És arról lehet tudni vmit,h. a BPH-399 3. ajtaja miért olyan,mint az 1.?ergo:az is lent is fennt is üveges. Amúgy nagyon "hiányzik" a BPR-638,szerettem azt is.De örülök,h. egy ráncajtóssal ismét több van Mezőkövesden. Amúgy hogy lehet,hogy tartalék kocsi papíron?És jól tudom,h. a reggeli egri beugrója után Mkövesen helyizik?
A Miskolc-Tiszaújváros-Polgár vonalon szolgálta ki a lelkét, majd az utolsó évben tették Mezőcsátra. Helyére került Polgárra a JMN-944, Mezőcsátra az FLR-862.
De nem is érte nagy kár, hanem a BHK-760, BHK-761 párosért, azok nagyon jó Ik-280-asok voltak.
A BPR-684-re őszintén szólva nem tudom a pontos választ, de mintha láttam volna nem olyan régen. (Én az egykori BPR-695 átrendszámozására gyanakodtam, az volt még egész jó állapotban.)
JOB-708 Mezőkövesdre telepítéséről alább lehet olvasni.
Én még annyit tennék hozzá (ha információim helyesek, majd valaki erősítsen meg), hogy a 280-asok között BHK-763 van, meg JOB-708 állítólag már mezőkövesdi.