Taxisok és utasok: beszélgetőtopic cégekről, dolgozókról és kollégákról, vezetőkről és (meg)vezetettekről, egymásról és másról - konkrétan bármiről, de politikamentesen.
Mivel taxiórával jól mondja Fáradt kolléga 2700 forint az összeg, és mivel 7 éve nem emeltek árat a tisztelt urak, így a kolléga 5500 forintos árajánlata teljesen korrekt ha a 2008-as árakat vesszük alapul..mármint aminek lennie kellene.
Azaz inkorrekt, hogy nekünk ezt az 5500 forintos kanyart 2700 forintért kell megcsinálni!!!
Abszolút, csak gondoltam, tételesen levezetem, hogy lásd, mennyire igazad van... :)
Én egyébként az egyik itteni taxis megfogalmazása szerint "utas típusú topiktárs" vagyok, tehát nem taxizom, de van jó pár ismerősöm, és nagyjából tisztában vagyok az ilyesmikkel...
Tanulság: Legközelebb tessen felhívni valamelyik céget a hét közül...
300 alapdíj, meg mondjuk 7x240 (max. utcai km-tarifa), tehát nagyjából a fele... de ha 10 km-t számolunk (amennyi tuti nincs ez a táv), még akkor is 2700...
Igen, kevesebből tényleg nem lehet, de mint írtam csak másodállásként űztem volna, de elég riasztóak az árak. Nektek jó taxizást :-))) És sok visszatérő ügyfelet, és abból is a normálisabbakat kívánom :-)
Szia, végülis vállalkozást indítani ennél kevesebből nem nagyon lehet, sajnos a taxizás a legtöbb városban nem igazán jó üzlet a túlkínálat miatt - legtöbben kényszervállalkozásként űzik. Hát, sok szerencsét valamilyen jobb üzletágban! Üdv, Bt
Elég riasztó árak! Azt hiszem nem is olyan jó ötlet, mivel nem hivatásnak, hanem csak mellékesnek gondoltam, de vagy másfél év lenne, mire "kitermelném" a befektetett pénzt, és akkor a sok-sok eltöltött óra.... Jó taxizást nektek! Üdv: Dave
El kell végezni egy taxistanfolyamot, ez Bp-en 70e ft, vidéken lehet, hogy olcsóbb. Ezzel csak alkalmazottként lehet még taxizni, saját vállalkozáshoz kell egy vállalkozói tanfolyam, úgy 50e körül. (Lehet, hogy felcseréltem a díjakat, és a vállalkozói 70, a másik 50). Taxióra 100-120 ezer, ha rádió kell, akkor az minimum 50, sárga rendszám, vállalkozói engedély, mindenféle papírok, úgy kb. 30 ezer. Drosztengedély az illetékes önkormányzat tarifája szerint. Nagyjából ennyi. Azt, hogy megéri-e, nem tudom. Város és város között is vannak különbségek, de olyan városról nem tudok, ahol taxihiány lenne, nem hiszem, hogy az ott dolgozók örülnének egy új kollégának. El kell döntened, hogy be akarsz-e lépni valamelyik városban működő csapatba, akkor náluk kell tájékozódnod a belépés lehetőségéről, fizetendő havi tagdíjról.
Csak érdeklődés képpen kérdezném a hozzáértőket, hogy mellékállásban megéri-e taxizni napi 4 órában egy nagyvárosban? (Nem BP) Milyen papírok kellenek hozzá és hozzávetőlegesen mennyibe kerül? Plussz saját kocsi taxi-vá avanzsálás?
Én is használom a Green Pluszt a saját kocsimhoz, és nekem is rendesen csökkent a fogyasztásom. Az sem mindegy, hogy nagy mértékben csökkent a károsanyag kibocsátás..
A BKV vezére, illetve fia öt éve egy érdekkörben mozog a Citadella megrongálójaként és a ferihegyi taxisháborúk egyik "tábornokaként" ismert Veres Istvánnal. A Heti Válasz úgy tudja: a botrányba fulladt csuklósbusz-tender csak egyike volt a barátias-családias üzleteknek. Antal Attila nemrég a reptéri fuvarpiac újraosztását is kezdeményezte - a Veres-féle Zóna taxival karöltve...
Csákánnyal rongáltak meg ismeretlenek Budapesten három taxit, amelyek mindegyike a Ferihegyi repülőtérre szállító Zóna taxitársasággal áll szerződésben. inforadio
A GVH szerint feltehető hogy a legnagyobb budapesti taxiscégek megállapodtak abban, hogy a fővárosban és a környező településeken kiírt pályázatokat ki nyerje.
Türelem kell hozzá, idő, amíg autót tudnak küldeni. 3x rendeltem tőlük, egyszer sem tudtak autót küldeni (Újpest), sőt, az utolsó alkalommal, amikor 30 perccel későbbre kértem, akkor a következőt mondta a telefonos hölgy: ARRÓL NE IS ÁLMODJON!!!
Kicsit meglepett, de megfogadtam a tanácsát, nem álmodoztam, hanem hívtam egy nagyobb céget és 3 perc múlva már utaztam is.
Mint taxis: Szégyen a szakmára, mind a sofőrök TÖBBSÉGE (van kivétel), mind a tarifarendszer.
Nézd, ha adnál legalább egy olyan kiindulási pontot, ami mondjuk nem a pontos lakcímed, hanem esetleg a mellettetek lévő utca, akkor tudnék segíteni...de az sem mind1, hogy a X. kerület melyik részéről:-)
Lehet menni a Lágymányosi híd és onnan a Fehérvárin a Móriczra, de mehet a Petőfin is és akkor onnan a Móricz.