Kösz kipróbálom)))) hidegen kondenzvizszeru dolog jön ki. Belenyúlok a kipufogoba akkor fekete olajos lesz az ujjam ami alig jön le. Amúgy szarabbul is megy. Lehet a katalizátor kezd eldugulni? Ja és a bal oldali cső kormosabb kívül. Küldök képet. Feketén füstöl túráztatasra.
Elég ködszerű cseppeknek tűnnek, ez fura. Sokkal nagyobb cseppekre számítottam, ez majdnem dezodorált. Lehet hogy mégis xar valamelyik szelepszár tömítettsége? Hidegen nem nézted még, hogy első indításkor mit köp ki a cső vége?
A terelőlemez csak egy darab kb. trapéz alakú lemez akármiből, meghajtva és ráfogva a kipuff végére egy bilinccsel úgy, hogy a kiszélesedő rész belelógjon a gázáramlásba. Mint régen a Barkason. Pár tíz km után lehet látni rajta az olajat - ha van -, mert ha bentről jön, nem tud szétszóródni és porlasztódni. Csak egy foltot alkot a lemezen. Hülyén néz ki, de hasznos.
A kondenzációs víz és hidegen a benzinmaradék is rácsapódik, ezért lehet rá ragasztani vmi papírt vagy ráhúzni fehér textilt. Egyszer csináltam, akkor mondjuk egy szalvétát gumiztam rá befőttesgumival, bevált.
Mondjuk lehet hogy egyszerűbb lenne ránézni az elejére rendesen.
Kösz a tippet ilyet honnan lehet szerezni? Most mentem vele 1000kmt hosszú úton és pont 1l ment ki. Na igen az alját száraznak látom de meg fogom nézni jobban szerelőaknából.
Ez sokkal inkább hangzik külső olajfolyásnak, mint olajevésnek.
Klasszikusan akkor terül így ki az olaj, ha valami ereszt, a menet közbeni alsó kis nyomású tér és a légsebesség (Bernoulli) leporlasztja az autó a lecsepegő olajat ide és a hátsó örvény meg kicsapja a seggére. Nem feltétlenül lesz olajos az alja és néha k. nehéz észrevenni a forrást (kartergázcső alja, kartertömítés, vmelyik tengelyvég, szelepdeknitömítés a tűzfal felől pl.)
Kipufogón érkező olajból marha sok kéne hogy beterítse, és annyi olaj transzportálása az égéstéren át nyomot hagyna a teljesítményen is.
Tegyél valami olajcsapdát a cső végére vagy a csőbe, kiderül. Terelőlemezt, fémháló-golyót, ilyesmit. Ha olajos lesz, ott jön ki.
Az igen. Van ilyen is lehet nálam is valamit elbénaztak de nem tudom hogy fog kiderülni hogy mit. Ha szétszedik megint akkor új tömítések mindenhová ami marha sok pénz. Aztán lehet hogy kitalálják hogy dugattyú gyűrű és akkor fizethetnem én az egészet. Ha nem vagyok ott azt mondanak amit akarnak.
Nekem egyszer volt olyan, hogy a saját szerelőmnél elvégzett második kuplung csere után alapjáraton remegett az autó. Visszavittem , hogy itt valami nem jó, de ők kötötték az ebet a karóhoz, hogy de igen, nézzem meg, ezt a szettet adja a program a kocsimhoz. Majdnem egy évet jártam így az autóval, amikor felmérgeltem magam, és lesz, ami lesz alapon elvittem máshová. Ott raktak bele másik kuplungot, és csodák csodája, jó lett. Kiderült, hogy nem belevaló kuplungszett került bele, valami kis csapnak a helyét ki kellett flexelni, hogy bemenjen, emiatt elvesztette a kiegyensúlyozását és ütni kezdett, a főtengely szimeringet is szétverte, folyt az olaj, így azt is megcsinálták. A kiszerelt alkatrésszel, és a számlával visszaballagtam a szerelőmhöz, és kifizettettem vele az új alkatrészek, munkadíj és a motorolaj árát.
Lutri volt, de bejött, és az autó is visszanyerte a komfortját.
Sikolas megvolt. Szelepszar vezetőt cserélték Hengerfej nyomasproba is volt. Minden olajjal és vízzel kapcsolatos tomitest cserélték. 95 óta járok hozzájuk azért mert jól csinálták a dolgokat. Eddig. BFQ Octavia a motor.230000 km .
Hengerfej síkolás megvolt-e pl.? Nem írtad milyen motorról van szó, de pl. a "régi Skoda motorok" még hüvelyesek voltak, ott azokat is igazgatták ilyenkor ha szükséges volt. Ami biztos, valami nem kerek a munka körül. Lehet, egy normális helyen kellene megnézetni.
Nem értek az autószereléshez, de számomra egyetlen pontra mutat az egyszerű "paraszti" logika. Ha HF tömítés csere volt, gondolom, a HF-et is revízióztak. Ha vmelyik szelepszár szimering cseréje nem sikerült tökéletesen (esetleg nem is lett cserélve, csak sérült a folyamat során), akkor ott bekerülhet olaj az égéstérbe.
simán le, vagy eltörhet egy SMD alkatrész és már kész is a baj. A miénk is jó sokszor leesett már, a hátulját már csak a szentlélek tartja, de még működik.
Gondoltam. Még jó, hogy a telefonon van ir, addig át lehet hidalni a helyzetet. Esett már le másik távírányító is, nagyobbat koppanva, annak meg semmi baja nem volt. Fene vigye, ez is fogyóeszköz lett. Persze műanyag fülek fogják, csavar sehol, egyszer már szétszedtem, többször nem ajánlatos. De hogy mi tud tönkremenni, mégha esik is, egy áramköri lapon, ami vastag plasztikkal van körülvéve, azt nem értem.
simán gtk-nak mondanám, ha valami régebbi, akkor talán érdemes lehet foglalkozni vele, de a megbontásnak sanszosan nyomai lesznek. Egyébként ezek viszonylag olcsón pótolhatók.
Bocsi, off jön. Tudom, hogy szoktak erre járni e.műszerészek. Van egy LG Magic Remote-om, ami tegnap x-edjére leesett és végleg. Belül semmi sem tört el, ennek ellenére nem működik, a bekapcsoló gomb sem villog pirosan már, amikor nyomkodom. Javítható-e vagy gtk? Köszi!
Miután 6mm-es szegecsek vannak benne, ha azokat kifúrod, 6mm-es (+ egy kicsi) lyuk marad a helyükön... A csavaros megoldásnál M6-os csavarokkal van rögzítve, ergo a panelon lévő lyuk megfelelő, de az ajtóban lévőket fúrni kell megfelelő méretre a szegecsanyákhoz. És ugye szerszám is kell az anyák beszereléséhez. Ha acél anyákat akarsz betenni, ahhoz komoly szerszám kell. Az alunak meg kevés értelme, megeshet, hogy egyszer használatos lesz, akkor meg ott vagy ahol a szegeccsel most.
Úgy értem, hogy az ajtókereten (nem a tartólemezen) lévő furatok, amikbe a szegecsek mennek, átmérőben megegyeznek-e a korábbi szériában (2004 előtti) alkalmazott csavarok átmérőjével, azaz a szegecselés helyett lehet-e (korábbi szériák) bontott, menetes csavarjait használni.