Keresés

Részletes keresés

1318 Creative Commons License 2014.08.03 0 0 127126

Ott volt indulás előtt 15 perccel, és kb. 10 perccel előtte észre vette, és utána beszállt és felbőgette...
Azt kellett volna tennie, hogy felhívja a központot, ugyanis biztos lett volna tartalék... (volt már rá példa hogy kellett pótlás, és a műszakiztató jv-t megkértem hogy telefonáljon be, 2-3 perc késéssel de találtak egy MFW-t a garázsban)

 

Bár a többi jv is hibázott, hisz múlt hét péntek óta világított a szervízkulcs, de amit ez a jv művelt (nem csak a hűtővizes, nem ez volt ami arra késztetett hogy mószeroljak) az azért több volt a soknál.

Ágrólszakadt (szószerint) embereket engedett fel a buszra, hátul. Na ez verte le nálam a biztosítékot.

Ez a járat azért jár óránként és első ajtós, hogy ilyesmi ne forduljon elő!

És ha kell gondoskodom róla...

 

Na de hagyjuk a dolgot inkább...

Előzmény: daveszka (127125)
daveszka Creative Commons License 2014.08.03 0 0 127125

A kinti végállomáson állt félre.
Egyébként inkább örültem volna, hogy az óránként járó busz elviszi az utasokat, nem hogy még a figyelőnél is bemószeroljam...

Előzmény: 1318 (127124)
1318 Creative Commons License 2014.08.03 0 0 127124

Nyílván nem bírta tovább szegény 022...
Csak kérdezem én akkor miért pörgette fel, miután hátrament megnézni, vagy egyáltalán miért indult el?

Amikor leszálltam a Budaörsi reptérnél, jól láthatóan írta a fedélzeti, hogy Hűtővíz túl forró, de azért ment továbbá.

Mi utasok meg szagoljuk a csöviket és izzadjunk is, mert tetőszellőzőt derogált nyitni...

Sőt még egy tisztátalan familliát is felengedett hátul (!!)

 

Lényeg a lényeg panasszal éltem a BKK-nak, a VB-nek és a BKV-Figyelőnek is...

Előzmény: daveszka (127123)
daveszka Creative Commons License 2014.08.03 0 0 127123

Valamennyire mégis csak zavarta, ha utána félreállt vele...

Előzmény: 1318 (127118)
daveszka Creative Commons License 2014.08.03 0 0 127122

Nem is 1...

Előzmény: 430 322 (127112)
dcs100 Creative Commons License 2014.08.03 0 0 127121

7: 19-37

9: MHU-734, 737, MHK-920, 925

32: 05-58

34/106: 07-22, 07-64, MHU-851

67: 00-69, 00-75, 10-31

82TP: 06-72

86: 19-37, FKU-902, 911, 916, 933

118: LYH-118

134: 01-82, 03-21, 06-44

137: LYH-123

161: 01-72, 10-53

168E: 00-49, 01-26, 10-66, MHU-827

224: LYH-111

226: MFW-512

277: 16-21

kab09 Creative Commons License 2014.08.03 0 0 127120

123/123A: 02-19

 

135:
F31: MCX-182
F32: MCX-173

kab09 Creative Commons License 2014.08.03 0 0 127119

36:
F01: LOV-853
F02: LOV-871
F03: LOV-874
F04: LOV-854
F06: 12-10
F07: LOV-858
F08: LOV-861
F09: 12-63
F10: 15-37

1318 Creative Commons License 2014.08.03 0 0 127118

87-187:

 

F1: JVP-042 

F2: JVP-022 (a jv-t kicsit sem zavarta, hogy a fedélzeti számítógép szerint a hűtővíz felforrt, sőt a végállomáson miután észrevette hogy forrt, elkezdte pörgetni neki, és a tetőszellőzőket se nyitotta ki, az első ajtózásra tett magasról)
F3: JVP-049

1318 Creative Commons License 2014.08.03 0 0 127117

87-187
vagy

287-287A

Előzmény: Törölt nick (127116)
Törölt nick Creative Commons License 2014.08.03 0 0 127116

Kicsit OFF de azért megkérdezem ti melyik járaton lennétek?

IAtilla Creative Commons License 2014.08.03 0 0 127115

908: F2: 15-41
940/972: F42: MRP-094
941: F1: BPO-715

956:
F4: 18-38
F23: MOS-253
F72: MFW-524

960:
F2: BPI-507
F4: BPO-301

kab09 Creative Commons License 2014.08.03 0 0 127114

918: 01-82, 13-49 (?)

923: 08-65, 11-15, 18-40

966: 01-50

979/979A: LOV-874

.BPO-346. Creative Commons License 2014.08.02 0 0 127113

30:

F1: 11-81

F2: 04-57

F3: 04-83-->csere 04-19

F51: MHU-777

F52: MHU-703

F53: MHU-733

F54: MHU-770

F55: MHU-710

F56: MHU-735

F57: MHU-773

F91: 08-03

 

126:

F11: 07-66

F12: MMM-133

F51: LYH-103-->csere 07-25

F52: LYH-124-->07-67(pótlás)-->csere 07-64

430 322 Creative Commons License 2014.08.02 0 0 127112

Szerintem holnap is lesz csuklós Volvo a 161-esen...

Előzmény: 08-73 (127111)
08-73 Creative Commons License 2014.08.02 0 0 127111

202E-n az MHK...látom, Cinkotán is szólóhiány van hétvégente :( Vajon ott, meg Délpesten mikor oldódik meg a szólóhiány, hogy ki tudják adni az 54-est, 148-ast egész hétvégén, a 36-ost meg vasárnap csak szólóval?

Előzmény: dcs100 (127104)
daveszka Creative Commons License 2014.08.02 0 0 127110

31:

F1: BPI-553

F2: BPO-189

F3: BPO-107

F31: BPO-322 (este lerobbant, BPI-918 pótolta)

F51: MHU-804

F52: MHU-805

F53: MHU-810

 

44:

F1: BPI-126

F2: FJX-201

F3: FKU-914 (de. BPI-918 pótolta, majd csere FKU-950-re)

F4: MHK-925

F5: BPI-927 (Örs tart.)

F8: MHU-806

F9: KOE-130

 

45:

F1: MHK-911

F2: MHK-918

F3: BPI-133

F4: BPI-909 (reggel BPI-178 pótolta)

F5: MHK-917 (du. csere FJX-207-re)

 

92:

F2: BPO-147 (du. az Örsös BPI-927, majd a Határ utas BPO-302 pótolta, később csere BPO-126-ra)

F5: BPI-256

F51: KXM-039

F52: KXM-023

F53: KLN-095

F54: KOE-148

 

97E:

F1: BPO-031

F2: BPI-960

F3: BPI-921

F21: FKU-940

F22: FJX-216

F23: FJX-188

F24: FJX-206

F25: FJX-197

F26: BPI-930

F27: MHK-901

F31: MHK-923

F32: BPI-770

F33: BPI-126

F35: FKU-950

F36: MHK-902

F37: MHK-925

F38: FJX-191

F39: FJX-206

F51: MHU-736

F52: MHU-739

F53: MHU-775

F54: MHU-774

F55: MHU-776

 

124/125:

F1: BPO-052

F3: BPO-109

F5: BPO-053

F6: BPO-136

F7: BPO-332 (Újpesti tart.)

F21: LYH-108

F51: KLN-094

F52: KXM-021

F53: KLN-096

F54: KXM-004

 

131/231:

F1: BPO-160

F3: BPO-651

F4: BPI-029 (de. BPI-178 pótolta)

F51: KXM-033

F52: KOE-130 (du. az Örsös BPO-664 pótolta)

 

144:

F2: BPO-322

F3: BPI-027 (de. csere BPI-068-ra)

F15: BPO-176

F51: KXM-037

F52: KXM-043

F53: KXM-022

 

161:

F1: MHK-920

F2: BPI-138

F3: MHK-915

F4: BPO-558

F5: MHK-905 (du. BPI-178 pótolta, majd csere MHK-903-ra)

F6: MHK-904

F7: FJX-199

 

169E:

F1: MOS-245

F2: MOS-242

F3: MOS-248

F4: MOS-250

F5: MOS-240

F6: MOS-273

F7: MOS-253

F8: MOS-263

 

175:

F14: BPO-190

F51: KXM-036

 

276E:

F1: MHK-921

F2: BPO-579

F3: BPI-132

F4: MHK-924

F5: MHK-919

F6: MHK-922 (du. BPI-178 pótolta, majd csere FJX-199-re)

F7: MHK-910

F8: FJX-204

 

277:

F3: BPO-126

F4: BPI-059

F5: BPO-123

F15: BPO-068

F51: KXM-037

F52: KXM-043

F53: KLN-092

430 322 Creative Commons License 2014.08.02 0 0 127109

2014. 08. 02.-a, szombat:

 

68:

F.1: FJX-190

F.2: MHK-907

F.3: MHK-913

F.11: LOV-862

F.12: 05-42, Van Hool helyett

 

138:

F.1: FJX-186

F.2: 11-39

F.3: FJX-225

F.4: FJX-219, csere a 05-52-re

F.5: FJX-218

 

148:

F.31: MDV-382

F.32: KXM-034

.BPO-346. Creative Commons License 2014.08.02 0 0 127108

Köszönöm! :)

Előzmény: dcs100 (127107)
dcs100 Creative Commons License 2014.08.02 0 0 127107

De, van mindre: 

 

20E: 

F1: FKU-948

F2: FKU-915

F3: 17-96

F5: MHU-721

F6: MHU-719

Előzmény: .BPO-346. (127105)
kab09 Creative Commons License 2014.08.02 0 0 127106

23: 17-72, 17-77, LOV-864, LOV-868, LOV-874

54: FLR-726, FLR-736

55: MRP-099, MRZ-374

66: FLR-701, FLR-703, FLR-732, FLR-739

86: FJX-221, FKU-912, FKU-936

151: FLR-714, FLR-737

.BPO-346. Creative Commons License 2014.08.02 0 0 127105

20E- re nem tudnál forgalmikat írni?

Előzmény: dcs100 (127104)
dcs100 Creative Commons License 2014.08.02 0 0 127104

3-62: 04-21, 04-66, 17-70, 19-79, FJX-200, FLR-706, 716, 728

7: FKU-921

20E: 17-96, FKU-915, 948, MHU-719, 721

25: 16-25, 16-26, MHU-802, 803, 827

32: 19-26, FJX-216, FKU-926, 928

44: 11-26, FKU-914

45: 11-33, 19-09, MHK-911, 917 (csere: FJX-207), 918

46: 01-43, 10-08, 10-50, KOE-415, KXM-024

67: 00-49, 10-53, MHU-826

85: 19-18 (P)

96/296: MMM-134, 139

97E: 19-21

104/104A/204: 03-14, 03-15, 03-46, MHU-845

120: 01-22, 13-10

121: 07-30, 07-66

144: 10-27

161: 11-38

162/162A: 01-87, 06-54, 10-20, 10-24

170: 12-21, LYH-116

196/196A: 05-63, 11-30

198: 01-46, 10-06, 10-60, 15-35

202E: 03-54, 10-57, MHK-908

276E: 05-79, 11-32, MHK-919, 922, 924

Örs KT: 19-27

Törölt nick Creative Commons License 2014.08.02 0 0 127103

250: KXM-042 027
272: MOS-272 291
53 : KXM-009 019
108: MFW-508 507 506 HSJ-468 13-61     (MFW-507 pótolta 11-47 csere MFW-531 )
139:MHU-748
40 : MRZ-372
150: KXM-032
87  : JVP-042
153:HSJ-473 MFW-537
103 FJX-193 235 192 FKU-941 944 (11-45 Nem biztos lehet hogy KT etelén )
58 : MCX-181
107: FJX-188 
240E:MRP-057
141: HSJ-469
7:FJX-222 228 FKU-908
33: MHU-753 758 754

Különjárat : FLK-296
KT Etele : 11-45 ( Lehet hogy 103-as üres kijelzővel állt Etelén )
KT Őrmező: 13-33

daveszka Creative Commons License 2014.08.02 0 0 127102

Na...megelőztél. :D

Előzmény: BPI-779 (127101)
BPI-779 Creative Commons License 2014.08.02 0 0 127101

92: 03-02

Törölt nick Creative Commons License 2014.08.02 0 0 127100
Igen, baleset miatt megosztva közlekedtek.
Előzmény: W25 (127099)
W25 Creative Commons License 2014.08.02 0 0 127099

07-71 járt ma már 222-esen

Törölt nick Creative Commons License 2014.08.02 0 0 127098

1V:

F1 04-26

F2 04-63

F3 04-45

F4 11-79

F5 18-51

F6 04-48

F31 08-68

F32 08-42

F33 11-86

 

8:

F1 13-31

F2 07-07

F11 07-01, pótol 13-33, 07-68

F31 MHU-846

F32 MHU-847

F33 MHU-876

F34 MHU-870

F35 MHU-861

F51 MHU-809

 

11:

F1 13-62

F2 07-24

F5 07-44

F11 07-74 (Széll t.)

F31 MHU-864

F32 MHU-830

F33 MHU-844

F34 MHU-866

F35 MHU-832

 

15/115:

F1 15-08

F2 LYH-125

F3 LYH-102

F4 15-06

F21 13-50

F22 MFW-510

F23 MFW-511

F24 MFW-513

 

16/16A/116:

F1 02-02

F2 KPX-926

F3 06-90

F4 13-99

F5 13-91

F6 14-17

F7 08-92, csere 07-98

F8 13-87

F9 LWD-700

F10 14-00

F11 02-05, csere 06-92

F12 13-93, csere 14-11

F13 13-85

F15 06-93 (T.)

 

26:

FKU-906

08-01

08-02

04-53

FKU-905

FKU-910

FKU-923

 

27:

14-15

MPV-999

06-94

 

39:

F1 13-77

F10 13-71

 

53:

F1 13-34

F31 MFW-536

F32 MFW-516

F33 KXM-019

F34 KXM-009

 

91/291:

F2 07-62

F3 07-31

F4 07-36

F5 07-71 (Nyugati T.)

F31 MHU-860

F32 MHU-869

F33 MHU-868

F34 MHU-831

 

103:

F1 FJX-235

F2 FJX-192

F3 FJX-233

F4 FJX-194

F5 FJX-227

F6 FJX-195

F7 FJX-196

F8 FJX-234

F9 FJX-193

F31 FKU-941

F32 FKU-944

F33 FKU-907

F34 FKU-904

 

108:

F1 MFW-506

F3 MFW-507, pótol 11-47, csere MFW-531

F4 MFW-508

F11 13-61

F31 HSJ-468

 

112:

F1 07-37

F11 13-57

F12 07-43

F31 MHU-834

F32 MHU-835

F33 MHU-829

F34 MHU-862

F51 MHU-828

F52 MHU-855

 

118:

F1 01-39

F2 LYH-118

F9 07-67 (Bogdáni t.)

 

134:

F1 06-44

F31 MHU-822

F52 MHU-859

F53 MHU-811

 

137:

F1 LYH-110

F2 LYH-128, pótol 07-68

F9 03-21

 

153:

F2 07-15

F11 13-61

F31 HSJ-473

F32 MCX-177

F33 MFW-537

F34 MCX-175

F35 MCX-180

 

178:

F1 13-55

F2 MFW-530, csere MFW-518

F31 MHU-839

F33 MHU-842

F34 MHU-849

 

191:

F2 03-29

F11 MFW-524

 

212:

F1 05-15

F2 15-10

F3 13-30

F31 KXM-007

F32 KXM-018

F33 KXM-030

F34 KXM-029

 

218:

MRP-100

MRP-092

MRP-096

 

226:

MFW-503

MFW-512

 

237:

LYH-115

03-29

 

251:

01-99

1318 Creative Commons License 2014.08.02 0 0 127097

87-187:

 

F1: JVP-022

F2: JVP-042

F3: JVP-049

Előzmény: 1318 (127091)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!