Keresés

Részletes keresés

kalaposlaszlo Creative Commons License 2012.07.05 0 0 65438

 

Üdv. Mindenkinek. Egy kép a ma estéről.

vanyitom Creative Commons License 2012.07.05 0 0 65437

Üdv. Logikusan belegondolva azért mondták az indulást mert amikor hajtatod önindítőval akkor joval kisseb a fordulat mint alapjáraton és lehet h az adagolóelem nem építi ki a porlasztó nyitónyomását de ha ezt a mennyiséget résolajként beengedi a légtorokba akkor bereccsen pikk pakk. Ez nem biztos csak egy ötlet.:)

Előzmény: MTZ Betyár (65434)
892.2 Creative Commons License 2012.07.05 0 0 65436

köszi a segitséget!

 

Előzmény: MTZ Betyár (65434)
MTZ Betyár Creative Commons License 2012.07.05 0 0 65435

Lacus, túrbóval mi a helyzet?

MTZ Betyár Creative Commons License 2012.07.05 0 0 65434

Igen. De elfuthasz egy esztergályoshoz is, és csinál egy közcsavart ide.

 

Állítólag valami, könnyebb indulás miatt van oda kötve... ilyesmit hallottam.

Tegyél rá olyat, mint a régieken van, és kész. Sok mindent nem ér az ott, csak olajos lesz a légtorok belseje tőle.....

Előzmény: 892.2 (65432)
Lacus550 Creative Commons License 2012.07.05 0 0 65433

Gázrugót lehet hozzá kapni utángyártottat úgy tudom vagy ha nem kapsz akkor házilag meg lehet azt is csinálni egy hasonlóból mert csak a felfogatása szokott más lenni. Ha eredeti grammer az ülésed akkor biztosan drága lenne az eredeti teleszkóp is :)

Előzmény: Törölt nick (65431)
892.2 Creative Commons License 2012.07.05 0 0 65432

üdv.

ilyen üreges csavarral elég levegőt fog átengedni hogy valós értéket mutasson a nyomásóra?

itt pedig a jobboldali cső helyére szeretném kötni csak akkor olyan visszafolyó kell a porlasztóra amin mind a 4é egybe van meert ezen az elsőé a légtorokba megy. de miért?

Törölt nick Creative Commons License 2012.07.05 0 0 65431

Szia. Kaposvár túl messze van, annyira nem éri meg. Tegnap már rájöttem, hogy miért recsegett-ropogott amikor nagynehezen rávette magát a rugózásra :) Alul a közepén van egy villa, amiben van a két szélén ugyanolyan görgős csapágy, na ezek széthullottak, közöttük meg van egy tűgörgős. Ezt a csapágyas részt tengellyel együtt újragyártom, a csapágyakat már meg is rendeltem hozzá.
A műanyag görgők helyett raktam be 2-2 csapágyat, meg távtartó "gyűrűket" 1/2"-es slagból :) A statisztika szerint ezt a megoldást díjazzák a legtöbben nálunk. A perselyeknek utánanézek majd, a lengéscsillapító meg szerintem még tökéletesen csillapít.
Köszönöm!  

Előzmény: pangi boy (65430)
pangi boy Creative Commons License 2012.07.04 0 0 65430

Hi.Én is most újítottam fel a grammert.A műanyag görgök helyett csináltattam rézből görgőket.A műanyag perselyek helyett meg tudsz rendelni a neten önkenő 12*14*14 -es válas perselyeket.A gyári lengéscsillapító helyett meg vettem a habinál egy ugyanolyan méretüt,csak 3100-ba került,és nem 20000-be mint a gyári.ds85h/90a típusú az én ülésem.DE ha nem akarsz ennyit mutyikolni akkor a Kaposvári PRILLINGERNÉL van minden.Remélem segítettem.

Előzmény: Törölt nick (65421)
Józsi73 Creative Commons License 2012.07.04 0 0 65429

Józsi73 Creative Commons License 2012.07.04 0 0 65428

892.2 Creative Commons License 2012.07.04 0 0 65427
Hali.az milyen következménnyel járhat ha az egyik porlasztó "túlfolyóját megszüntetem mert a légtořokba annak a helyére kötném a turbóórát?
Szaby27 Creative Commons License 2012.07.04 0 0 65426

Semmi baja ez mtz.... annyi, hogy egy picit már kopott a motor.

Előzmény: Mtz 550E (65425)
Mtz 550E Creative Commons License 2012.07.04 0 0 65425

Hali!

Segitség kellene Mtz-n ma vettem észre hogy melegen a kartergáz csövön olyan mintha gőz jött volna kifelé alapjáraton mikor láttam! Mi lehet az oka eddig nem volt! Olajmennyiség és a víz változatlan!

Lacus550 Creative Commons License 2012.07.04 0 0 65424

Szerintem elhozom :) Attól is féltem h a kipufogó torokkal nem fogom tudni összehozni olyan mintha hosszabb lenne picit de remélem  a szívó és kipufogó végei között szabvány a méret..

Előzmény: MTZ Betyár (65423)
MTZ Betyár Creative Commons License 2012.07.04 0 0 65423

Ahogy elnézem a képeket, el lehetett volna forgatni úgy, hogy jó legyen.

Max. nem pont függőlegesen állt volna az olaj be és ki folyás, hanem picit sréhen.

Westegate szelep, csak a turbónyomás szabályzásához kell. (A beállított értéknél, nem engedi tovább nőni és nem károsodik a motor....)

De ez a 6-os, azt mondják max. 0.8-at tud.....

Te tudod, majd eldöntöd! :-) 

Előzmény: Lacus550 (65411)
Rlevi. Creative Commons License 2012.07.04 0 0 65422

igaz hogy kihagytam de a lényeg ugyanaz :

nem vesszük meg ígyse úgyse

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2012.07.04 0 0 65421

Jó napot! Újra kérdezősködnék. Egyszerű gyári mtz-be járó Grammer üléshez hol tudnék alkatrészeket találni Hajdú-Bihar, vagy Szabolcs Sz. B. megyében? Tűgörgős csapágy, golyós csapágy vagy esetleg a komplett mozgási mechanizmusa. Perselyek és a műanyag görgők amik elcsúszkálnak rugózáskor.
Ha szükséges tudok fotókat rakni arról, hogy mi kellene.
Vagy netán érdemes legyártatni újra a szétesett alkatrészeket és apró csapággyal helyettesíteni a műanyag görgőket? Mik a tapasztalatok? 
Köszönöm! 

Törölt nick Creative Commons License 2012.07.04 0 0 65420

Na igen, a legfontosabbat kihagytam : 
Kellett már nekünk is emelve hazahúzni a traktort szántásból a széteső belső féltengelycsapágy miatt. A 2 MTZ háttal egymásnak, emelés és indulhatott a konvoj a műhelybe. 

Előzmény: Szaby27 (65419)
Szaby27 Creative Commons License 2012.07.04 0 0 65419

A féltengely csapágyakat kihagytad. Ha jó minőségű FAG csapágyakkal rakod össze akkor csak a 4db csapágy 80ezer. Kínaival 8ezer de addig is tart....

Előzmény: Törölt nick (65412)
Szaby27 Creative Commons License 2012.07.04 0 0 65418

700-ért már jó 50-est lehet venni ami használható. Amit te akarsz az esetleg 400ezer....

Előzmény: Rlevi. (65416)
Rlevi. Creative Commons License 2012.07.04 0 0 65417

bocs elirtam700000ft

Rlevi. Creative Commons License 2012.07.04 0 0 65416

köszönöm a válaszodat

hát ezek szerint nem lessz megvéve a traki:(

70000ft ért +még ajtók,üvegek,hűtő meg még a billentő szerkezetet is meg kell csinálni.

Előzmény: Törölt nick (65412)
Lacus550 Creative Commons License 2012.07.03 0 0 65415

Ám privátba elárulhatom :)

Nem mertem bevállalni mert ha nem jó nem tuti h visszaveszi főleg ha már megpiszkáltam..

Előzmény: 892.2 (65414)
892.2 Creative Commons License 2012.07.03 0 0 65414
Szerintem ellehetett volna fordítani.meg nem nagy dolog lett volna megpróbálni.am hol lenne?
Előzmény: Lacus550 (65411)
892.2 Creative Commons License 2012.07.03 0 0 65413
Üdv.értem mire célzol,és köszönöm
Előzmény: MTZ Betyár (65409)
Törölt nick Creative Commons License 2012.07.03 0 0 65412

Olcsóbb, gyengébb minőségű bolti féltengelyekkel számolva 65e a két féltengely+ kb. 2000 a szimering és féltengelytok tömítés.
A szerelési díj meg változó, nekünk talán 10e-t kértek el amikor még nem tudtuk itthon megoldani a cserét, de olajat is pótoltak a hátsó öntvénybe.
De bontott féltengelyekből olcsóbban meg lehet oldani, csak ha kikopott a féltengely a szimering helyén, akkor folyhat az olaj a kerekekre. 

Egyébként nem tudom mennyire bírják a gyengébb féltengelyek, mert könnyebben törhetnek ha nagy nyomtávon megy a gép. 
Mi az oroszt vettük bele anno drágábban.

 

Ha jól sejtem ez a régi típusú féltengely megy az 50-esbe, de olyan géphez még csak látásból volt szerencsém.
Olcsóbb: http://webaruhaz.habi.hu/termekek/524/feltengely_regi_tip_.html
Orosz: http://webaruhaz.habi.hu/termekek/10576/feltengely_regi_tip_tara_.html 

Előzmény: Rlevi. (65410)
Lacus550 Creative Commons License 2012.07.03 0 0 65411

Wastegat szelep miatt kellene leginkább :) csak az olaj be és kimenet szinte víz szintbe állna ebbe a helyzetbe és azt így nem lehet felszerelni mert az olaj gravitáció segítségével távozik a turbóból ha jól tudom és ez csak egy bizonyos szögig lehetséges...és nem mertem megvenni mert nem tudom biztosra lehet e fordítani ha a csavarkötéseket felöldom a turbináknál.

Előzmény: MTZ Betyár (65408)
Rlevi. Creative Commons License 2012.07.03 0 0 65410

üdv mindenkinek

azt szeretném kérdezni hogy akarunk vásárolni egy50es gyönyörűséget és a következő a hiba:

a hátsó tengelytáv le lett csökkentve és a tengelyből az előző tulaj levágott

ennek a javításnak és az alkatrésznek mennyi az ára + a munkadíj mire bele lessz rakva(körülbelüli árat kérnék)

köszönöm

MTZ Betyár Creative Commons License 2012.07.03 0 0 65409

Nyomóágba kell kötni, és az ott mért érték a "hiteles". De csak úgy, ha a motor egyformán van leterhelve. Ez két különböző traktoron nem fog igazán működni....

Esetleg ugyanazon motoron két külnöböző turbót hasonlítasz össze. Viszont a "környezetnek" ugyannak kell lennie. Amit megint csak, nehéz kivitelezni.

 

A turbó és a motor között bárhová bekötheted a légtorokba. Mert bebaszna, ha az elején nem annyi volna a nyomás mint a végén. Remélem érted mit akarok kihozni. :-)

 

Előzmény: 892.2 (65405)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!