Emlékezhetsz, én is minden reggel 10 évet öregedtem mire beértem dolgozni ezzel a nagy szar imbolygós vassal. Ja meg annyit fogyaszt, hogy hazáig (5km) 2* kellett telitankolnom... :)
Ugyan már, van olyan naív ember, aki meg ad az újságírók hülyeségeire?
egyébként jó motorok, de az újságírokkal nem kell foglakozni, évek óta már a cikk elején tudni, hogy ők gyártják a legtutibb vasakat. Egyébként is mindenki olyan motort vesz, amilyet akar....
És hol jöttél te velem 180 felett? ilyet soha nem tennénk..... :-)) Ja, biztosan amikor a német autópályán meg kellet előznünk valakit, egy alkalommal....
MR téma, teszt. Ezek a német srácok egy cseppet elfogultnak tűnnek..Jó pár km-t lehúztam már Feca társaságában, néha elég rendesen nyomtuk - hosszú kilómétereken keresztül - 170-190 km/h között de sose láttam, hogy imbolygott volna a gépe. Kivéve 1 alkalmat, mikor Brunoból hazafelé hulla kopott gumikkal nyomta, dobozokkal felpakoltan. DE akkor is csak 150 km/h felett jött elő ez a jelenség. Szóval mehetnek a p...ba a németek. Érdekes módon a 2 BMW tökéletes volt mindenben...hmmm.
Ahogy Feca már irta, van egy kiemelt hír a Klubról, nameg egy túraenduró összehasonlítgatás (Vara, Capo, V-Strom, LC8, Tiger, GS 1200 és 1150 Adv.) A következő számban meg Vara teszt lesz. (nekem külön élvezet volt a régi vasamat, a Kisadventuret is látni a túrabeszámolókban)
Szóval a sok túrabeszámoló teljesen tönkretesz.
Amúgy én javasolnék egy újabb talit, persze akinek van kedve, meg ideje:
25-én este 7-től a Hajógyári szigeten a Nap Hall-ban MR klub lesz, ahol Hermann Henrikkel lesz egy beszélgetés a dakaros élményeiről, meg a kalandos hazatérésről, aztán meg szabadstílusú sörözés.
Szóval én tervezem, hogy megyek. Valaki?
Most néztem a www.varadero.hu -t, hogy ujabb tagokkal gyarapodtunk.
A Louis témához: 3-4 hete szökellve végégjártam párat (Bécs-Graz-Villah) szerintem a grazi sokkal jobb mint a bécsi, de igazán érdekes dolgok nem voltak. Egy-egy akciót ki lehet fogni, meg sok minden van egy helyen, de igy EU-n belül, hogy már a merversejjer sem jár vissza, tényleg nem akkora durrrr.
Én ma nem csak ábrándoztam hanem gurultam egy jó 50est:)))) Először kocsival indultam, a beton full száraz volt és +5 fokot mutatott a hőmérő irány haza öltözés és gyí csaptam a lovak közé :))))))))))))) volt.
Petyavara gondoltam elgurulok feléd csak nem tudom, hogy kiér-e a hajszárító zsinórja a ház elé:)
Nincs kedvünk összeröffenni valahol még így hidegben?
Kiválasztunk egy jobb éttermet kocsmát pub-ot és beülünk egy dumapartira.
Hiszen szinte senki nem ismeri a másikat. Jót tenne a motorozás előtt megismerni egymást. Tudom hogy nehéz mert vannak távolságok de én szívesen elmegyek bárhova. Bár jobb lenne motorral!!!
Kedves Klubtársak, tényleg csak én motorozok télen?
Vettem új sisakot (Shoei syncrotec), valamint megrendeltem egy két apróságot a motorhoz, jövő hétvégén ki is ugrom érte Bécsbe, ha kell valakinek valami cucc az szóljon.
Valamint rendelek a Csehektől ilyen kulcstartót:
Ha úgy érzi valaki, hogy ez méltó dísze lenne a kulcsainak, jelezzen felém szerdáig, mert akkor egyszerre többet kérek. Azt hiszem olyan 150KC körül van az ára.
Igen, már vagy 5 éve használok GPS-t, és nem csak motorozáshoz. Persze ez sem csodaszer, de tudatos előkészület és használat mellett rendkívüli módon tudja segíteni a tájékozódást. Igen jól bevált, mind Magyarországon, mind külföldön. Egy térképes modellem van, amelyben Mo. legfőbb városai utcaszinten benne vannak, és Európa útjai is feltölthetők.
Nem csak a motorozáshoz jó, hanem pl. kiránduláshoz/geocaching-hez (www.geocaching.hu) , autózáshoz (akár hét közben munkában is), biciklizéshez, hajózáshoz, pontos sebesség és távolságméréshez stb.
Ha akarod, majd személyesen megbeszéljük, ui. több oldalt lehetne írni a felhasználásáról, tipusokról, tudásukról stb.
Szóval megéri, főleg a mai modellek már sokat tudnak, csak ne lenne ez is 50%-kal drágább, mint pl. az USA-ban....
Csapatban motorozáskor egyébként elég 1-2 is, szerintem ne ezért vegyél, hanem mert jó....De csakis miután már elkészült a paripád :-)))
egyébként modernkori divat,s egyben nagyon megkönnyíti a túrázást,ha jól működik. de én is imádok eltévedni. a túl megtervezett (esetleg bejárt) útvonalak mellé kell egy kis izgalom is :)
ja igen, amiért most beléptem,majd el felejtettem...
a túra-motoros fórumban rengeteget foglalkoznak navigációs gondolatokkal(GPS,meg ilyesmi)
a klubtagok közül van valakinek ehhez hasonló kütyüje? szeretném megismerni ezt a részét is ,mert foglalkoztat a gondolat,hogy venni kell egyet.de tapasztalat nincs,melyiket érdemes.egyáltalán kell-e ilyen mindenkinek,vagy csak elég ha egy valakinek van a csapatból.
nagyon érdekes ez a szerkezet. a kocsma előtt bármilyen állapotban meg lehet vele állni...:)))))) bizony megnézném.....engem érdekelnek az ilyen "biciklik"
vajon milyen rendszámot kapott? vagy maradt a régi?