Benzinesnél ritkán akad més megoldás, mint nagyobb motort venni. :)
Anno az off 30--esemen lehetett javítani, mert gyárilag a 2 literes motor csak 136 le volt. Ugyanez a motor szolgált a 807-esben, 156 le-vel.
Így hát nem volt más, mint annak a szoftverjét beletölteni ebbe a motorba, ami gyakorlatilag közel azonos. Volt vagy fél órás művelet, ugyanannyi munkadíjjal.
Röhögtem is egy off tulajon, aki 120 ezret fizetett benzines chip tuningért. Vörösödött a feje, mikor meséltem neki a saját esetemet. Szervízcomp-on kersztül, fél óra munkadíj. + ebéd, és 200km, alig volt 12.000Ft
Köszönöm a dicséretet remélem továbbra is ilyen takarékos lesz majd.
Eszembe jutott hogy ajánljak nektek üzemanyagot. Még az előző autómon teszteltem kia legjobb teljesítményűt. Saab 9-5 2.3turbo, ahol 1 kis különbség is érződik. Nálam a legtutibb az Agip Racing formula 95.
Tegnap és ma is tankoltam 280.9 Ft literje és szerintem a Cee'D nagyon szereti.
Holnap majd irkálom a fordulatszám/sebességet. Elvileg jobb üzemanyagnál, adott sebessét kisebb fordulattal produkál (szerintem).
A gépem fogot volna, csak az agyam nem. :D Éppen az autót mentem átvenni a fene gondolta, hogy lesz bent egy ilyen gép. Inkább átnéztem a kocsim hogy rendbe legyen utána meg a papírmunkára ügyeltem nehogy átbaxon egy kisbetűs rész a palánkon. De rendbe mentek a dolgok mostmár megnyugottam csak kifolyik a szemem 700km után. De holnap vagy holnapután megyek arra és hozok nektek képet róla.
A benzinesben közel sincsenek olyan tartalékok, mint a dízelben. Kis motoroknál főleg nem érvényesíthető lényeges növekedés, Martin Péter nem is nagyon feszegette a benzines boxot. De többet tőle,
Msn: info@martincaraudio.hu
Skype: martincaraudio
A kedvezményekről az a véleményem, hogy mielőtt autót vesz az ember menjen el több kereskedésbe, nem 1-2-be, hanem akár 10-be vagy többe is, de aki ráér, és megteheti szerezzen be ajánlatokat on-line is.
Miután már van viszonyítási alap, mindenki mérlegelhet, hogy melyik kereskedés miben ad többet, kinek mi éri meg jobban. Ja és még valami! Nyugodtan hivatkozzatok a legjobbak ajánlataira, legfeljebb azt a válszt kapjátok, hogy nem tudnak versenyezni velük.
Elnézést mindenkitől, de nem ilyen sz*r fórumfelülethez vagyok hozzászokva. A link még1x: Mit árul? Kedvezményt vagy autót? http://totalcar.hu/?d=070530b
Ez a cikk szerintem egy olvasást megér :D Főleg annak, aki autót szeretne vásárolni és hisz az erkölcsös, jóindulatú eladókban! Nincs bajom velük, tudom, hogy ők a legjobbat akarják kialkudni :D
Ez a cikk szerintem egy olvasást megér :D Főleg annak, aki autót szeretne vásárolni és hisz az erkölcsös, jóindulatú eladókban! Nincs bajom velük, tudom, hogy ők a legjobbat akarják kialkudni :D
Felejtsd el, ez csak turbós autóknál működik, bár ezek a boxos csodák még ott is kérdésesek, ha jól tudom tulajdonképpen a MAP szenzort verik át, igazi tuning általában abból áll, hogy több levegőt és üzemanyagot kell a hengerbe juttatni, vagyis nagyobb turbó, intercooler, és hozzá írják a befecskendező programot.
Elvileg holnap megkapom a gépet, remélem gurulni is fog meg minden:)
Azért hozzászólok az autóvédelmi/lopási dologhoz is. Minden autót ellopnak, ha épp azt nézték ki, ha telepakolod védelemmel, sztem max annyit érhet el az ember, hogyha 2 áll egymás mellett, akkor inkább a védelem nélkülit viszik el, de meg nem akadályozza őket sajnos semmiben. Szal minél többet bele, de leginkább casco-t:)
Illetve írta valaki, hogy a KIA-t max amatőrok fogják lopni, mivel nem akasztanak érte sokat... hát ha beválik a kocsi és egyre több lesz belőle, akkor ugyanúgy lehet lopott kategória, mivel ebben a szegmensben párszázezerért mennek el a lopott autók úgy olvastam, szal bagó, de annyit a KIA-ért is megkapnak. Sztem. De ne legyen igazam!:) Mindenesetre biztosan roszabbul aludnék, ha a leglábakelendőbb német kocsim lenne. Amúgy ajánlják az okosok, hogy szedjük le a típusjelzést, példának okáért cdri a dízelnél, benzinesnél nincs. Ha utcán keresnek dízelt, akkor nem lövik ki a tiédet, ha meg benzinest keresnek és azt hiszik a tiéd az, akkor remélhetőleg elmegy a kedvük miután felcsapták a motorháztetőt. Ugyanis elvileg rendelésre dolgoznak, keményen évjárat (esetünkben ez sajnos nem határol be semmit), illetve felszereltség-motor adatok alapján. Plusz a védelmet ne matricázd ki az ablakra, illetve mivel állítólag biztosítós adatbázisból is kikeresnek célpontot, ne jelentsd le a biztosítónak milyen utólagos védelmet rakattál bele.
Főleg a kérdésem Páncéloshoz szól, de érdekel a többiek véleménye is:
Ugye volt szó itt a dízel tuningról, amit már be is szereltek 1-2 embernél és láttuk milyen szépen teljesítenek. Engem most inkább a benzines érdekelne, ugyanis azt is lehet kapni 55.000 Ft-ért a már ismert helyen. Érdekelne vajon azzal mit lehetne kihozni mondjuk az 1.4 és 1.6-os motorokból, esetleg fogyasztásban itt is lenne e csökkenés? 10-15% teljesítmény növekedés, esetleg 20%? Ha már ilyen jóban vannak egyesek a tulajjal, megérdeklődhetnék mik a tapasztalatok, vélemények! :)
Eredetileg a listát én irtam és örülök hogy nem csak én foglalkozom vele. Szerintem a 4. pont és 8. pont azonos, de meg kéne kérdezni akiknél jelentkezett, hogy menniük kell e lengéscsillapító vizsgálatra.Ha igen akkor egyértelmű.
Nálam a hifinek olyan problémája van, hogy Mp3-at hallgatok CD-ről (LX) és egyszercsak kiírja, hogy Disc Error és átkapcsól rádióra. Majd pár perc múlva ismét visszakapcsol CD-re és elkezdi előlről a számokat lejátszani. Ha Disc ERROR-al megáll, kinyomom a CD-t majd vissza és rendesen működik.
Második probléma az a kormányon a MUTE gomb. Benyomtam és kész semmi hangja. Csak úgy működik utána, hogy kikapcsolom a rádiót majd be. Végülis elnémítja elég rendesen, de szerintem nem erre szánták. :D
Fogyasztási adataim: 0km-es 1.4 LX. Tegnap délután vetem át a gépet. Tehát friss.
44,9 literrel 710km ez 6.3 átlag komputer szeritn 6.1
Ebből 200km budapest a többi M3 és országút 110-120-al 3 személlyel.