindítóznom, kegyetlen el nem égett gázolaj szag maradt utána.

Mi lehet a probléma? 

Szerelő adagolóra tippel, de nem tudni, csak elektronika, vagy kompletten az egész.

Alvázszám: WOLOTGF.......

Válaszokat előre is köszönöm.

Gábor

t.zsolti Creative Commons License 2021.09.12 0 0 67821

Injektorok ki, letesz egymás mellé papírra és ellenőriz , mennyi a mennyiség.

Előzmény: attika699 (67809)
409 Creative Commons License 2021.09.01 0 0 67820

Nekem nem is kell, nem én kérdeztem. :)

A jóég tudja milyen meggondolás alapján, de van olyan ECU amit nem tudja a tempomatot. Ezért kérdeztem, hogy az övé tudja-e, mert ha nem, akkor esélytelen.

Előzmény: farkas-j (67819)
farkas-j Creative Commons License 2021.09.01 0 0 67819

A 2005-ös Z14XEP Merivamba is utólag lett tempomat beszerelve. Minden vezeték bent volt. Egy indexkart kellett cserélni és egy kuplungkapcsolót kellett beszerelni. Engedélyezni a fedcomban és a motorvezérőben. Kb 20 perc volt a szerelőmnek. Sajnos nem tudom megadni a szerelő elérhetőségét mert tavaly elhunyt :-(((

Előzmény: 409 (67817)
lesi fotós Creative Commons License 2021.08.30 0 0 67818

Felejtsd el...

Előzmény: Mi Si (67816)
409 Creative Commons License 2021.08.28 0 0 67817

A motorvezérlőd tudja ezt a funkciót?

Előzmény: Mi Si (67816)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!