Elméletileg, legalább is az év elején Robb nem kapta meg a penskes technikai támogatást, lehet, hogy mostanra változott. Igen, jelenleg nem tűnik rossz lónak ez az A.J. Foyt csapat, ezt bizonyítja Ferrucci 10. helyezése, amit te is írtál, csak furcsáltam, hogy nem maradt a MSR-nél, pedig eléggé beleillett a csapat környezetébe, és nem tudom, hogy hogyan fogja érezni magát/milyen hatással lesz rá egy konzervatívabb környezet. Aztán az is lehet, hogy ez egy nagyobb terv kezdete (későbbi penskes ülés).
Canapinó témához: Az argentin nem lett volna rossz, megvan a tehetsége, a tempója, és egész jól tudott alkalmazkodni az open wheel autókhoz. De a rajongóbázisa toxikus, ő maga rendkívül rosszul kezelte ezt a helyzetet, sőt még szította is a tüzet. Meg idén volt mégegy nagy problémája, amiért nem volt maradása. Hogy kicseszett sokat hibázott, és jobbnál jobb pozicíókat bukott el ezek által. Indy500: Top10 határán harcol, nagyon jó tempója van, de gyorsan hajtott a pit roadon. Iowa: Jó tempó, jó rajthelyek, majd ütközés és megforgás. Toronto: Jó rajthely, majd kirobbantja az argentin-kiwi háborút. Egy kiscsapatnál, anyagi támogatás nélkül és ilyen teljesítménnyel nem maradhatott. Hollingernek valszeg elege van az argentinokból, örülhet Juncos, ha ő a csapatnál maradhat, és nem veszi meg Brad a részesedését. Colapinto szerintem nem fog esélyt kapni, az előző mondatban kifejtett helyzet miatt, Daly ideiglenesen jó megoldás lesz, főleg Gatewayen. Jövőre a 78-as olyan versenyzőnek lesz kiadva, aki rendelkezik büdzsével, így jöhet a képbe Armstrong, aki a Ganassinál bekövetkező redukciónak köszönhetően hoppon maradhat, vagy esetleg Fittipaldi, mert a hírek szerint neki is kiáll a rúdja az RLL-től.
Dalyvel se lesznek előrébb, Indy500-on kívül én olyan nagy oválszereplésekre nem emlékszem tőle az utóbbi évekből. Pagenaud helyett is ő ugrott be tavaly pár versenyre megmentőnek
Jövőre talán opció lehet a srác, idén viszont rutinos oválversenyző kell a csapatnak, hogy valahogy LC helyre verekedje be magát a 78-as autó. Gondolom ezért is teszteltek Dalyvel...meglepne, ha nem ő lenne a befutó.
Azért ahhoz képest, hogy milyen múlttal jött ide, simán hozta az alapszintet (sőt!)..sok open wheel neveldéből jött gyereket is állva hagyva. Az már más kérdés, hogy gyűlölködő hazai rajongótábora (illetve annak egy része) őt magát sem tette szimpatikusabbá.
Ex-Red Bull Junior Team driver Juri Vips will return to IndyCar Series competition at Portland later this month in a fourth Rahal Letterman Lanigan Racing entry.
BREAKING NEWS: Juncos Hollinger Racing announces they have mutually parted ways with Agustín Canapino for the remainder of the 2024 NTT #INDYCAR SERIES season.
Az olimpiai szünetet megtörve többen is teszteltek tegnap az IMS road course-on.
Conor Daly ugrott be Canapino helyére, nicns hír arról hogy mi van az argentinnal vagy ennek mi volt az oka.
Rahaléknál ment Zane Maloney, F2-ben versenyzik. Annak ellenére, hogy Vips-nek van ígérve Lundgaard helye, mégis kipróbálgatnak másokat is.
Andrettiék bejelentették, hogy Jamie Chadwick szeptemberben tesztel náluk Barberben.
És Nico Varrone (argentin) neve is bekerült a körforgásba, aki már több IndyCar csapattal is felvette a kapcsolatot és itt szeretne versenyezni jövőre.
A neve a sportautózásból lehet ismerős, és hiába nyert már 23 éves korára Le Mans 24 órást és Rolex 24 órást is, kergeti gyerekkori álmát, ami az IndyCar.
Augusztus 7-én többen mennek tesztelni ismét a Nashville-i oválra, ahol legutóbb a gumiteszt nem sikerült valami fényesen.
And Herta believes the long-awaited win could spark a late push to make a run at Chip Ganassi Racing’s leading man.
“It's possible,” Herta said. “In testing we were quite a bit better than Alex at Milwaukee.
“That's not to say that they're not going to find more speed when we go back. That's a big points weekend. That's basically double points with two races there.
“We've had success at Portland. We were on to basically win there last year until we got a speeding penalty. We've had really good cars at Gateway. Qualified second there.
“There's a lot of tracks that we've had success at in the past coming up. Yeah, I have never put my head down and said the championship is over at any point just because you never know in IndyCar.”
De én ezzel pesszimista vagyok, Palou-nak azért elég jó éve van és amíg a riválisai felváltva hibáznak, ő pedig stabilan hossza a top5-öket, addig nem lesz gondban.
RACER understands IndyCar’s race control’s activation of the caution system coincided with Ericsson’s impact into O’Ward, and prior to the back-to-back hits from Fittipaldi and Ferrucci, but those on their way into the corner behind Ericsson who became involved were either unable to see or react to the yellow in time to avoid O’Ward. RACER also understands race control will review all aspects of the crash and communications that took place in the corner.
Oward megforgása után egyébként mögötte elkezdték lengetni a zöld zászlót, ami arra utal, hogy legalábbis a kanyarban lévő marshallok reagáltak az eseményre, hiszen ha a veszélyzóna végét jelző zöldet elővették, elvileg elő kellett venni az elejét jelző sárgát is. De ez nem látszott a TV felvételeken - én legalábbis nem láttam. Én nem igazán hiszem azt, hogy ha még meg is pillantják a sárga jelzést, Fittipaldiék nem csúsznak-e ugyanúgy rá Patóra, mert a lendületen és a kanyarodás ívén már nem biztos hogy tudtak volna változtatni.
Az a baj így mindig elkezdek reménykedni a következő évvel kapcsolatban és mindig hoppon maradok mert 5 erős autót kell legyőzni évtől évre 3 Penske és 2 Ganassi....
Andretti csapatban jobban érzem hogy bajnokok lehetnek mint mondjuk a McLarenben, és most azt érzem jövőre osszeallhat😅😅, Herta megnyeri a bajnokságot, Kirkwood is erős lesz és hogy azért jusson egy falat a harmadiknak is Ericsson megnyeri az Indy 500- at 🙂