hihi.. ha ez mind igaz,akkor tényleg szar az egész...
De pontosan,mennyi üzemóra után is ennyire szar ? ..már ha nem titok...
Én egy 820.4-es vonatkozásában tudom azt mondani, 350 üzemóra után,hogy eleve görbült hátsó féltengellyel lett leszállítva , újonnan! 9-be olyat üt,hogy majdnem kiesek a fülkéből..nem is lehet használni csak felezve :-)
350 üzemóra után,úgy néz ki,hogy kuplungozni kell a gépet ! Meg a motornak is annyi..:-) már csak fele annyi erő van benne,mint amikor féléve elhozták...melegen az olajnyomás,már csak 1.8..pedig 3.8volt eleinte.
Hirtelen ,mindenütt elkezdte az olajakat ereszteni..főleg a vezértömbnél.
A gyári festés minősége,egyszerűen felháborító..sok helyen rozsdásodik:-(
1600-as fordulat szám alatt,alig van nyomaték,felette meg,hirtelen megugrik..( túl nagy a különbség a kettő között..) A Belshina gumik minősége is a szarral egyenlő ! Régen ha egy 50-es hátsó defektet kapott,a gumi megtartotta úgy a gépet,hogy a felni nem ért a földre ! Ebbe meg nincs semmi..a nagy-újaimmal betudom nyomni a futónál a gumit !:-) (most voltam gumisnál egy stipák defekt miatt,és kipróbáltam)
Semmivel sem jobb a zajvédelme mint a régieknek..és a pór is ugyanúgy bejön..
Azt tudom mondani,hogy szar minőségű szemét az egész,úgy ahogy van !:-( Viszont az úttartása lenyűgöző ! és ennyi..
Nekem ezután mondhatja bárki,hogy jók az újak is,csak oda kell rájuk figyelni..:-) LÓFASZT ! meg se közelítik a régiek minőségét és használhatóságát......valójában, a 820.4-es mitatt szerettem meg igazán a régi 80-asomat.......
Ja és még valami.. nem kérnék ellenpéldákat,mert abból csak parttalan vita lenne :-)