Én hittem volna neked, ha bármivel alátámasztottad volna az állításodat, de nem sikerült.
Ahogy már írtam előzőleg, továbbra is marad a "mese habbal" az Autolok 2000 roncsolás nélküli nyitása. Legalább megnyugodhatunk és biztonsággal használhatjuk továbbra is :)
Srácok ne marjátok egymást feleslegesen, nem kell senkit se pro-, se kontra győzködni minden állításnak az ellenkezőjéről. Mindenki abban hisz, amiben akar, és ez így van jól. Így nyugodt az ember, hogy szerinte a legjobbat adta az autójának a védelmi képességéhez. Aki kormányzárra esküszik, az úgy is azt fog venni, aki másra, az meg azt. Azzal, hogy pl én azt állítom, hogy kényelmetlen a kormányzár használata, azzal nem minősítem magát a szerkezetet, csak a saját szokásaimhoz viszonyítva tartom macerásnak( autó leállít, kocsiból ki, csomagtartóból elő a kalodát, vissza a kocsiba, felrak, kiszállás.....induláskor ugyanez fordítva, no ez nekem a macera...) Még a váltózár is, (már egy nem tudom hogyan magyarázzam el, de megpróbálom) egy "visszább sorolása" az autó modern képességeinek. Gondolok itt arra, hogy zsebben a kulcs, csak közelítesz az autódhoz, és már nyílik a járgány, ez, tetszik, nem tetszik egy akárhány százezres tétel az autóban. Ha akarod, ha nem ebben a felszereltségben ez van és kész. Most tekintsünk el attól, hogy "...minek vettél ilyet te barom..." megközelítéstől. Azért vesz ilyet valaki, mert vagy tetszik neki, vagy ebben az autóban az ő általa választott felszereltségi szinthez ez tartozik, ha akarja, ha nem. No, ha már megvette az illető, akkor ebből a kényelmi fokozatból, még-egyszer: csak odalép a kocsi mellé, és már be is ül, majd nyom egy gombot és már megy is, mindezt úgy, hogy egy kulcsot sem kell előszednie. De, ha ott díszeleg az autójában a teljes kormányzár, akkor ebből a kényelmi fokozatból csinál magának, illetve közbeiktat egy "tuto lakattal" nyitható(mindenképpen elő kell venni kulcsot) kérdést. No akkor minek fizetett az autó kulcs nélküli nyitás/indítás extráért? Kéretik nem anyázni, hogy ha hülye, haljon meg.....Megvette, mert kell, és kész. Ennyire egyszerű ez, és igen a legjobb az lenne, ha az első tolvajt felakasztanák nyilvánosan, biztosan meggondolná a többi marha, hogy megéri-e?
De a kérdés még mindig nyitott, egy ilyen ember, akkor mégis mi a búbánatos lófingot szereltessen az autójába? Komolyan mondom, a váltózárral még csak-csak elvagyok, mert egyszerűbbnek érzem(nem jobbnak) mint a kormányzár. De azzal is tisztában vagyok, hogy kellene valami belsőtér, vagy motortér, vagy akár a kettő együttes védelme még, hogy még inkább elkerüljék az autómat. Nos utánajárni nem egyszerű, mert bárkit hívsz csak a saját cuccát isteníti(természetesen), ha fórumon kérdezel, azonnal leütnek, rácsapnak egy ajánlatra, hogy az azért, vagy ezért nem jó. Nem biztos, hogy rossz szándékkal, hanem csak azért, mert ez a fórumok sajátossága, és mindenki a saját megoldásában hisz(ez sem baj), csak a kérdező(jelen esetben én) ezzel nem jutok előrébb.
Mindenképpen döntök a napokban, hogy melyik megoldás mellé tegyem a voksomat, és ha valakit érdekel, majd megosztom a tapasztalatokat is.
A képeket látom, de azt nem, hogy roncsolás nélkül kinyitották volna.
Nem kell nekem hinni. Telefonáld körbe a szakembereket, hogy ki tudja kinyitni a autolok 2000-et roncsolás nélkül. Tavaly én megtettem, akkor még senki nem vállalta.
Meg a fagyasztós és az olyan zárnyitós mókák, amit egyik lakatosnak sem sikerül élőben megmutatnia. Esetleg egy modern autón a teniszlabdás kamuzás :-D Aztán akad még ingyen energia generátor és ott a Terminátor is, mikor a higanyember kijön a tűzből és újra összeáll. Meddig soroljam?
De a 2000-et is nyitották, ha jól emlékezem a cég fel is kért jó pár embert közülük, remélem azért mindkét eszközön megoldották a védelmet vagy megnehezítették a nyitást.
Az hogy te kivel találkoztál, az egy másik kérdés.
Ha jól belegondolok a mai napig ez a legolcsóbb és a legbiztonságosabb megoldás. Ez mellé felesleges bármilyen riasztó, lemásolhatják a kulcs kódját, vagy akár a kulcsot is, de az autót a saját lábán nem viszik el.
Egy barátom családjával lementünk Velencére hétvégére, ahol elveszett a kulcs. Felhívtuk a legtöbb autózár specialistát, hogy szétvágás-roncsolás nélkül szedjék le a kormányzárat. Egyik sem vállalta.
Az autót kinyitották 2 perc alatt,a riasztót szinte azonnal kiiktatták, aztán az autó belsejét körbe burkolták, kormányzárat darabokra vágták. Nem kevés idő volt és jó nagy zajjal járt (nappal).
Na akkor vettem és azóta használom én is, még ha néha kényelmetlen is.
Beülök, leveszem. Hova tovább? Nem tudom lerakni, ki kell szállnom, berakom a csomagtartóba, ami nálam többnyire elég tömött, pedig 7 személyes is van a családban a picur mellett.
20 éve nem halottam olyanról, hogy Autolock-os autót elloptak volna.
Ez jó marketing, de a Pajzsnak sincsenek bizonyítékai. Az évek során kiderült, a rendőrség sem tartja nyilván, hogy milyen eszköz volt pontosan az autóban.
Ahogy meglátja a tolvaj már el is felejtette az autót és megy tovább!
Dehogy. Ha el akarja vinni, elviszi, de nem flex a megoldás, igaz roncsolás az lesz és inkább ezért gondolják meg...
Ez egy nagyon átlátszó negatív kampány reklám volt :))))
Flex!!???
Ne gyerekeskedjünk már.
Jó hogy nem a komplett karosszéria műhelyt hegesztő felszereléssel és húzatópaddal vonultak ki az utcára kormányzár tesztre.
Ekkora sületlenséget... 20 éve nem halottam olyanról, hogy Autolock-os autót elloptak volna. Ahogy meglátja a tolvaj már el is felejtette az autót és megy tovább!