Ahhoz képest ahogyan Te láttad most valamivel jobb állapotban van, a priccsek rendben vannak, odabent az asztalon némi kaja, meg vodka is ott volt hagyva, önmagához képest rendben van a barlang.
Az már egy másik kérdés hogy ha rá lennék szorulva én akkor sem aludnék ott bent semmi pénzért, nekem nagyon putris. Hamisítatlan hajléktalan feeling.
Négy éve a fiammal zuhogó esőben sem mentünk be ide, még átöltözni sem, annyira gáznak találtuk, ez mostanra sem változott semmit.
ezt az egy képet csináltam a berendezésről, sajnos nem villant a vaku, így csak ennyi látszik
Anno aludtunk ott, akkor közepesen lepukkant volt - a kályhacső már nem volt a nyílásban, és a priccsen volt pár törött/hiányzó deszka, de azért ketten elfértünk. Utána emlékeim szerint volt egy zárt korszak, de most a képen újra nyitva látom..
mesés Bükk50 amire éjszakai vonattal mentem egyedül a Keletiből anno. Előtte az izgalomtól nem sokat aludtam. A vonaton volt késelés, rosszul lét, szundikáltam, késett vagy egy órát, de így is rajt-nyitás környékén Ómassán(?) voltam.
A fennsíkon szépen fogyott a vizem, és mivel siettem és bohó voltam és nem jött szembe kút nem töltöttem újra Szilvásváradon sem. Cserepes szájú lett az utolsó 2-3 óra, bármit megittam volna... A hazafelé útra egyáltalán nem emlékszem, gondolom a Keletiben ébredtem..
Volt olyan, hogy 16 h-kor már felszereléssel mentem a melóhelyre, éjjel 2-ig dolgoztam, majd kibuszoztam a pályaudvarra és az első vonattal 3:10-kor elindultam kirándulni. El is értem az indulási pontot délelőtt 10 h körül, és gyalogoltam estig.
Viccen kívül, a belföldi szakaszra pót- és helyjegyet papír szerint is tud adni a gép. Mondjuk én csak egyszer próbáltam, és menet közben váratlanul visszaugrott a Start mezőre, úgyhogy inkább elballagtam a pénztárhoz. Egyszerű menetjegynél még nem volt vele gondom.
Ez már nincs. A vonatok a Déliből indulnak. (ideiglenes volt ez a megoldás, mert a keletinél a kerepesi úti hidat átépítik, emiatt néhány vonatot áthelyeztek a délibe, ahonnan kapacitás hiány miatt más vonatokat csak Kelenföldig közlekedtettek)
Jelenleg minden megy "normálisan". Az 1-2 és a 7-10 vg. nem is használják emiatt vonatfogadásra. (éppen ezen problémák miatt).
Kelenföldön klasszikus állomási pénztár tényleg csak az épületben található, de automata van az új aluljáróban is.
Az 1-2. és a 7-10. vágányok peronjait azért csak az új aluljáró felől lehet elérni, mert utólag épültek (amikor a Nagy Kelenföldi Peronátépítés zajlott, akkor szintben, a vágányokon keresztül, külön biztosítás mellett lehetett megközelíteni őket), és mert a régi aluljárót tudtommal le akarták (akarják?) zárni.
ráadásul van olyan vágány (Kelenföldről Szárligetre innen induló vonat vesztegelt rajta, persze ez is csak valami ideiglenes dolog, mert majd a déliből fognak indulni) amit csak az új aluljáróból lehet megközelíteni, a régiből nem
mi holnap megyünk majd a Koldusszállás- Dorog szakaszra, megpróbáljuk egyben letolni az egészet, mert a francnak sincs kedve visszamenni Mogyorósbányára azért a 15 km-ért :) Budapestről megyünk és mivel a Tatabányáról a Fagyűjtő telep. bejárati útig (ez megy be Koldusszállásra) igen ritkán jár, már hajnalban el kell induljunk a déliből az 5:20-as vonattal. Nem egyszerű eljutni az OKT egyes szakaszaira, pláne autó nélkül; átszállás nélkül gyakorlatilag megoldhatatlan..és mivel a menetrendeket nem a túrázókhoz igazítják muszáj alkalmazkodni.
Összességében azért örülök hogy nem a kukába került hanem vissza oda ahol hasznát veszik a túrázók. A gumibélyegzők úgysem hosszú életűek, lesz még mód a pótlására bőven.
Az ehavi Turista Magazinban már a sorozat következő része is megjelent, a Naszály+cserháti szakasz egyes érdekességei, egy viharos tepkei sátrazós élménnyel kiegészítve ;)