daveszka
2014.07.23
0 0
126855
21/21A:
F2: BPO-781
F3: BPI-379 (de. a 10-es forgalmit pótolta)
F4: BPI-501 (hajnalban lerobbant, a 34-es forgalmi, majd a Moszkvás BPI-328 pótolta, csere BPI-336-ra, ami reggel lerobbant, majd csere BPI-349-re)
F6: BPI-364
F10: BPI-377 (reggel lerobbant, a Moszkvás BPI-328, majd BPI-358 pótolta, de. ismét lerobbant, a 3-as forgalmi, majd a Kelenföldes BPI-353 pótolta, csere BPI-501-re)
F21: BPO-716
F31: MHU-863
F32: MHU-841
F33: MHU-838
F34: MHU-872 (hajnalban a 4-es forgalmit pótolta)
F35: MHU-867 (du. a 2-es forgalmi pótolta, míg ő 155-öst pótolt
F36: MHU-877 (du. lerobbant, a Moszkvás BPI-328 pótolta, majd csere MHU-860-ra)
F37: MHU-850
F91: BPI-290
22/22A/222:
F1: MRZ-364
F2: MRZ-398
F3: MRZ-377
F4: MRP-067
F5: MRZ-356
F6: MRZ-390
F7: MRZ-391
F8: MRZ-382
F9: MRP-084
F10: MRZ-379
F11: MRZ-388
F12: MRZ-394 (du. MRZ-384 pótolta)
F13: MRZ-351
F14: MRZ-366
F15: MRZ-367
F16: MRZ-395
F17: MRZ-376
F18: MRZ-363
102:
F1: BPO-739
F2: BPO-507
F31: MFW-534
F32: MFW-538 (reggel a Moszkvás BPI-328 pótolta)
F35: MFW-519
128:
F1: BPO-745
F2: BPO-746 (hajnalban lerobbant, a Moszkvás BPI-328 pótolta, majd csere BPI-361-re)
F31: MFW-529
F32: MFW-525 (de. csere BPI-200-ra)
F33: MFW-523
F34: MFW-528
F35: MFW-519
149:
F1: BPI-310
F3: MFW-531
F4: MFW-518
F12: LYH-111
F35: MHU-848
155/156:
F2: MFW-527 (este a Nyugatis BPO-662 pótolta, majd csere MFW-521-re)
F3: MFW-517 (de. a Moszkvás BPI-328 pótolta)
F4: BPI-330 (du. MHU-867 21A-ról, majd a Kelenföldes BPI-353 pótolta)
F6: BPI-335
F31: MFW-521 (de. BPI-358 pótolta)
F32: MFW-522 (du. a Moszkvás BPI-328 pótolta)
F35: MHU-848
KFKFI járat:
F1: BPI-379
F2: BPO-781
430 322
2014.07.23
0 0
126853
2014. 07. 23.-a, szerda :
80 /80A :
F.1 : FKU-950
F.2 : 11-38 , Ik.280 helyett
F.4 : MHK-923, csere a MHK-907-re
F.6 : 11-21 , Ik.280 helyett
F.21 : 04-20
F.22 : 17-79
F.23 : 18-23
F.24 : 04-66
F.25 : 04-21
F.26 : 11-79
F.27 : 18-51
daveszka
2014.07.23
0 0
126848
Tegnap stat. jelleggel:
8/8A:
F1: BPI-356
F2: BPI-353
F3: BPI-335 (reggel csere BPI-336-ra, majd délelőtt lerobbant, csere BPO-515-re)
F4: PKD-001 (du. lerobbant, csere PKD-003-ra)
F11: BPO-754
F12: BPO-703
F13: BPI-357
F14: BPO-767
F21: BPO-762
F31: MHU-846
F32: MHU-847
F33: MHU-876
F34: MHU-870
F35: MHU-861
F36: MHU-878
F37: MHU-871
F51: MHU-809
11/111:
F3: BPO-722
F5: LYH-116
F6: BPO-701
F7: BPO-725
F8: BPO-764
F9: BPI-542 (du. 39-est pótolt)
F10: MMM-137
F11: BPO-182
F31: MHU-864
F32: MHU-830
F33: MHU-844
F34: MHU-832 (du. 4-6V-t pótolt)
F35: MHU-866 (este 57/257-est pótolt)
F36: MTS-339 (du 91-est pótolt)
40/40E:
F1: MRZ-245
F2: MRP-069
F3: MRP-070
F4: MRP-054
F5: MRZ-374
F6: MRZ-393
F7: MRP-059
F8: MRZ-380
F9: MRZ-386
88/188E/240E:
F1: MRP-051
F2: MRZ-388 (de. lerobbant, a 6-os forgalmi pótolta)
F3: MRP-087
F4: MRP-056
F5: MRP-086
F6: MRP-072
F7: MRZ-397
F8: MRZ-385
F9: MRP-064
F10: MRP-080
F11: MRP-091
F12: MRP-063
F13: MRP-077
F14: MRP-090
F15: MRP-099
108:
F2: MFW-506
F5: MFW-526 (este lerobbant, csere MFW-516-ra)
F41: HSJ-468
F42: HSJ-466 (egész este 153-ast pótolt, később őt a Boráros téri BPI-353 pótolta)
F43: HSJ-465
139:
F1: BPI-150
F2: BPI-145
F3: BPI-157
F4: LZZ-319
F11: FJX-221
F12: FJX-226
F31: MHU-751
F32: MHU-748
F33: MHU-747
F34: MHU-756 (du. 4-6V-t pótolt)
F35: MHU-755
140/140A/140B:
F1: MRP-053
F2: MRP-060
F3: MRZ-381
F4: MRZ-249
F5: MRZ-372
F6: MRZ-359
F45: MRZ-374
153:
F5: MFW-532
F31: MCX-191
F32: HSJ-473
F33: HSJ-451
F34: HSJ-469
F35: MCX-175
F36: MCX-188
du/este sűrítettek: BPI-353 (Boráros tart.), HSJ-466 (108)
172:
F1: MRZ-355
F2: MRZ-365
F3: MRZ-369
F4: MRZ-373
239:
F1: BPI-167
F2: FJX-221
F3: FJX-226
F4: BPI-116 (du. csere BPO-552-re)
F5: FJX-224
F6: BPI-117
F7: BPI-118
F8: BPI-160
272:
F1: MOS-287
F2: MOS-288
F3: MOS-289
F4: MOS-291
F5: MOS-293
FKU-911
2014.07.23
0 0
126847
11: 01-82, 15.42
17: 00-10, 00-17, 08-78, 18-22, 18-49
39 : 05-15, 13-39
160: 08-37, 08-75, 11-88
dcs100
2014.07.23
0 0
126844
3-62: 19-06, 19-24, 19-70
8: PKD-001
31: 05-61, 19-27?, 19-45, 19-60?
32: 17-76, 19-13, 19-82, FJX-206, FKU-947
44: 00-05
45: 19-16, FJX-188
67: 00-49, 15-53, MHU-854
85/85E: 00-25
97E: 05-38, 19-41
100: 12-84
131/231: 01-87, 12-56, KXM-033, 037
144: 10-29, 16-13
161: MHK-904, 905, 919
168E: 01-37, MHU-851
244: 10-69, 17-70
276E: 17-64, 18-12, FJX-187, MHK-913, 924
277: 06-46, KXM-041
Örs tartalék: 06-72
GT: 19-17, 19-18, 19-20?
1433
2014.07.23
0 0
126841
13/13A/113/113A:
F1: MRP-088
F2: MRP-081
F3: MRP-085
33:
F1: 05-60
F2: 05-48
F21: FJX-214
F22: 19-57
F23: FLR-708
F24: du.
F25: 17-23
F31: MHU-745
F32: MUT-781
F33: MHU-741
F34: MHU-757
F35: MHU-758
F36: MHU-754
58/158: HSJ-449, 464, 475, MCX-179, 181, 195
101:
F1: 16-22
F2: 12-09
F3: 12-77
F35: 12-86
F36: MCX-184
133:
F1: 11-26
F2: 11-74
F3: FJX-191
F4: FJX-204
F5: FJX-199
F6: 19-38
F7: 19-01
F8: 19-25
F9: 19-56
F10: du.
F41: 04-60
F42: 19-53
F43: 19-74
F44: FKU-936
F45: FKU-938
F46: 11-47 (Etele tartalék)
F47: FLR-708
F48: 17-23
F49: FJX-219
F50: 05-76
F51: FJX-214
F52: 19-57
F53: FJX-217
F54: du.
F55: du.
F56: du.
141: HSJ-450, 476, MCX-176, 177, 190
233:
F21: 18-44
F22: 11-80
F23: 11-83
F24: 04-16
F25: du.
F31: MHU-746
F32: MHU-752
F41: 04-26
F42: 04-69
F43: 04-72
F51: MHU-738
F52: MHU-730
250: HSJ-458, 469, 477, KXM-027, 042
251:
F1: 07-98
F2: MPV-997
287/287A:
F1: MRP-071
F2: MRP-065
F3: MRP-068
F4: ?
BPI-779
2014.07.23
0 0
126840
23/23E: 17-78, 17-89, 17-93, 18-30, 18-40, 19-65; LOV-864, 868, 874, 876, 878, 879
Törzs utas
2014.07.23
0 0
126836
9: 08-65, 11-93, 11-37, 19-26, FKU-916, 927, 931 pótol: 08-32, 04-34
17: 08-61 :), 08-75
Törölt nick
2014.07.22
0 0
126831
34/106
F2: 11-94 F5: 08-81 F6: 17-92 F8: 08-80 F52: MHU-779 F53: MHU-778 F54: MHU-702 F56: MHU-729
dcs100
2014.07.22
0 0
126829
1: 08-62, LZZ-321
3-62: 00-30, 08-08, 17-22, 17-79, 18-43, 19-78, 19-87, FJX-216
9: 08-72, 19-13, MHU-734
15: 15-06
20E: FKU-944
26: FKU-903
32: 00-15, 19-06, 19-09*, FJX-206, FKU-926, 928, 940, MHK-921
34/106: 08-80, 08-81, 11-94, MHU-702, 778, 779
44: 18-53, MHK-925
45: 19-25, FJX-198, 209
67: 00-69, 03-22, MHU-825, 826
85/85E: 18-40, 19-79
86: 05-64, FJX-222, FKU-925
97E: 11-21, 19-33, 19-34, MHU-776
100: 06-46
103: 11-22, FKU-945, 948
105: 07-27, MFW-518, MHU-813, 821
115: 13-28, MMM-138
118: MMM-133
120: LYH-114
131/231: 01-72, 16-18
134: 15-21, MHU-828
161: 19-14, FKU-950, MHK-907
161A: 06-64
168E: 00-75, 01-89
176E/244: 10-69
225: 16-26
276E: 17-64, 17-70, 19-41, MHK-924
277: 01-92, KXM-028, KPN-964
Örs tartalék: 06-72, 19-27
*: KO.
daveszka
2014.07.22
0 0
126828
A pótlások és a kocsicserék lemaradtak tegnapról:
40/40E:
F6: MRZ-352 (du. csere MRZ-388-ra)
88/188E/240E:
F9: MRP-075 (du. a Kelenföldes BPI-328, majd MRZ-388 pótolta, csere MRP-064-re)
108:
F43: HSJ-465 (de. a Kelenföldes BPI-328 pótolta)
239:
F4: BPI-160 (reggel csere BPO-476-ra)
F5: FJX-226 (du. a Kelenföldes BPI-328 pótolta)
Előzmény: daveszka (126817)
1433
2014.07.22
0 0
126826
Plusz még:
138:
F1: FJX-211
F2: ?
F3: 11-19
F4: FJX-186
F5: 11-25
F6: FJX-223
Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!