Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bunker Creative Commons License 2006.09.05 0 0 49

Próbáld meg a gumis topikban megkérdezni, vannak hozzáértők!

Márkakereskedésben én amúgy sem vennék felnit dupla áron!

Előzmény: moneymaker (45)
a8lang Creative Commons License 2006.09.05 0 0 48

Ezek a szenzorok csak akkor jók ha van gyári rendszer a kocsidban.

A6/A4 2004-től autókhoz jó

Egy vezérlőegységgel kommunikál de vannak még antennák is elhelyezve itt-ott az autóban, meg ugye megjelennek a kijelzőn az értékek.

Tehát csak a gyári rendszerrel működik együtt és 40e Ft-ot szeretnék érte de lehet beszélgetni az árról, mert nekem nem kell tévedésből vettem 4F0907275 a cikkszáma , már megvettem a másikat ami jó A8-hoz az meg 4D0907275 nekem a téli felnieimre kell, azt hittem az az egy betü nem számít ugyanúgy néz ki és mégsem jó a8-hoz (azóta már kiokosodtam) a márkaszervízben kérdeztem ott 120e Ft a 4db

Előzmény: bull70 (46)
a8lang Creative Commons License 2006.09.05 0 0 47

Én a helyedben körülnéznék a kintről hozó kisebb boltok között esetleg bontott újszerű is lehet valakinél. Egyébként még régi A8-ra is létezik gyári vasfelni. Ezt a márkaszervíz bandát el lehet kerülni messziről.

A márkaszervizek hozzáálása a dolgokhoz csapnivaló a szakértelem majdnem 0 sajnos, és az árak az egeket verdesik pl az mmi rendszer hibakeresés 15e/óradíjjal működik és 5 óra után nem tudták mi a baja, az ismerős lakatos román állampolgár lakatos alkalmazottja azonnal rávágta hogy mi a baja a kocsinak, mondta hogy erősítő szar, otthon kipróbáltam és tényleg, miért nem mentem egyből hozzájuk, egy csomó pénzt és időt megspórolhattam volna. Ma megkértem a méltányosságot az erősítőre és nem sok jóval kecsegtettek mert a pohu dönt az ügyben ki sem küldik a kérelmet ingolstadtba és mivel nem magyarországi a szekér ezért eleve halott ügy majd pár nap múlva meglátjuk mi lesz. 

Előzmény: moneymaker (45)
bull70 Creative Commons License 2006.09.05 0 0 46
üdv! érdeklődöm,hogy mivel kommunikál a keréknyomásmérő az autóban? Mennyibe kerül a 4 db? bull70@fibermail.hu köszönöm
Előzmény: a8lang (28)
moneymaker Creative Commons License 2006.09.05 0 0 45
Köszi a választ.

Egyet nem tudok csak, hogy ha a PoHu-nál erőltetik nekem a gyári alufelni vételt télire is, akkor hol a fenében vegyek erre való lemezfelnit?

Ha mégis létezik gyári 16"-os az A6-ra, akkor meg miért nem akarnak nekem ilyet eladni?

Made in Hungary. :(
Előzmény: a8lang (44)
a8lang Creative Commons License 2006.09.04 0 0 44

16-osnál nagyobb lemezfelni ritka nem nagyon láttam még én sem audihoz,de ez a súly dolog egy baromság a lemezfelnik erősek nekünk az egyik lincoln navigatoron 17-es vas felni van króm dísszel és 2700 kg az autó.

Én télinek replika felnit vettem 18-as méretben (a nyári 20-as) és legalább olcsó volt 30/db, az igaz hogy telente legalább egy felnit ki kell dobni de legalább nem kell javíttani, ahhoz képest egész szépen fut vele a kocsi csak a komolyabb gödrökben hajlamos elgörbülni.

Míért nem veszel rá 16-ost télire? abból biztosan van lemezfelni a8-on is szoktam látni.

Csak amit vettem a téli felnikhez szenzorokat abból 2 nem jó ezért rendeltem és elnéztem a cikkszámot, a pohu-nál meg 120e a 4 db szenzor.

Ez a szenzor mindenképp hasznos dolog mert egyszer kaptam egy defektet a téli kerekekkel és olyan szépen futott még így is a kocsi hogy csak 2 km után vettem észre, a nyárival egy gödör után meg azonnal jelezte a defektet (amilyen ócskák voltak tavasszal az utak féltem kimenni a 20-as kerékkel és akárhogy vigyáztam 1 gumi így is a kukában végezte)

Előzmény: moneymaker (41)
bunker Creative Commons License 2006.09.04 0 0 43

"a PoHu-nál azt mondták, hogy nem létezik erre a típusra lemezfelni, mert nem bírná el a kocsi súlyát, összeroppanna."

 

Eddig is tudtam, hogy ott barmok dolgoznak, de ez visz mindent! :-))

Előzmény: moneymaker (41)
sysque Creative Commons License 2006.09.04 0 0 42
Az a6-os audi egy seat-al (nem tudom milyen fajtával, nem ismerem a mostani autókat, én inkább veteránozok) karambolozott. Annak az első sárvédője ment tropára. Az a6-osnak kiszakadt a hátsó hídja, a padlólemezén pördült egyet az autó miközben a kézifékbowdennel rángatta maga után a hátsó futóművet. Ha jól láttam padkának csapódott oldalazva az autó a hátsó kerekeknél, akkor szakadt így ki.
Előzmény: bopat (38)
moneymaker Creative Commons License 2006.09.04 0 0 41
a8lang:

Köszi, de nekem van kerékszenzor a nyári felnimen (17" Stern) és eddig ezt használtam télinek is.

Apropó téli felni: nekem a PoHu-nál azt mondták, hogy nem létezik erre a típusra lemezfelni, mert nem bírná el a kocsi súlyát, összeroppanna. Pedig én télen a nagy büdös gané fekete lemezfelni híve vagyok, úgyis folyton ótvar mocskos az autó a latyaktól.

Tudsz erről valamit?
Előzmény: a8lang (33)
moneymaker Creative Commons License 2006.09.04 0 0 40
Ez kemény...
Előzmény: sysque (35)
a8lang Creative Commons License 2006.09.03 0 0 39
És látszólag egészen egybe van a hátsó híd
Előzmény: bopat (38)
bopat Creative Commons License 2006.09.03 0 0 38
Hogy szakadhatott így ki az egész hátsó futómű?
Előzmény: sysque (37)
sysque Creative Commons License 2006.09.03 0 0 37
Egy a6-os audi karambol után Szolnok határában idén nyáron.
Előzmény: bopat (36)
bopat Creative Commons License 2006.09.03 0 0 36
Ez micsoda?

Előzmény: sysque (35)
sysque Creative Commons License 2006.09.03 0 0 35
a8lang Creative Commons License 2006.09.02 0 0 34

Majd elfelejtettem hogy megjavult (megjavítottam) a kocsi.

Az az átkozott Bose erősítő volt a hiba, kicseréltem egy másikra és most hibátlan.

 

Illetve csak majdnem mert most meg nem megy a kulcs nélküli bejutás, az indítás működik.

Antenna hibát ír ki a gép egyesével végigtesztelve az antennákat mindet jónak találja utána működik is 1-2 alkalommal és egy fél óra múlva megint szar.

Szerintem a jogosultság vezérlő lesz a bibi.

 

Ilyen hibátok sem volt soha? pedig erről is annyit hallani olvasni a népítéletekben.

a8lang Creative Commons License 2006.09.02 0 0 33

A6-ba a 3.0TDI a jó választás jól megy keveset eszik csöndes.

a 2.7-es motor nem eszik kevesebbet és biztos hogy rosszabbul is megy sokkal.

 

Nem kell neked a kerékszenzor? Persze csak akkor jó ha egyáltalán van rendszer a kocsidba és külön téli felnit használsz.

 

Amúgy ez a fogyasztás tényleg jó.

Nálam a köv. adatok vannak igaz ez nehezebb és 4.2 benzin

Város: 13-16 átlag tul sok dugó vagy jobban nyomom :17

autópálya: 160-180km/h:11-12l    200km/h:13 , ha állandóan nyomom a gázt:15

visztont ami érdekes hogy országúti tempónál egyszerűen nem tudok 10-12L-nél kevesebbet megetetni vele, pedig a régi A8 elment finoman 8 literrel is.

Nem baj nem megyek sokat egy év alatt, most van meg egy éve a kocsi és 16e km van benne ebből 3e németország a többi itthon.

Előzmény: moneymaker (32)
moneymaker Creative Commons License 2006.09.02 0 0 32
bopat és a8lang:

Én is nézegettem a 2.7TDI-t, de végül azért lett 3.0TDI, mert sokkal könnyebb belőle quattro tiptronic-ot találni, jól összeválogatott extralistával. Ha újonnan veszed, akkor ez nem kérdés, de használtan könnyebb a dolgod a 3 literessel.

Amúgy - ha van lehetőséged - próbáld ki egymás után a kettőt, valamiért én úgy éreztem, hogy 3 lityós érezhetően jobban megy.

A fogyasztása nálam a köv. (a8lang kollega kérdésére is válaszolva):

városban: 12 liter
országúton (90-100 km/h körül): 6 liter
autópálya (150-re állított tempomattal): 7,5 liter
autópálya (killer üzemmódban :)) leterelve mindenkit, nem ritkán 240 felett): 9-10(!!!) liter
vegyes: 8,5 liter


A 2.7TDI fogyasztási értékei nem nagyon térnek el ettől, decikben mérhető a különbség.
Előzmény: bopat (31)
bopat Creative Commons License 2006.08.30 0 0 31
Én is ezen gondolkodtam, de lehet a 2.7 es motor is elég lenne.
Eddig majdnem csak japán autóm volt, igaz még fiatalkoromban volt 728i BMW m is.
Sajnos a japán autókkal sok bajom volt akár Mitsubishi akár Mazda volt.
Most van egy Nissan Pathfinderem, alig 1 hónapos, ez eddig rendben van :)))
Az Audi már régi vágyam de eddig soha nem jött össze, mindig akadt valami más ami megfogott. De jövő tavasszal aktuális lesz a csere, és ez eléggé elöl van a listán.
Bár még a Lexus és a Volvó is szóbajöhet...
Előzmény: moneymaker (27)
a8lang Creative Commons License 2006.08.30 0 0 30

Egyébként én sem szeretem a japán autókat általában.

Kicsi, egyszerű, puha mindenhol nincs az a masszivítás mint a németeknél, de a megbízhatóság mellett nem lehet szó nélkül elmenni, az ember csak használja és nem költ rá nem jár vele szervízbe állandóan.

Ezekkel együtt is csak az új Lexus LS 600 L Hybridet tudom közülük elképzelni magamnak e helyett, mert ebbe már az anyagok is nagyon ott vannak, összkerék, a teljesítmény is elfogadható 435LE és a fogyasztás is normális lesz szerintem, csak az a baj hogy erre legalább 3 évet kell még várnom (1,5év mire elkezdik árulni és még 1,5 év mire nem kell várni rá és normálisabb ára lesz)

és addig jó lenne kihúzni ezzel az audival végülis 5 évre vettem eredetileg abból 1 letelt. Most van benne 16e km 3 év múlva is csak 60-70e km lesz benne, az még nem olyan gáz.

Pedig régen nem tudtam volna más autót elképzelni magamnak mint audi-t (A8) mindig a legújabb generációt.

Az A6-os amikor megjelent egészen tetszett csak láttam élőben egyet-kettőt és utána megnéztem egy fullos A8 L-t és valahogy mindig is az A8-akhoz húzott a szívem. Meg a dízelt utálom pedig ez a 3.0TDI már egész kultúrált csöndes és jól megy de akkor is dízel marad.

Látom az egész új dízeleket menni az úton (részecskeszűrő nélkül) és úgy kormol a nagyja hogy legszívesebben kitiltatnám a forgalomból az ilyeneket, de legalább is kötelezővé tenném a szűrőt nekik.

Városban mennyit eszik nektek a 3.0TDI

Előzmény: moneymaker (27)
a8lang Creative Commons License 2006.08.30 0 0 29

És még egy kérdés

A kulcsnélküli rendszer-rel sem volt baja senkinek?

Nekem az is a nyáron 2 -szer behalt, mindkétszer magától megjavult 1-2 napon belül.

A hibakód :vezérlőegység áramköri hiba (szórványos hiba)

Ezt is olvastam népítéletekbe A6-osoknál hogy volt vele gond

Most meg érdekes módon az ajtókat nem lehet nyitni-csukni csak távirányítóval de az indítás működik.

Holnap viszem a mozaikba remélem ezt is megoldják.

a8lang Creative Commons License 2006.08.30 0 0 28

Új A6-al rendelkező urak közül nem kell valakinek 4 db új keréknyomásjeladó, mert németből hozattam de az enyémhez nem jó sajnos nem figyeltem a cikkszámra.

Jó lehet pl. ha valakinek van rendszer az autójában és vesz téli felniket pluszba és akarja hogy azzal is működjön.

az ára 40e Ft a négy új ára itthon 120e a négy.

4F0 907 275 B a cikkszáma és A6/A4 2004-től jó

ami nekem kellett volna az 4D0 907 275 gondoltam az az egy betű mindegy egyformák amúgy csak ez A8-hoz nem jó sajnos. 

Előzmény: moneymaker (27)
moneymaker Creative Commons License 2006.08.30 0 0 27
Akár elfogultnak tűnök akár nem, le merem írni:

Az új A6 3.0V6 TDI quattro tiptronic összeállítás, ha megfelelően van összeválogatva az extra- és szérialistáról (színek, anyagok stb.) az egyik legjobb megfizethető árú luxusautó, amit megvehetsz itthon.

Megy mint az állat, 8,5-es átlaggal kijön vegyesben, a quattro verhetetlen stabilitással ruházza fel, és gyönyörű kívül-belül.

Én valahogy a japán autóktól fázom, de ettől persze nem mondom, hogy szarok, csak nekem nem igazán jönnek be.
Előzmény: bopat (26)
bopat Creative Commons License 2006.08.30 0 0 26
Ezzel én is egyetértek,nekem pedig Mazda6 m van és én is kifogtam egy rossz példányt. Ettől még jó autó, sőt.
Igaz nem volt tréleren, de szervízben annál inkább, motorcsere stb.
Épp egy A6on gondolkodom, quattro és esetleg dízel.
Viszont a Mazda a DPF szürővel küszködik ezért nem tudom vegyek dízelt, Audiban.

Előzmény: moneymaker (24)
a8lang Creative Commons License 2006.08.29 0 0 25

Legközelebb Lexus LS 600 H-t fogok venni csak addig bírja ki valahogy ez a szekér.

Most vettünk egy rx400h-t és álom az egész autó +8-8.5L körül eszik városban.

Innentől csak hybridet veszek annyira tetszik.

Az A6 nem tetszik nem tudom míért A8 -ba meg nem találok ilyet mégegyszer és az alapváltozatokban olyan igénytelen anyagok vannak mint egy golfban.

itt egy kép róla:

Előzmény: moneymaker (24)
moneymaker Creative Commons License 2006.08.29 0 0 24
Hát ez tényleg gáz, ahogy leírod...

Nekünk továbbra sincs semmi gond vele, de még az ismerőseim közül sem panaszkodott senki.

Szerintem kifogtál egy egyedi hibát, ami alapvetően bosszantó, de nem ítélhetsz el ennek alapján típust/márkát.

Sokan imádják a Honda Accordot, nekem eddig az volt a legszarabb autóm egész életemben. Többet volt tréleren, mint a saját lábán, kis túlzással.

Most erre mondjam, hogy a Honda szar? Nem mondom, mert nem az, csak én kifogtam egy szar darabot.

Vegyél egy másik A8-at (vagy A6-ot, nekem ez még jobban bejön...)

Kitartás, és üdv!
Előzmény: a8lang (23)
a8lang Creative Commons License 2006.08.29 0 0 23

Én is olvastam a népítéletet és gondoltam az enyémmel soha nem lesz baj és tessék.

Az autó A8 Lang modell2004 forgalomba helyezbe 405km -rel 2005.09.

Minden létező és egyedi extrával rendelkezik és semmi komojabb baj nem volt vele eddig.

bár tavaj még szeptemberben 3000km-nél felrobbant a klímakompresszor (típushiba gariban azonnal javították)

most nyáron 14500-nál elkezdett világítani a motorhiba lámpa, autó működött rendesen. Szegénykeverékes üzem hibakód volt benne nem tudták mi a baja

2 hét múlva magától elaludt azóta sem világít, a motorban nincs hibakód.

És most ez az MMI hiba.

Kb egy hónapja kezdődött, hogy egy hidegebb hétvégi napon nem töltődött be, boot képernyő és teljes sötét, semmi nem működik, utána napközben megjavult.

Levettem az akkusarut hosszabb időre és utána jó volt a 2.indításig.

Köv. héten melegebb idő volt és mintha semmi baja nem lett volna működött rendesen 1-2 hétig kisebb megszakításokkal. Most hogy megint ilyen hideg idő van (25fok alatt) megint nem jó. Közben rájöttem hogy ha befűtök max-on a kocsiba 30-40 percig akkor utána egy darabig jól működik, így mindig beindítottam befűtöttem és csak utána indultam. A szervízbe tanácstalanok először nem volt hibakód, ugyanis amikor rossz akkor nincs semmilyen kommunikáció a hibakereső műszerrel egyszerűen nem találja az autót, utána bevittem amikor jó lett hibakód az mmi kezelőegységben :00384 optikai adatbusz szakadás szorványos hiba

tehát az optikai hálózattal van a baj, az autó kényelmi elektronikái sorba vannak kötve fénykábellel és ezen keresztül küldik az adatokat, és ha az egyik kábel meghibásodik az egész rendszer nem működik és nem kommunikál a külvilággal, ez fasza. Csak miköze a melegnek az optikához azt tudnám.

Az egyik szerelő szerint valahol bepárásodhatott és ilyenkor kiszárad, csak mitől.

A kesztyűtartót lebontottam és nem lettem okosabb a mmi vezérlőt egyből megtaláltam kábeleket le-fel csatlakoztattam , melegítettem hajszárítóval és semmi nem akart menni. Este végül megint befűt egész autóba 40perc és megint hibátlan.

Teljesen tanácstalan vagyok holnapután viszem a mozaikba állítólag nekik van valami spec. hibakeresőjük az optikához.

A történet roviden ennyi, bocs ha kicsit hosszú voltam.

 

(Nagyot csalódtam az audikban pedig kb 8 éve vannak a8-aim és imádtam őket, de azt hiszem ez volt az utolsó német autóm)

 

olló01 Creative Commons License 2006.08.28 0 0 22
Nekünk sem volt még gond az MMI-vel szervízben sem volt még miatta
arniröfi Creative Commons License 2006.08.27 0 0 21

Sziasztok!!!!

 

Van valakinek esetleg 99-es szériás benzines 2.8-as motorral automata váltós?? A tapasztalaot érdekelnének....

 

Szervíz igényesség, típus hibák, üzemeltetési költségek (pl. fogyasztási adatok)

 

köszi az infókat...

 

 

arniröfi Creative Commons License 2006.08.27 0 0 20
?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!