A valtoban levo olaj szintjet kell beallitani. Erre gondoltam.
A xenonnal nezd meg a szintallito motort, mukodik-e. Kellene billentsen ez is. Lehet erdemes lenne feldugni az autot egy diagnosztikara, ott lehetnek hibakodok az allito motorral kapcsolatban talan. A szint jeladoval kpcsolatos hibak eseten vannak eltarolt kodok.
Melyik iranyban all a jelado tegelye elol? Emelesnel, ha nem figyelnek, akkor a tud fordulni, es akkor csak az auto ele vilagit. Ha a motor fele all, akkor biza atfordult neked is.
Mert erről jut eszembe hogy a xenonommal is gondok vannak. Egyrészt nem bólint bekapcsolásnál (nem tudom kell-e csinálnia, de a régi 2003-as csinálta), illetve van amikor indítás után teljesen lent marad és kb 5 m-t világit meg a kocsi előtt, és van amikor kicsit jobban világít előre, de szerintem az sem a helyes állás, mert alig látni vele. A lengőkaroknál a két kis műanyag a helyén van. Mit érdemes még esetleg megnézni?
Nagyon köszönöm! A második verziót megtaláltam én is a cserére, de túl barbárnak tartottam. Az első megoldás nem egyszerű és ráadásul csak frissíteni tudom az olajat, de az szimpatikusabb. Megnézzük a szerelőmmel aztán meglátjuk.
Közben kértem ajánlatot olyan helyről ahol elméletileg géppel megcsinálják, de eddig nincs válasz.
Kellene egy második kocsi a IV-es Espace mellé, aminek a kézifékje most pont jó...
Tudtok véletlenül olyan 2008-2014 között gyártott kocsitipusokat (Fabia méret, de az pont elkezdett gurulni a parkolóban...), amelyekben manuális kézifék van de csipog ha kinyitod az ajtót és nincs behúzva? valahogy úgy mint a menetfény figyelmeztetés.
Nekem ugy csinaltuk a cseret, hogy alul leengedtuk az olajat belole, ami lejott. Majt feltoltottuk az uj olajjal amennyit kert. Utana jarattuk kicsit, hogy az olaj atkeveredjen benne. Ezutan ismet leengedtuk, ami ki akart jonni belole. Uana feltoltottuk olajjal, CLIP-el ellenorizve, hogy legalabb 60C legyen az olaj homerseklete. Ha jol emlekszem, ugy kell szintezni, hogy kicsit ra kell tolteni addig, mig talan par dl ki nem folyt belole. Ez egyebkent benne van a leirasaban. A valto leanykori neve Jatco JF613E
Ez ugyan a nissan M9R motorjahoz kapcsolt automata valtohoz valo leiras, de szerintem hasonloan kell mennie az espace-nel is https://www.drive2.ru/l/5473363/ Sot, emlekeim szerint mi is ott toltottuk fel a valtot olajjal, mint ahol a leiras mondja. Akksi, talca, ECU ki kellett venni hozza.
Igen, ezt tudtam hogy gyárilag örök életűnek állítják be az olajat és hogy nincs is benne a szervízleírásokban, de hogy csinálta-e már esetleg valaki, esetleg van-e róla valami leírás.
Rugóról nincs esetleg infó valakinek? Nagyon alacsonyan van az eleje és nagyokat üt ha valami úthiba van. Nincs eltörve semmi, minden rendbe van, egyedül a rugó nem bele való szerintünk. Nagyon szeretném kicserélni de nem tudom mi alapján lehet eldönteni melyik való bele.
Valaki tud nekem abban segíteni, hogy mi alapján lehet megtudni milyen tekercsrugó kell a kocsiba? Alvázszám nem elegendő, még így is több színjelölésű rugóból kellene választani. Ami benne van az sajnos szerintem nem is bele való és színjel sincs rajta.
Illetve szerelőm azt mondta, hogy az olajat a váltóban csak géppel lehet cserélni, a leeresztős újra feltöltős frissítés nem lehetséges. Egyelőre szerintem semmi baja nincs de 220 ezer km környékén szeretnék megejteni egy cserét. Ha megoldható a csere "házilag" akkor létezik róla leírás/videó valahol?
illetve még keresnék egy olajbetöltő kupakot ha esetleg lenne valakinél elfekvőben...
Egyetlen gondom a bontottal a bizonytalanság: lehet, hogy két hónap múlva kopik el, lehet, hogy megy 5 évig (mint a felújított) - de ez csak "végén" derül ki - amikor már vége van...
Renault can clip dig, látja ha benyomod a gombot a kártyán. , avval tudod ellenőrizni, a kártyát. én vetem 3daran új kártyát(kínait) azt feltanítottam, és azóta nincs gondom
Valóban rádiófrekvenciás, sajnos az nem tudom hogyan kell megállapítani, hogy jelet küld-e. A lámpa villog. Kapcsoló lábaikat átforrasztottam – nagyító alatt. Sajnos változatlan. Mivel többrétegű nyák leledzik ebben a panelben lehet, hogy bebuktam. Mindenesetre köszönöm a bármilyen lehetőséggel kecsegtető lehetőségeket. Az "immobilajzer" kivan kötve - rossz amennyiben ez lényeges.
NAGYON KÖSZÖNÖM a törődést. Én 1 Cervantes által megirt magányos ember vagyok.
Sajnálatos módon el kellett adnom a szeretett Espace 3 autómat.
Espace lll 2.2 dt 2000 évjárat egy csomó alkatrészem megmaradt mivel bontottam hozzá egy ugyonilyen Espace lll autót csak a szine szürke.
Ajtó csomag tér ajtó kárpitok üllés komplett kábel köteg stb. Ha valakit érdekel szivesen segítek.akár mindent is vihettek. Privát üziket várom:1975jakab@gmail.com
Te mindent (IS...) tudsz... Tegnap beültem - és akkor már rámértem újra: és nincs töltés megint :-( Egyébként a magyarázat is megvan: ebben qrva augusztusi hidegben összement a bronzkefe, hátrahúzódott - így a megnőtt légrésen már nem húzott át az a húsz Volt...
És vmi iszonyú súrlódó - vagy inkább csiszoló :-( hang jön onnan - szóval generátor-felújítás elé nézgelődök...
Tud-e nekem valaki segíteni fék ügyben? Ha kell, ha nem folyamtosan fog a jobb eleje. Ki lett cserélve a féknyeregtartó, mert a csúszka megkopott, így féloldalasra kopott a betét. Ki lett cserélve a dugattyú, a karmantyú. Már a csere előtt is fogott. Mi lehet a baj? Az alany egy 99' 2.0 8V-s kék bálna. :)
Hallottam már olyat is, hogy talán a gumifékcső az, ami cserés. De sajna azt levenni nem tudom, mert örök házasságot kötött a fém fékcsővel, így azt csak kompletten tudnám. Esetleg tudja valaki annak a pontos méretét, hogy mekkora?