Borze lesz szombaton, ambar a digit osszeroffenesnek van egy kis akadalya... A Lang muvhaz es a LAVA kozott a kapcsolat olyannyira elharapodzott (hogy mi es hogyan volt, arra most nem ternek ki), hogy 2003 elso nagyadevevel a LAVA tavozik a lang muvhazbol. Ezek fenyeben sajna nem tudok termet intezni a muvhazban...
Sziasztok!
Mielőtt elmenne mindenki karácsonyozni,Jan.4-én lesz összejövetel??
Lángosoktól kérdezem börze lesz 4-én?Vagy bezárnak?
Üdv.:
Zoli
Boldog karácsonyt és eredményekben gazdag új évet kívánok mindenkinek!
köszi a pontosítást. Lenne még pár kérdésem:
* Pannónia u. ??? / házszám, név,...
*Kardán és befogó - ezek szerint ezt is cserélni kell ? Azt gondoltam, csak motorcsere, motortengely leszabása és kész.
Ha Neked nem gond, add meg a tel. számodat és inkább felhívnálak, úgy talán egyszerűbb. (mehet mail-re is).
A múltkor lemaradt egy 1-es, a pontos cím: Zab u. 11. MGB Kft. című kaputelefon. Ha azt mondod, hogy vasútmodellezéshez kell az Úr tudni fogja. A 3. alkalommal nekem már aut. adta a motorokat. Kardánt és a befogóját a Pannónia utcában kapsz. Én a tengelyeket úgy vágtam, hogy mindkét oldalra rövid kardánt tettem. LokPilot dekóderrel mennek ezek a motorok, úgy, hogy az 51. regiszterbe 10 körüli értéket kell írni.
BT.
köszönöm a reagálásokat, adatokat.Ha jól értem, a Filatorigátnál megveszem a motort, gyakorlatilag beteszem a méretileg azonos régi motor helyére, levágok a tengelyből pontosan annyit, amivel elérem a gyári hosszat (lendítőkerékre nem gondoltam) a digitalizálást elvégzem és már mehet is a mozdony ?
(két kérdés: hogyan kérjem a motort (tudják mit kell adni, ha körbeírom, v. vigyem magammal az eredetit; másrészt a tengelyen lévő hajtást adják v. a régiről kell leberhelni ?)
Én csak javasolni tudom, nagyon profi szépen kidolgozott termékeik vannak. Az ár tekintetében nem legolcsóbb, de a minőség kárpótolni fog. Javaslom, hogy vedd meg a CD-t 1700 ft körül van. Bemutat mindent, felsővezeték építés stb, jelzők müködése: fényváltás stb. Nagyon impresszív.Nekem a teljes felsővezeték rendszer Viessmann-ból épül, szerintem jó választás volt.
5p Bühler motor jó bele, a BYG modell-nél 5eFt volt legutóbb, elküldik postán (részletekkel "101" topictársunk tud szolgálni). Nekem Meia Lua csinálta meg, ? tudja, hogy még mit kellett átvariálni benne (talán a kardánokat, de nem akarok hülyeséget írni).
kösz a választ. Már csak az maradt nyitott kérdés, hogy hol lehet motort beszerezni (cím, név,...)és mennyi átalakítás kell ahhoz, hogy a csörgöbe beszerelhető legyen (kell - e még valami -pl. plusz áttételek - az átalakításhoz.)Az a helyzet, hogy ilyen jellegű átalakítást még nem követtem el, a járművek macerálása ilyen szinten eddig még nem volt az érdeklődési körömben.
Bár már korábban volt róla szó, de idő hiányában nem tudom visszaböngészni. Az a kérésem, hogy aki már túl van csörgő digitalizáláson, írja meg , milyem motorral szerelt, hol szerezte be (esetleg cikkszám)és jó-e a régi 10742-es Roco dekóder. (esetleg van erre a célra Lenz 10225-ös új dekóder). A mostani motorral és 10742-vel 14 fokozatnál a 6 - 7 nél indul meg, és akkor is borzasztó (lassan képtelen haladni, és zörög, mint egy kávédaráló). A Dom félre púpos egy fokkal ugyan jobb, de arra is várnék ötleteket.
Az altalam felfedezett eddigi legjobb ujitas, a szabadkezi rajzolas, azaz nem kell egyesevel megrajzolni mindent.
Ezen felul az elemek kezelese teljesen uj kulsot kapott, ez elegge zavaro, ha az ember megszokta a regit.
Mivel ez nem a hivatalos, vegleges verzio egy-ket dolog nem mukodik meg.(pl Schedule)
Ma egy e-mail kapcsán megtudtam, hogy ezután nem lesz kapható a SET 01 a Modell-kitnél, mert a gyár piacra dobta ezévi újdonságát az LZV100-at. Ez gyakorlatilag egy egybeépített LV101 és LZ100. Kétféle kiszerelésben kapható LH90 kézivezérlővel (75000 Ft környékén) és LH100-al (95000 Ft), szemben a SET 01 132000 Ft-jával. Beérkezés dec eleje-közepe, pontos dátumot a marTRAIN MK oldalain fogtok találni.
UFF, ennyi