sajnos a kecskeméti fölény már a múlté,de nagyon örvendetes,hogy így szaporodik a csapat.
határidő márc 31-ig van megadva.valóban Feca nekem is említette az "együtt elutalós" megoldást,jó lenne ezt megtenni mihamarabb,de be kellene várni a többieket is ( már a további jelentkezőket a VIM-re) akik még később döntenek.vagy marad e csekély létszám? sebaj,annál több sör jut nekem:)))))))
Most nézem csak, hogy Feca bá' frissített egy jóízűt a www.varadero.hu -n, és lassan megduplázzuk a dunaföldvári létszámot.
Hol vannak a régi szép idők, amikor kecskeméti volt a csapat fele :)
Na, meg a lengyel csapat is gyarapodott:))
Apropó, tudja valaki meddig kell a VIM részvételi díjat rendezni? Valami március rémlik, de valahol elkavartam. Lassan érdemes lenne.
Fecával beszéltük, hogy érdemes lenne egyben utalni mindannyiunkét, mert a bankok a külföldi utalásnál minimum összeget számolnak fel költségként, ami kb. 4eFt/fő.
Tegnap fölültem egy Ducati Multi Strada-ra (a szalonban). Szegény nem túl szép, de legalább nem is kényelmes. Biztosan jól teljesít egy hegyi szerpentinen, de sajnos odáig el is kell jutni. Mindegy, így a böjtös időkben jó volt motor közelébe menni.
És ilyenkor mindig rájövök, hogy Varaizdöking! :)))))
Akkor ezé' estél hasra tavaly télen a jégen. Imbolygott az osztrák vas alattad, ráadásul kevés volt benne a nafta így azt hitted triál verdád van!
Továbbá az öregedésre valószínű az a magyarázat, hogy ritkán közlekedsz 140 alatt a városban, nem? Legalábbis egyes kolleginák ezt állították, miután vitted őket egy kört majd remegő kézzel próbálták visszatuszmákolni kocsányon lógó szemük a helyükre.
Lehet jó a cikk ha nem PR, hanem saját vélemény. Ehhez szerintem mindössze annyi kell, hogy az újságíró ismerje az adott motor kategóriatársait (tehát legyen mihez viszonítania) és ismertesse a szempontrendszert ami alapján a gépet bemutatja. Értem ezalatt, hogy derüljön ki a többi géphez képest az adott motor előnye/hátránya, amennyire csak lehet objektíven összehasonlítva. Mondhatja, hogy ez v. az nem jó a gépen _SZERINTE_, de oda kell írnia azt is, hogy ezt a saját szemszögébők miért érzi így.
Az a baj, hogy a legtöbben PR-t írnak, vagy magukat képzelik a motorozás evolúciós végállomásának és avatárjának, így csak az lehet igaz és érvényes mindenkire, amit ő mond. Ez látszik a cikkek nagy részén (MR, SB) és ez az ami szerintem a Mixben valamivel jobb.