Tegnap fölültem egy Ducati Multi Strada-ra (a szalonban). Szegény nem túl szép, de legalább nem is kényelmes. Biztosan jól teljesít egy hegyi szerpentinen, de sajnos odáig el is kell jutni. Mindegy, így a böjtös időkben jó volt motor közelébe menni.
És ilyenkor mindig rájövök, hogy Varaizdöking! :)))))
Akkor ezé' estél hasra tavaly télen a jégen. Imbolygott az osztrák vas alattad, ráadásul kevés volt benne a nafta így azt hitted triál verdád van!
Továbbá az öregedésre valószínű az a magyarázat, hogy ritkán közlekedsz 140 alatt a városban, nem? Legalábbis egyes kolleginák ezt állították, miután vitted őket egy kört majd remegő kézzel próbálták visszatuszmákolni kocsányon lógó szemük a helyükre.
Lehet jó a cikk ha nem PR, hanem saját vélemény. Ehhez szerintem mindössze annyi kell, hogy az újságíró ismerje az adott motor kategóriatársait (tehát legyen mihez viszonítania) és ismertesse a szempontrendszert ami alapján a gépet bemutatja. Értem ezalatt, hogy derüljön ki a többi géphez képest az adott motor előnye/hátránya, amennyire csak lehet objektíven összehasonlítva. Mondhatja, hogy ez v. az nem jó a gépen _SZERINTE_, de oda kell írnia azt is, hogy ezt a saját szemszögébők miért érzi így.
Az a baj, hogy a legtöbben PR-t írnak, vagy magukat képzelik a motorozás evolúciós végállomásának és avatárjának, így csak az lehet igaz és érvényes mindenkire, amit ő mond. Ez látszik a cikkek nagy részén (MR, SB) és ez az ami szerintem a Mixben valamivel jobb.
A tesztről annyit, hogy baromira nem érdekel, mit írnak (ha az rossz :) )
Nekem a lényeg, hogy jó látni ezeket a vasakat. Mellesleg 2 okból nem nagyon érdekel maga az iromány: vagy fizetett PR cikkről van szó, vagy az újságíró a saját véleményét írja le, ami lehetne a Kovács nénié is, csak ő nem az újságban mondja, hanem a lépcsóházban.