Keresés

Részletes keresés

siófoki35 Creative Commons License 2020.11.17 -2 2 464228

Nem arról volt szó, hogy hiány van dízel járműból? Akkor ne drót alatt járassuk már őket... (kivéve azokat persze, amik a Pécs-Villány vonalra lemennek, és szerelvénymenet spórolás címén járatban mennének le)

Előzmény: zjakabfi (464226)
Lovrin Creative Commons License 2020.11.17 -1 4 464227

Mert aztán annyi de annyi szabad desirónk van hogy nem tudjuk hova tenni őket a dízeles mellékvonalakon, rohangáljanak csak drót alatt fővonalon.

Remélem hogy nem így lesz.

Előzmény: rutthin (464223)
zjakabfi Creative Commons License 2020.11.17 -2 0 464226

Drót alatt, iranyváltással Dombovaron, kiváltva a  Pécs-Dombovár személyeket? 

Előzmény: rutthin (464223)
Lukács55 Creative Commons License 2020.11.17 -1 0 464225

Kitől tudod?

Előzmény: rutthin (464223)
zjakabfi Creative Commons License 2020.11.17 -2 0 464224

Akkor búcsúzik a Pécs-Tapolca vonat?

 

Tópart meg a Déli parti között fog indulni Szentgyörgyről?

Előzmény: rutthin (464223)
rutthin Creative Commons License 2020.11.17 -1 1 464223

Úgy néz ki, igen! Június 15.-től meg Pécs.

Előzmény: zjakabfi (464216)
1047 005-2 Creative Commons License 2020.11.17 -1 2 464222

Dehogynem lehetne,sőt a vonatok hosszát is lehetne csökkenteni a "rossz" időszakban közlekedőknél.

Előzmény: riezaK (464186)
geo9889 Creative Commons License 2020.11.17 -1 1 464221

Igen. 

Előzmény: zjakabfi (464216)
sosiforda Creative Commons License 2020.11.17 -1 0 464220

Ezt a tavaszi leállítás után Szerbiában és Horvátországban helyi közlekedésben csinálták meg, a nagy leállás után Belgrádban és Szabadkán, illetve Zágrábban és Fiumében/Rijekában/  is állítottak vissza helyi járatokat a kórházi, stb. dolgozóknak.

Vasúti visszaállításról ott nem tudok.

Előzmény: paca664 (464219)
paca664 Creative Commons License 2020.11.17 -1 0 464219

Tavasszal Ukrajnában is leállították, majd gyorsan rájöttek hogy azért a vasutasoknak és a kórházi dolgozóknak valahogy mégis el kell jutniuk a munkahelyre. Néhány személyvonatot szolgálati jelleggel visszaállítottak. Szlovéniával ellentétben itt vannak távolságok viszont az embereknek többnyire nincs autójuk.

Előzmény: sosiforda (464194)
sssey Creative Commons License 2020.11.17 -2 1 464218

És ha nem menne be a nagyállomásra? :-)

Előzmény: Fizolti (464212)
shadoe Creative Commons License 2020.11.16 -2 2 464217

Ja, és a fülöpszállási vonal meg dugájába van dőlve, mert az 52-es út felől biztos nagyon jól járható a kétsávos iskola- és csúcsidőben. 

Előzmény: -Smiley- (464207)
zjakabfi Creative Commons License 2020.11.16 -1 0 464216

A Győr-Szentgyörgy interregiók menetrendváltástól Kaposvárig fognak járni?

laminát Creative Commons License 2020.11.16 -2 2 464215

Mivel Kecskeméten irányt kellene váltania, ami 7 perc, így nem jönne ki a matek.

Előzmény: Fizolti (464212)
Lukács55 Creative Commons License 2020.11.16 -1 0 464214

Nem lesz visszaállitva, nem lenne rá elég utas.

Előzmény: -Smiley- (464213)
-Smiley- Creative Commons License 2020.11.16 -1 0 464213

Feltéve ha nem késik... Ha meg késik akkor borul az egész.
(Amúgy az nem lesz visszaállítva Kaposvárig? Vagy annyira nem volt utas Baja után?)

Előzmény: Fizolti (464212)
Fizolti Creative Commons License 2020.11.16 -1 3 464212

Az IR érkezése Kecskemétre  páros óra 37, visszaindulás páratlan óra 21, A jelenlegi Kecskemét-Hetényegyháza menetidő 16 perc, másik irányban 18, ebből nekem úgy tűnik, hogy ezeknek a vonatoknak a meghosszabbítása tud kijönni.  

Előzmény: Lovrin (464206)
Abymot Creative Commons License 2020.11.16 -3 0 464211

Ha találva éreztétek magatokat, akkor lehet, hogy hozzátok (is) szól a kérésem/kérdésem.

Előzmény: r1232 (464210)
r1232 Creative Commons License 2020.11.16 -1 1 464210

Én is. :DD

Előzmény: Zolas (464209)
Zolas Creative Commons License 2020.11.16 -1 1 464209

Erre adtam egy mínuszt 😁

Előzmény: segélyvonókészülék (464200)
riezaK Creative Commons License 2020.11.16 -4 0 464208

Ha lenne értelmes átszállás is Budapest felé, lehet kihasznált lenne az is, de sztem ezt majd a 142 felujitásával érdemes meglépni. 

Előzmény: -Smiley- (464207)
-Smiley- Creative Commons License 2020.11.16 -3 4 464207

Állítólag Hetény felől közúton sok esetben 50-60 perces dugók vannak, és mintegy "elővárosi fejlesztés" tervezik ezt bevezetni.   Bár ennyi erővel már elmehetne Mizséig is óránként. Mizse alsónál ki lehetne építeni egy 4 vágányos végállomást, sokkal közelebb lenne a központhoz mint a mostani Mizsei állomás

Előzmény: Lovrin (464206)
Lovrin Creative Commons License 2020.11.16 -1 3 464206

Nem hinném hogy a szerelvénymenet spórolás lenne a háttérben, az nem indokolna 9(?) pár járatot.

Én úgy tippelem inkább valamelyik Kecskeméten végállomásozó viszonylat fordulóidejébe fér bele, és azért csak hetényig, mert nincs több idő.

Az igazi előnye ennek a viszonylatnak nem a hetényi utasok kiszolgálása lenne, hanem Baja v. Lakitelek felől érkező/felé induló utasoknak a vasút sokkal jobb területi lefedettséget biztosít, adott esetben megspórol egy helyijáratos átszállást. Kecskemét-Máriaváros nagyon jó helyen van a bejáró forgalom számára, középiskola, főiskola egyetem, uszoda párszáz méteren belül. Ha meg van idő kirohanni hetényig, akkor az jó, tömegeket szerintem se vonz, helyi bérlet elfogadásával talán kialakítható egy állandó utaskör. Szerintem jó kezdeményezés, és remélem ténylegesen valamelyik meglévő viszonylat lesz hosszabbítva, nem csak úgy helyijáratként rohangál egy szem bézé. (Bár a semminél az is több, mert most áll egy helyben fél napot két kanyar között.)

Előzmény: D F T (464202)
siófoki35 Creative Commons License 2020.11.16 -1 1 464205

De akkor miért csak Hetényig megy járatban?

Előzmény: D F T (464202)
01016-25 Creative Commons License 2020.11.16 -1 1 464204

Hetényegyházáról? Mégis minek?

Előzmény: D F T (464202)
Lovrin Creative Commons License 2020.11.16 -2 5 464203

2020. november 18-án megrendezésre kerül az idei Közlekedéstechnikai Napok konferencia, amely idén online lesz és ingyenesen be lehet csatlakozni Microsoft Teamsen keresztül.

 

A tervezett program

13:00 – 13:10

Köszöntő - Horváth Zsolt Csaba, KTE Általános Közlekedési Tagozatának elnöke

13:10 – 13:20

Elnöki megnyitó - Perger Imre nyugdíjas MÁV igazgató

13:30 – 14:00

„Versenyhelyzetek a helyközi személyszállításban - a piacon és a piacért” - Ács Balázs integrált közlekedési vezető KTI

14:00 – 14:30

MÁV-START: „A MÁV-START tervei és lehetőségei” - Dr. Kormányos László szolgáltatásfejlesztési és értékesítési vezérigazgató-helyettes

14:30 – 15:00

„Az InterCity újrapozícionálása, a távolsági közlekedés jövője” - Földiák János szolgáltatásfejlesztés vezető MÁV-START

15:00 – 15:10

Szünet

15:10 – 15:40

„A közös helyközi tarifa létrehozásának lépései” - Dr. Tóth-Maros Dániel értékesítési szakértő MÁV-START

15:40 – 16:10

"A nemzetközi vasúti személyforgalom 1991 után - világok és vasutak változásai közt" - Dr Sinka Péter nemzetközi üzleti szakértő MÁV-START

16:10 –

Egymás közt, szabadon - beszélgetés az elhangzott előadások nyomán.

 

https://ktenet.hu/hirlevelek/szakmai-ajanlasok/esemenynaptar/kozlekedestechnikai-napok-a-szemelyszallitas-tortenete-belfoldon-nemzetkozi-forgalomban

 

D F T Creative Commons License 2020.11.16 -3 1 464202

Kihasználva nem lesz, de a Pusztametrót el kell juttatni Lajosmizsére.

Előzmény: -Smiley- (464198)
riezaK Creative Commons License 2020.11.16 -3 7 464201

szerintem van aki scripttel minuszolt, van mikor már akkor minusz egyed van mire BETÖLTI amit elküldtél.

Előzmény: segélyvonókészülék (464200)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2020.11.16 -6 5 464200

Sz..d már le! Valaki csak mínuszolni jár ide.

Kívánjuk, ez legyen élete legjobb szórakozása! 😉

Előzmény: Abymot (464199)
Abymot Creative Commons License 2020.11.16 -3 4 464199

Megérhetném a hozzászólásom - általam egyelőre ismeretlen - mínuszolóit, hogy 1-2 mondatban fejtsék ki egyet nem érésük okát?

Sajnos így nem tudom, hogy ki, miért és mit gondol (pedig a fórumra a véleménycsere szándékával írok).

Előzmény: Abymot (464187)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!