Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

AgroRider Creative Commons License 2007.06.04 0 0 4909
Megnéztem ezt a töréstetsztet de én nem aggódnék. Semmi köze az EuroNCAP-hoz. Nincsenek rajta az autón az ellenörző matricák és megnéztem néhány töréstesztet és ott is mind kevesebbet és el fél v. 1 csillaggal. Ott van a Ford Focus. 5* 100% front és 100% oldal. Tényleg jó. Itt csak 4 1/2 *. Tehát még nem aggódnék főleg hogy a Cee'd ben már minden biztonsági felszerelés széria. Itt a focus link: http://www.parkers.co.uk/cars/reviews/Review.aspx?model=1321
AgroRider Creative Commons License 2007.06.04 0 0 4908
Igen az OMV is nagyon jó csak 3 km-re van a Könyvesen és 10 forintal drágább mint az Agip ami 1 kilóméterre van.
Előzmény: Tettestárs (4905)
AgroRider Creative Commons License 2007.06.04 0 0 4907
Lábtól függ. Ha be akar dadogni akkor teszem vissza még egyel. Tényleg olcsóbb a féket cserélni de nálam még kuplungal soha nem volt gond pedig mentem már pár kilómétert.
Előzmény: zotty1 (4904)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.04 0 0 4906
A kép alapján valóban úgy tünik,hogy az NCAP már összetörte a kocsit.Viszont elég szomorúan látom,hogy a Cee'd a várakozásokkal ellentétben "csak" 4 csillagos.

Egyébként én is keresgéltem.
Sajnos a Cee'd nem úgy fogy európában,ahogy az előzetes várakozásokban jósolták:-(((

Ezért nem törte össze eddig az NCAP.(Az NCAP csak olyan autót tör össze,amelyet a nagyvilágban már legalább 10.000 példányban értékesítettek.Sajnos a Cee'd így hátrányba került ugyanis csak európában értékesítik.)
Előzmény: Heapa (4897)
Tettestárs Creative Commons License 2007.06.04 0 0 4905
Ezek nagy részét alkalmazom én is! Én az OMV carrerát favorizáltam eddig, de lehet, hogy kipróbálom az Agip-ot is! Nálam ilyen vackok, mint Tesco stb... szóba se jöhet!!!
Előzmény: AgroRider (4902)
zotty1 Creative Commons License 2007.06.04 0 0 4904
Ami a 3. pontot illeti, ha messziről látom hogy piros én is leveszem a lábam a gázről és lassan begurulok, de max. 1-et szoktam visszaváltani a jobb motorfékhez többet nem. A fékbetét csere olcsóbb mint a kuplungszett csere.
Előzmény: AgroRider (4902)
AgroRider Creative Commons License 2007.06.04 0 0 4903
Azt még elfelejtettem hogy országúton és pályán ajánlott a 110-120km óra. 130-140 nál már 1 literrel többet eszik az autó. Időben nem nyersz sokat 5-6 percet viszont egy tank benzinnel 100km-el többet tudsz megtenni. Ez már azért 1700Ft. Ha kiétszer tankolsz az már 40000Ft évente. A másik a jó üzemanyag. Persze lehet Tesco meg Auchan és Mol is de a jobb üzemanyag megtérül. Én a Agip Racing Formulát ajánlom. 281Ft-ért tankoltam tegnap előtt és ugyan úgy megy mint Shell V-Power 95-tel. Ha mást benzint tankolok érezhető a különbség teljesítményben és fogyiban is.
Előzmény: AgroRider (4902)
AgroRider Creative Commons License 2007.06.04 0 0 4902

Én évekig kisérleteztem de az áttörést a fedélzeti komputer hozta még a Focusban.

1. Nagyon kis gázzal kell gyorsítani és hamar fel kell kapcsolni 4.ben ha 50-60 körül  mész akkor 5.be

2. Nagyon sűrűn kell váltogatni, én 2000-3000 között használom az autót és ha gyorsítani kell akkor alacsonabb sebessége kapcsolok és kihuzatom ötezerig majd !!kettőt kapcsolok fel nem egyet és motorfék a kívánt sebességig. Így visszanyerek valamennyit abból amit a gyorsításnál elégettem.

3. Mindig motorfékezz még lámpánál a lassuláshoz is. Ha kiveszed üresben attól még fogyaszt benzint kb 1litert óránként + klíma 4-6deci. Motorféknél a modern autók szinte megszüntetik az üzemanyagellátást így szinte nem fogyszt az autó. Én pl. 60ról úgy állok meg ha nincs dugó, hogy mindig előre gondolkodom és egészen 20ig motorfékezek és szépen kapcsolgatok visszafelé majd csak utána az utolsó métereken lasítok, így még a féket is kímélem.

4. figyelni kell a forgalmat ha látod hogy nemsokára parkolni fognak vagy már nem fogsz átmenni a következő lámpán, vagy 250méter mulva lehajtassz az autópályáról akkor vedd el a gázt és ne gyorsíts tovább feleslegesen.

5. miután felgyorsultál egy adott gázpedál nyomással utána fedd visszább a gázt mert már kevesebbel is tartani tudod a sebességet.

6. Ha gyorsan akarsz menni a is köbcentis autókat fölösleges lepadlóznod 1 és 2-esen kívül mert ha 3/4ig nyomod szinte ugyanúgy fog gyorsúlni de nem eszik annyit.

Pl. mész pályán 5.ben 130-al és lepadlózód ugyse fog meglódúlni. Inkább nyomd le 3/4ig és szépen várj. Ugyanúgy megindul, csak 150-160tól van értelme padlózni.

Nekem ezek a tapasztalataim és a fogyasztásom is elég jól alakul úgyhogy szerintem működik.

Előzmény: Tettestárs (4901)
Tettestárs Creative Commons License 2007.06.04 0 0 4901
Kis odafigyeléssel nagyon jó fogyit lehet produkálni igaz-e?
Te milyen szisztémával járatod a kicsikét?
Előzmény: AgroRider (4899)
Tettestárs Creative Commons License 2007.06.04 0 0 4900
Hát nem tudom, amit írsz az elvileg az előző autómra is kellene, hogy vonatkozzon, mégis ég és föld a kettő! No mindegy, a lényeg az, hogy a mostani sokkal jobb!
Előzmény: Meganos benjy 409 (4895)
AgroRider Creative Commons License 2007.06.04 0 0 4899

Üdvözlöm az újoncokat!

Sajnos ha nem ratárrol jön akkor sokat kell várni. Én 3 hónapot vártam, gyakorlatilag az átadási határidő napján vettem át. De megérte várni. Lassan 1 hetes és 1200km már bele is szaladt. 1.4-es LX + comf. A fogysztásom elég jó szerintem. 1 tank városban klímával 650km. Ez dúrván 7-es átlag ami nagyon tettszik. Autópálya és országút 800km megy el, tartós menetnél 5,5 körül van de 3 személlyel már 6liter 120-as tempóval.

Előzmény: Heapa (4886)
fabris123 Creative Commons License 2007.06.04 0 0 4898
köszi!
Előzmény: Tettestárs (4867)
Heapa Creative Commons License 2007.06.04 0 0 4897

Már én is nagyon várom a cee'd töréstesztjét. Azok az adatok, melyek az AutoDon márkakereskedés honlapján vannak, biztos vagyok benne, hogy csak a várakozásokat tükrözik, de egyenlőre még nem a valóságot.

 

Egyik nap annyira rá voltam kattanva a témára, hogy addig keresgéltem, míg nem találtam egy érdekes oldalt. Itt látható egy összetört cee'd. Ez egy olyan EuroNCAP- féle töréstesztnek tűnik. Egyébként a legfrissebb törésteszteredményeket az EuroNCAP honlapján minden hónap 20-a után teszik közzé.

Reméljük, a következő körben már benne lesz a cee'd is, hiszen Európa szerte egyre nagyobb az érdeklődés a típus iránt.

 

Tehát az oldal, amin a képet találtam:

http://www.parkers.co.uk/cars/reviews/Review.aspx?model=1563&page=3 

Előzmény: Törölt nick (4892)
Meganos benjy 409 Creative Commons License 2007.06.04 0 0 4896
Az a Mi az a Megane I :)
Előzmény: Meganos benjy 409 (4895)
Meganos benjy 409 Creative Commons License 2007.06.04 0 0 4895
Nah az egész baráti.
persze hogy nem érzed, memivel nem teljes terheléssel használod a motort klímán kivüli üzemben, így marad benne tartalék bőven, ami kb fedezi a klíma működését.

Max annyi lehet hogy olyankor mikor megy a klíma jobban le kell nyomniod a pedált, de nyilván etz nem tünik fel.

PErsze ha végig padlógázzal közlekedsz, akkor érezni fogod a dolgot :)))))

Az 1.6 os Mi ben sem érezni igazából, kicsit mélyebre kell nyomni a pedált.

Főleg előjön ez a mechanikus gázpedállú autóknál.

Úgyhalottam hogy ahol elektronikus a gázpedál ott a számítógép kalkulál a dolgokkal.
Előzmény: Tettestárs (4894)
Tettestárs Creative Commons License 2007.06.04 0 0 4894
Köszönöm kérdésed, eddíg elég jól, legalábbis én elégedett vagyok vele! A gép szerint 6,5 - ez vegyesen, országúton 100-120 között, városban meg ahogy adja néha kicsit vadulva. Kevés klíma is van benne. Amit "furcsállok", hogy ha bekapcsolom a klímát nem igazán érzek teljesítmény csökkenést, az előző autómnál nagyon érződött. Az  lehet, hogy még szoknom kell, de csak a pill.fogy. adatok ugranak meg, szinte ugyan úgy gyorsul! 
Előzmény: Meganos benjy 409 (4893)
Meganos benjy 409 Creative Commons License 2007.06.04 0 0 4893
És hogy alakul a fogyasztás a drágának?
Előzmény: Tettestárs (4870)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.04 0 0 4892

Azt ígérte nekem több KIA kereskedő is a télen,hogy a kora tavasszal lesz a Cee'd-nek NCAP töréstesztje. Eddig nincs neki...

 

Miért nincs??? 

 

A NISSAN Kvaskai-nak is van!Pedig jóval később jelent meg mint a Cee'd!

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2007.06.04 0 0 4891

Ráadásul ha jól tudom, a Volvóban egyfajta PDTDI dízel van.

A kerregéséből ítélve.  Ha az az,amire gondolok, akkor nagy veszedelemtől kímélted meg magad.

Halál használtban azt a dízelt venni. Azon felül, hogy zsákutca a tehnológia, át is vernek vele, az garantált.  (Made In Hungary)

Előzmény: Metal Dog (4882)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.04 0 0 4890

Isten hozot közöttünk! :)

Én is EX -et vettem, el csomaggal

Egy sokkal off Toyota teszt után teljes nyugalommal vettem meg a KIA-t.

Jóval kevesebbért sokkal többet nyújt.

 

Pénteken jön a tesóm látogatóba, Ő is Volvo V40 tulaj volt évekig.

Lesz nagy csodálkozás, ha majd tesztvezetni fog.

Előzmény: Metal Dog (4882)
Törölt nick Creative Commons License 2007.06.04 0 0 4889

Vehetnék az árából pár tempomatot! :-DDDD (Remélem nem olvassa a fórumot:)

 

Előnye, hogy segít észre venni a McDonalds táblákat, többször is alkalmam nyílik bevásárló központokat látogatni.

Táska, cipő, mobil, .....

Előzmény: KiberLovag (4878)
G4b0 Creative Commons License 2007.06.04 0 0 4888

"Szörnyű, hogy milyen lassan telnek így a napok!"

 

Képzeld el nekem milyen lassan, mikor tudom hogy csak év végén rendelhetem meg... :(

Előzmény: Heapa (4886)
Metal Dog Creative Commons License 2007.06.04 0 0 4887
Nekem is két hónapot mondott az értékesítő, de hozzátette, hogy lehet gyorsabb is, ha kedvezően állnak a csillagok. Majd meglátjuk.
Előzmény: Heapa (4886)
Heapa Creative Commons License 2007.06.04 0 0 4886

Szia Metal Dog!

 

Üdv a csapatban!

Neked mit mondtak, mennyit kell várnod az új autóra? Én 2 és fél hete rendeltem meg egy 1,4 EX-et elektromos csomaggal, igaz nem a Lurdy-ban, de azt mondták, hogy 2-3 hónap míg megérkezik. Szörnyű, hogy milyen lassan telnek így a napok!  

Előzmény: Metal Dog (4882)
Metal Dog Creative Commons License 2007.06.04 0 0 4885
EX kivitelt választottunk, mert annyi minden van benne pluszban (nem is a nagy dolgok a lényeg, hanem a sok kicsi), hogy szerintem megéri a különbséget.
A Lurdyban rendeltük meg, ha már voltak olyan ügyesek, és kirakták az út közepére a mintadarabot. :-)
(Egyébként a Lurdy ház valami kultikus pont lehet az életünkben, annyi véletlen szerencse esett meg ott velünk, Pedig nem is járunk sűrűn arra. :-) )
Előzmény: G4b0 (4883)
atyoka Creative Commons License 2007.06.04 0 0 4884

Feltételezem a Lurdy-ban, persze koránt sem biztos:)

 

Gratulálok az újszülötthöz! Enyémben már kemény 170km van:) Városi fogasztásom eddig 8.2. 1,4 benzines. A Fiestám is megevett 10 litert városban, szal ha az alatt marad, már jobb vagyok. De azért kímélem.

Előzmény: G4b0 (4883)
G4b0 Creative Commons License 2007.06.04 0 0 4883
Gratula hozzá! :) EX vagy EX Limited lesz? Ha nem titok hol rendelted meg?
Előzmény: Metal Dog (4882)
Metal Dog Creative Commons License 2007.06.04 0 0 4882
Sziasztok!

Szeretnék csatlakozni a társasághoz. A múlt héten rendeltem meg 1,6 CRDi kocsimat elektromos csomaggal soRed színben.
Jó sokat töprengtem, mert benzines V40-es Volvómat cserélem KIA-ra. Gázolajas Volvót szerettem volna, de a használt példányok igen lelakottak. Szó szerint véletlenül ütköztem a KIA-ba a Lurdy ház mozgólépcsője alatt, és brahiból kipróbáltuk az asszonnyal. Két nappal később mégegyszer, mert nem hittünk a szemünknek. Végigolvastunk Benneteket meg a népítéleteket és minden fellelhető anyagot, végül megrendeltük a kocsit. Remélem, nem bánjuk meg.
A kocsi méretei valóban meglepőek, az én Volvomnál 7 centivel szélesebb a gép. Fáj is a fejem, mert elődeim igen szűkös garázst hagytak örökbe.
G4b0 Creative Commons License 2007.06.04 0 0 4881
Olvastam, megvan! :) Jobb árban igaz, de meg kell nézni mit adnak hozzá... Összeségében jobb a Ceed, fentartása is olcsóbb!
Előzmény: Pancelos72 (4879)
sysNet Creative Commons License 2007.06.04 0 0 4880
Lacetti jobb árban, aszem..

Fel tudod tenni/scanalni ..?
Előzmény: Pancelos72 (4879)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!