Hello!
Tartozekoknal javasolnam a markaszervizednel is erdemes szetnezni, nehany gyari termeket vasaroltam tavaly az 5 ajtos 1.4 atvetelenel:labszonyegek kagylosan illesztve(vezetonel 206-os logoval),uleshuzatok(nem gyari, de tokeletes illesztes 2 mintavalasztekban),kuszobvedok,csomagter talca es rogzitohalo,Peugeot taska(egokeszlet,elsosegely,vontatokotel stb.),hangszorok hatso ajtokba,elso kodlampak.Par hete az elso szerviznel(1 ev es csak 2300km a jarganyban) rendeltem par kiegeszitest:kesztyutarto vilagitas kit,konyoktamasz taroloval,sport kipufogoveg dobba es egy spoiler amit a decemberi beszerelesre szinre fujnak.Ha emlithetem,Peuegot trikos jatekoroszlant is kapott itt 2 eves kislanyom-az orome
leirhatatlan! Elnezest a szonoklasert, remelem otletkent hasznalhatjak a Tisztelt 206-os Tarsak.
Hello!
Tartozekoknal javasolnam a markaszervizednel is erdemes szetnezni, nehany gyari termeket vasaroltam tavaly az 5 ajtos 1.4 atvetelenel:labszonyegek kagylosan illesztve(vezetonel 206-os logoval),uleshuzatok(nem gyari, de tokeletes illesztes 2 mintavalasztekban),kuszobvedok,csomagter talca es rogzitohalo,Peugeot taska(egokeszlet,elsosegely,vontatokotel stb.),hangszorok hatso atokba,elso kodlampak.Par hete az elso szerviznel(1 ev es csak 2300km a jarganyban) rendeltem par kiegeszitest:kesztyutarto vilagitas kit,konyoktamasz taroloval,sport kipufogoveg dobba es egy spoiler amit a decemberi beszerelesre szinre fujnak.Ha emlithetem,Peuegot trikos jatekoroszlant is kapott itt 2 eves kislanyom-az orome
leirhatatlan! Elnezest a szonoklasert, remelem otletkent hasznalhatjak a Tisztelt 206-os Tarsak.
Először is sziasztok!
AtomTom, Azt hiszem neked ajánlott pajszer valami jó szalont, de az emilje nem műxik. Meg tudnád mondani? (emilen is jöhet)
Aztán (némelyek vígasztalására és bátorítására): Van egy 2,5 hetes 1,1-es profilom, és nagyon meg vagyok vele elégedve. Nekem elég a 60 LE, szerintem egyáltalán nem lassú vagy lomha. Persze ez relatív, hogy ki mit szeretne, mire és hogyan akarja használni, de szerintem egy normál közlekedésre teljesen megfelel. A szalonban javasolták a nagyobb motort, de én azt mondtam magamban, hogy elég lesz a kisebb is. Nem csalódtam, úgy látom utólag is, hogy jól döntöttem.
Az első 667 km-ből kb. 200 volt országút, és kb. 50-100 spórolós város (pl. este 8 után Lágymányosi híd - Népstadion - Örs vezér tere 3 piros lámpával, szép lendületes 70-es tempóval), a maradék normál város + egy-két reggeli csúcs, így jött ki 6,8 l-es fogyasztás.
A benzintank méretéről a leírás azt mondja, hogy kb. 50 l. Tehát nem 50, hanem kb. 50. Ezen eléggé csodálkoztam is, mert hát hogyhogy nem tudják pontosan, na de mindegy. Csak azért mondom, mert szerintem több, elsőre ugyanis - a szalonból kigurulva - 50,69 l-t tankoltam csak simán az első kattanásig, a műszer szerint pedig még volt is valamennyi a tankban. Szóval úgy sejtem, hogy nem érdemes abból kiindulni, hogy a tank 50 l-es. (Még gondolkodom, hogyan tudnám pontosan meghatározni...) Ettől persze még lehet, hogy némely kutaknál csalnak.
Üdv mindenkinek!
Nekem is soknak tűnik, ha összehasonlítom a volt 205-höz mejel Olaszországba vittem három kollegámat, autót venni és 1146 km-t mentünk 47 liter naftával (autópályán átlag 100 – 110)
Valami nincs rendben a fogyasztással ugyan is, miután elhoztam Pécsről az első benzinkútnál tankoltam 10 litert és alig mentem 150 km-t megint kigyulladt a sárga lámpa. Most viszonylag valamivel lassaban közlekedek. December elején bejelentem szervizre egy próbafogyasztás mérésre.
Hello!
Gondolatban foglalkoztat, tavaly vasarolt 1.4 Presence-ben hivatalos szervizben lehetseges volna az uj 1.6 16V (108 LE) motor beszereltetese. Esetleg varhato uj 1.4 16V megjelenese is? Koszi minden infot!
Nem tudom hol tankoltal, de a 49,25 liter nagyon soknak tunik nekem. A piros lampa kigyulladasa utan en max 50 km-t mentem az 1,9D-vel es igy szoktam 44 litert tankolni. Egyszer a Duna plazanal sikerult 49,5 litert tankolnom, ugyhogy ott valoszinuleg gyorsabban porog az ora. A tank ugyanis csak 50 literes. Igaz en csak az "elso kattanasig" tankolok. Ettol fuggetlenul ezt en is soknak tartom a HDi-tol, hiszen en is 700 km-t szoktam jarni.
Meglepetés ért engem is az első mért tankolásnál, ugyanis 700, 7 km-re tankoltam 49, 25 litert.
Bevallom őszintén 5 liter-nél többre nem számolta.
Remélem jobb is lesz.??
A kb. 4.5 honapos 206-osom (Presence 1.1) jobb oldalrol a motorter felol kotyoko-kopogo hangot ad. Kifejezetten hallani egyenetlen uton, foleg ha alacsony fordulaton tartom a motort. (mert ekkor kicsi a motorhang).
Elmentem a szervizbe vele, ott kiprobaltak, de mar elotte kozoltek a sejtest, motortarto bakk - tudjatok az ami baloldalt a "computer" alatt van!
(+).
Beigazolodott.
Elvileg nincs tobb "tipus"hibaja az autonak.
Emlekeztetoul, 4.5 honapos autonal:
1. Kopogo hang = Ekszij hibas vonalvezetes -> generator athelyezes
2. Kotyogo hang = hibas motortarto gumibakkok -> cserejuk
Kezd megrendulni a hitem a Peugeot 206 ban, avagy a fulem tul jo?
Akkor odafigyeltek a srácok a dolgokra...
Nem rossz ajánlat, már csak meg kellene hajtani, hogy a valóságban is olyannak érződik-e, mint papiron. 1.4-es 100 lovas nem lesz véletlenül? 2.7 millióért el tudnám képzelni, a 206 végre odakerülhetne a jól motorizált szuperminik közé.
Megérkezett az új 206-os motor 1.6 16v 88/108 kW/LE, 147 Nm/mkg, 0-100 9.4mp, fogyasztás 8.6/5.1/6.4 l. Na ez hogy tetszik az uraknak?
http://www.peugeot.hu/206tablazat.html
Úgy érzem nagyon jó választás volt a 206 HDI.
Augusztus 8. Án rendeltem és kettő hete vettem át.
Pécstől Bajáig kb. 100 km. (bejáratos autóval bő egy óra) ennyi idő és kilométer elég volt, hogy
meg szokjam az autót.
Renault 19 GTD Chamade közel hatéig volt alattam és mondhatom, hogy az előzött, csak aki
nagyon sietett.
Őkelme épen eredet vizsgálaton volt az Opel műveknél miután hazaértem elmentem érte, ahogy
beleültem szokatlannak éreztem, hogy lassú és nehezen fordul.
Fogyasztását még nem tudom mennyi lesz, mivel hétszáz pár kilométer van benne, de ugy látom
nem kell rohanom tankolni.
Mondhatom nagyon, tetszik.
Az az igazság, hogy hagytam magam meggyőzni. Továbbá kihagyhatatlan ajánlatot kaptam. Az autó jelenleg is 3 millát ér, de nekem 2,5milláért odaadták. Igaz, hogy ismerősé volt, de akkor is nagyon jó vétel.
Sajnos a fogyasztás siralmas. Vegyes használat esetén 7,9-8,2 litert zabál 100 kilométerenként ami szerintem sok(k).
A 206-osban sajna nem ültem menet közben így nem tudom öszehasonlítani. Kétségtelen, hogy nagyobb, belül is tágasabb de, hogy kényelmesebb vagy sem ezt nem tudom.
Ami nagyon zavar, hogy sír a fék, vagyis állandó sebességnél folyamatosan hallasz egy halk síró hangot, ami fékezésnél elhallgat. Lehet, hogy csak ennél van de az biztos, hogy siralmas.
A másik, hogy 60 felett sűvít a szél a bal oldalon. A jobb oldalon meg ordít!!!
Ajtó, ablak becsukva és mégis. Szerintem egy Rover, pláne ennyiért lehetne jobb is. Más Roverest nem ismerek, így ez csak saját vélemény.
Tény ha ilyet akarsz venni, akkor jól nézd meg, nehogy csalódás érjen.
Zeuss
u.i.: Én soha többé nem veszek kis autót! Opel Senator RULEZ! Ford Granada RULEZ!
Miért döntötél a rover mellett? Egyébként én is azt akarok venni (214,216). Jól megy? Mennyit fogyaszt? Van olyan kényelmes, komfortos,mint a 206? Állítólag nagyon megbízható autók.Légyszi írj vmit a tapasztalataidról.
Üdv mindenki!
Hát sajna löttek a Peugeot 206 HDi-nek, a Renault Clio II RXI-nek, és ami még szóba jött a Nissan Almera 1,5-nek is. Sőt, löttek az új autónak is. Helyette egy Rover 214Si lett a lelkem 9 hónaposan 2,5 milláért. Tök alap, csak a klíma az extra meg a metálfény. Nagyon szép, és csak 17ezer volt benne.
Hát mit is mondjak...sirhatnékom van amikor szó szerint lenéznek vele. Nem fogjátok elhinni, mióta vezetem állandó elnyomást szemvedek a közlekedésben résztvevőktől. Ha kirakom az indexet, hogy "Én át szeretnék sorolni." akkor mindenki mellém jön, rágyorsít nehogy beférjek. Ha ki szeretnék kanyarodni egy utcából akkor senki sem enged ki, ha meg kiteszem az autó orrát akkor mindenki kikerüli és az utolsó meg beáll elém. Lehet, hogy elfelejtettem vezetni? Vagy bénának néznek? Vagy túl kevés az a 103 lóerő? Vagy túl pici, hogy másban komoly károkat okozzon?
Nem tudom, de tény, hogy már ezerszer megbántam, hogy lecseréltem a nagy SENATOR-t egy kicsi rover-re.
Az a baj, hogy szerintem egy 206-os, vagy egy ClioRXI volánjánál nem tapasztalnék ilyeneket.
Zeuss
Viszonlylag kedvezo aron kinaltak egy 406 HDI-t.
Sajnos csak a 90 lovas valtozatot, ami ahhoz a kasztnihoz eleg gyengecske. Tudtok arrol valamit, hogy lehet-e, vagy egyaltalan erdemes-e tuningolni ezt a motort? Es ha igen, milyen modon, valamint mekkora tobblet teljesitmenyt jelent ez?
Mennyi is pontosan az a fogyasztás ?
Én is hallottam, hogy az új HDi motorok fogyasztásban nem veszik fel a versenyt a "régi" 1.9 D-kkel. Az 5 liter, ha bárhogy vezetsz akkor is. Nálad mennyi is ez ???
A 406-osokrol mi a velemenyetek? 3 eveseket mar lehet 2.6 Mioert kapni. Szerintem a korukhoz, meretükhöz, felszereltsegükhöz merten ez jo ar. Vagy van valami amiröl en nem tudok?